וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר את אשתו בשדה, ולא מצטער: "היא צריכה ללמוד לעמוד בזמנים"

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 15:35

"אני אוהב לוודא שנגיע לאן שאנחנו צריכים להגיע מוקדם, במיוחד כשמדובר בטיסות. אשתי היא הפוכה ממני. היא מאוד בקטע של 'נזרום, ונגיע כשנגיע'" סיפר האיש, שכבר החמיץ בעבר טיסה בגלל איחוריה של אשתו. התגובות ברשת לא איחרו להגיע

עובדת קרקע בשדה תעופה ביפן מנקה מזוודות/DKN.TV

בתי הקפה של סטארבקס הפכו להיות די יקרים בזמן האחרון, אבל בעבור אדם אחד, יש מצב שהם עלו לו בנישואיו. הניו יורק פוסט מדווח על אדם, ששמו נותר אנונימי, שחשף ברשת החברתית כי לאחרונה השאיר בשדה התעופה את אשתו - עם תיק היד וקפה הלאטה שלה. זאת לאחר שהיא "התגנבה", לדבריו, משער העלייה למטוס אל בית הקפה כדי לשתות עוד קפה לפני הטיסה.

הווידוי המדהים הזה, שפורסם לפני ימים ספורים, כבר גרף כ-8,000 תגובות, כאשר רבים מהגולשים תמכו באופן חד-משמעי בבעל הנוטש, שהיה נחוש בדעתו להגיע לאחת מערי החוף המזרחי של ארצות הברית כדי לפגוש את בתו שלומדת שם בקולג'. כמה נחוש? כאמור, גם במחיר להשאיר את אשתו מאחור.

עוד בנושא:
המטוס נאלץ לשוב לאחור. הסיבה: נוסע ששלשל ללא הפסק
התקף זעם בצ'ק אין: נוסעת העיפה ושברה מסכי מחשב בשדה"ת. צפו
איבדה את זה לגמרי: נוסעת צעקה על נוסע דמיוני במטוס. צפו

ספינת Wonder Of The Seas של רויאל קריביאן. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
"היא התעקשה לעלות אל רכבת פנימית לסטארבקס"/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

אני מדויק. היא בקטע של "לזרום"

הגבר בן ה-47, פתח בהסבר וציין כי לטייל עם אשתו בת ה-43 "זה לא חוויה נהדרת". הוא הוסיף: "אני אוהב שהכל מאורגן ולוודא שנגיע לאן שאנחנו צריכים להגיע מוקדם, במיוחד כשמדובר בטיסות. אשתי היא הפוכה ממני. היא מאוד בקטע של 'נזרום, ונגיע כשנגיע'".

בני הזוג נמצאים יחד כבר למעלה מעשור, והבת היא מנישואיו הקודמים של הגבר. כעת היא לומדת בקולג' בצד השני של המדינה, ובני הזוג נוסעים לשם לעתים קרובות ככל האפשר כדי לראות אותה. האיש הסביר שהוא "היה על הקצה" לקראת הטיול האחרון שלהם מכיוון שבשנה שעברה התעלולים של אשתו גרמו להם להחמיץ את הטיסה המקורית שלהם. באותה עת, הוא סיפר, היא לא התעוררה בזמן, גם לאחר שניסה להעיר אותה במשך חמש פעמים. ואז היא החליטה להתקלח, להכין קפה ולאכול בנחת את דגני הבוקר שלה. כאשר הגיעו אל הגייט שלהם, הם גילו שהטיסה כבר המריאה. התוצאה: הם החמיצו יומיים של בילוי משותף עם הבת. הפעם, הוא היה נחוש לנצל כל רגע עם בתו.

ואכן, בני הזוג הגיעו בשעה סבירה, כזו שהותירה להם מעט זמן פנוי, מה שהרגיע את הבעל. עם זאת, הוא סיפר כי אשתו התלוננה שוב ושוב על כך שהם נאלצים להמתין בשער לטיסה. הם עלו על הטיסה ועצרו לעצירת ביניים, לקראת טיסת המשך שאמורה היתה לצאת בתוך פחות משעה. הם הגיעו לשער כ-15 דקות לפני הטיסה, אבל אז החליטה האישה שהיא רוצה כוס קפה. הוא הציע לה שיקנו קפה בקיוסק קטן ליד הגייט, אבל היא התעקשה לעלות אל רכבת פנימית לסטארבקס. "אמרתי לה שלא נוכל לעשות זאת כי אין לנו מספיק זמן. היא החליטה ללכת לבד והיתה נחושה מאוד בעניין הזה. היא הבטיחה שתחזור בזמן", הוא מספר. לאחר 15 דקות שער העלייה למטוס נפתח ואנשים החלו לעבור בו. "התקשרתי לאשתי אבל היא לא ענתה. התקשרתי שלוש פעמים ובסוף היא ענתה ואמרה שהיה קצת תור או היא התעכבה".

עוד בוואלה!

חברת התעופה הגרמנית הואשמה: זרקה נוסעים כי "נראו יהודים"

לכתבה המלאה
שדה תעופה נתב"ג נוסעים טיסה. ShutterStock
"היא הבטיחה שתחזור בזמן"/ShutterStock

אתה נשאר או עולה?

בשלב זה, אנשי צוות הקרקע אמרו לו כי השער עומד להיסגר. הוא התחנן שימתינו עוד דקות ספורות, אך נאמר לו כי על המטוס לצאת בזמן. לכן, החליט פשוט לעלות את המטוס לבדו. אשתו התקשרה אליו כשכבר ישב במושבו במטוס. "היא ביקשה שארד מהמטוס כי לא נותנים לה לעלות. אמרתי לה 'לא', כי זה לא הוגן (מצדה) לעשות לי את זה שוב". הוא הציע לה לרכוש כרטיס לטיסה הבאה, והמריא כדי לבלות את סוף השבוע עם בתו.

התגובות לווידוי של האיש לא איחרו להגיע. אחד הגולשים כתב שקרה לו מקרה דומה, עם קרוז של עשרה ימים. "לא הצלחתי לתפוס אותה ולכן השארתי אותה מאחור. מאז, היא מעולם לא איחרה יותר". גולשת אחרת כתבה: לך תגיד לאשתך שאתה אוהב אותה, אבל הדרך שבה היא לא מכבדת אותך ואת הרצון שלך לדייק היא פשוט יותר מדי עבורך. תגיד לה שמעכשיו כל אחד מכם יארגן את סידורי הטיסות שלו בעצמו". ומגיב שלישי ציין באופן קצת יותר מרושע: "נראה לי שאשתך לא סובלת את הבת שלך ורוצה להרחיק אותך ממנה".

ומה אתם הייתם עושים?

משאירים את בן/בת הזוג בשדה התעופה, וממריאים
יורדים מהטיסה וחוזרים אל בן/בת הזוג בגייט
10100 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully