וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייר הישראלי בחו"ל: זו ההתנהגות הכי מגעילה והכי יפה שלנו

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:57

למה אנחנו מעמיסים צלחות במלון? עושים קידוש עם מפית על הראש? לא אוהבים לראות ישראלים בחופשה, אבל תמיד עוזרים להם? על התייר הישראלי וההתנהגויות שלו בחופשה בפרק ה-3 של "מטקות" - הווידאוקאסט של וואלה! תיירות

מטקות פרק 3: זיו ריינשטיין ופרופ' יניב פוריה/וואלה! תיירות

אז איך אנחנו מתנהגים בחופשה בארץ ובחו"ל? לישראלים יש את הדרך שלהם, לפעמים היא נעימה ולפעמים ממש לא, אבל בהחלט היא די ייחודית לנו: מחיאות הכפיים בנחיתה בארץ, העמסת צלחות בבופה, קידוש באמצע חדר האוכל או מסעדה במלון בערב שישי, אבל גם עזרה הדדית למי שבצרה או נתקע בחו"ל, חיפוש פלאפל או חומוס של ישראלי שפתח בעולם וחלוקת טיפים מועילים כשפוגשים ישראלים בחו"ל.

מטקות - הווידאוקאסט של וואלה! תיירות:
פרק 1: חופשה במלחמה: הייתי בחו"ל ולא העליתי סטורי אחד מהבושה
פרק 2: חשבתם שהקורונה היתה גרועה לתיירות הישראלית? זה מה שמחכה לנו ב-2024


בפרק השלישי של "מטקות" - הווידאוקאסט או הצפת התיירות של וואלה! - שוחחתי עם פרופ' יניב פוריה מהמחלקה לתיירות ופנאי באוניברסיטת בן גוריון על התנהגויות מוכרות של ישראלים בחופשה - על היפות וגם על אלו שפחות.

צפו למעלה בפרק 3 של "מטקות", ואפשר גם להאזין לו פה למטה.
וגם בספוטיפיי

מדוע דווקא אצלנו מחכים למשפחה בשדה התעופה?

זהו פרק יותר סוציולוגי, שבו בחנו איך אנחנו נראים בחו"ל, לדעתנו, מה מפריע לנו, מה מיוחד בזה וגם מה גורם לנו להתנהג כפי שאנחנו מתנהגים: הלחץ בארץ? אולי הצורך לשרוד מול אנטישמיות תמידית, או שמא אלו לקחי השואה וחוסר הרצון להיות "פראיירים" - המילה שדי מזוהה עם ישראלים.

עוד בנושא:
הישראלי המכוער במלון: מסתבר שגם לאירופים מתחיל "להישבר" מאיתנו
"כדאי שהתיירים הישראלים יתעוררו ויסתכלו במראה"
לא ייאמן שהישראלי המכוער עדיין חי ביננו

10 דוגמאות למה כדאי לכם להתרחק מישראלים בחו"ל

בפרק זה עסקנו גם איך ישראלים שותים בחו"ל, והאם אנחנו בכלל יודעים לשתות (בניגוד לאנגלים והרוסים). עוד שוחחנו על למה הישראלים "סולחים" לגרמנים על השואה וטסים לברלין, אבל די מתנערים מפולין ואוקראינה (עוד לפני המלחמה שם)? ועוד דבר שאולי רק אנחנו עושים - מדוע דווקא אצלנו מחכים למשפחה בשדה התעופה, גם אם טסנו לסופ"ש. בקיצור, צפו בפרק, מקווים שתתחברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully