וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתי בחופשה בחו"ל ולא העליתי אפילו סטורי אחד מהבושה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:56

בתוכנית הראשונה של "מטקות" ידברו זיו ריינשטיין ופרופ' יניב פוריה על התיירות ביום שאחרי המלחמה: האם אפשר לנפוש עם רגשות האשם? מדוע אנו מתביישים להעלות סלפי בחופשה? ומתי נחזור לטוס? על כל זאת ועוד במטקות: תתכוננו להנחתה, ולא בטוח שהיא תהיה נעימה

מטקות פרק 1 - זיו ריינשטיין ופרופ' יניב פוריה על תיירות ביום שאחרי המלחמה בעזה/צילום: וואלה!

האם אפשר לנפוש בזמן שיש מלחמה ואנשים חטופים מתחת לאדמה? מדוע אנו מתביישים להעלות סלפי בחופשה ולעומת זאת מעלים סלפי מהתנדבות חקלאית? ומתי בכלל נחזור לטוס ולנפוש?

על כל זאת ועוד שאר נושאים מעולם התיירות תעסוק התוכנית הראשונה של "מטקות" - וידאוקאסט התיירות של וואלה! - שבו זיו ריינשטיין עורך וואלה! תיירות, ופרופ' יניב פוריה מהמחלקה לניהול תיירות ופנאי באוניברסיטת בן גוריון ידברו, יתמסרו וגם ינחיתו, ולפעמים גם יפגעו בכל טאבו או נושא תיירותי שפחות מקובל לדבר עליו בתקשורת.

בכל פרק הם ידונו על נושאים בעולם התיירות, אבל לא בהמלצות לשופינג או למלונות, אלא על הדברים שהכי בוערים, רגישים, או מפריעים בעולם החופשות והטיולים שלכם, ללא פוליטיקלי קורקט, או נחמדות מלוקקת. נדבר על הדברים הכואבים מחד, על התנהגויות של ישראלים בחופשה, על טרנדים ומחקרים חדשים בתחום ועל כל מה שמגניב, בוער ומסעיר בענף.

צפו למעלה בווידאוקאסט, ואפשר גם להאזין לו פה למטה:

זיו ריינשטיין ופרופ' יניב פוריה. ראובן קסטרו
יפגעו בכל טאבו או נושא תיירותי שפחות מקובל לדבר עליו בתקשורת. ריינשטיין ופוריה (משמאל)/ראובן קסטרו

הווידאוקאסט (הלא הוא "הצפת") הראשון יעסוק, ככתוב, בתיירות ביום שאחרי המלחמה: איך אנו מתביישים להעלות סלפי או סטורי אם טסנו לחו"ל, או בכל זאת יצאנו לחופשה, ומאידך איך החליף הסלפי החקלאי או ההתנדבותי מה"אקספו" או עם עגבניות השרי, את הסלפי במסעדה או בבטן-גב בחו"ל?

אז ברוכים הבאים ל"מטקות": תתכוננו להנחתה, ולא בטוח שהיא תהיה נעימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully