וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס נאלץ לשוב לאחור. הסיבה: נוסע ששלשל ללא הפסק

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 8:24

"זו סכנה ביולוגית" דיווח טייס דלתא איירליינס למגדל הפיקוח, בעת שביקש לשוב על עקבותיו. לאחר הנחיתה, פעלו צוותי הניקיון במרץ - והמטוס המריא שוב בדרכו מאטלנטה לברצלונה

צואה של אנשים בריאים יכולה להציל חיים/HumanMicrobes

טיסה של חברת התעופה דלתא איירליינס מאטלנטה בארצות הברית לברצלונה שבספרד נאלצה לבצע "פניית פרסה" לאחר שעתיים בלבד באוויר, בגלל שאחד הנוסעים סבל ממה שהגדיר הטייס "שלשול קשה ברחבי המטוס".

בשונה ממה שאולי היה נראה בתחילה, על פי השיחה בין הטייסים לבקרת התעבורה האווירית ניכר כי לא מדובר היה בתקלה טכנית במטוס - זהו מטוס איירבוס A350 תקין שגילו שש שנים בלבד. במהרה התגלתה כאמור הסיבה האמיתית שאילצה את טיסה DL194 לשוב לאחור.

עוד בנושא (המסריח):
סיכוי של אחד למיליארד: צואה ממטוס נפלה על ראש אדם בגינת ביתו
"גוש צואה" של 10 ק"ג נפל ממטוס לתוך כפר בהודו
איך לעשות "מספר 2" במטוס מבלי שאף אחד ישים לב
אשה טוענת: "מטוס חירבן על הבית שלי"

קקי. Pixabay, אתר רשמי
אחד הנוסעים סבל ממה שהגדיר הטייס "שלשול קשה ברחבי המטוס"/אתר רשמי, Pixabay

הפעם, אף אחד לא צילם

בציוץ שהועלה ל-X (טוויטר לשעבר) ניתן לשמוע הקלטה שבה מדווח אחד הטייסים למגדל הפיקוח על רצונו לשוב לשדה התעופה: "זה עניין של סכנה ביולוגית. יש לנו נוסע שהיה לו שלשול לאורך כל הדרך במטוס אז הם (דלתא) רוצים שנחזור לאטלנטה", אומר הטייס.

התקרית אירעה ב-1 בספטמבר אך הדיווח עליה פורסם רק היום (שני). הטיסה עצמה - שאמורה היתה להימשך כשמונה שעות - יצאה גם כך באיחור של כשעתיים, והטייס חזר לאחור כאשר המטוס היה באוזר וירג'יניה. כך לפי אתר מעקב הטיסות Flight Radar 24.

עם זאת, לאחר הנחיתה נראה כי צוותי הניקיון עשו עבודה מצוינת בפינוי הבלגן, מאחר שאותו מטוס שימש להטסת הנוסעים מחדש, מספר שעות לאחר שנחת. למרבה המזל - ובשונה מתקריות מוזרות אחרות שמתרחשות במטוסים - אין כל ראיות מצולמות למה שהתרחש בפועל במטוס.

עוד בוואלה!

הסיוט של נהגי המונית בבנגקוק: הנוסעת שעושה קקי במושב האחורי

לכתבה המלאה
איירבאס A330-900neo של דלתא איירליינס. איירבאס,
לאחר ניקוי המטוס, הוא שב והמריא במסלולו המתוכנן. דלתא איירליינס/איירבאס

ויש גם מי שעושה בכוונה

בסוף השנה שעברה, טיסה של חברת התעופה בריטיש איירווייס מלונדון ללאגוס שבניגריה, בוטלה לאחר שאחד הנוסעים התפשט במטוס, עשה את צרכיו על הרצפה ומרח את התוצרת שלו על השטיחים והווילונות, ואף התרוצץ כך בין שאר הנוסעים. על פי החשד, אותו נוסע היה אמור להיות מגורש מבריטניה לאחר שכניסתו למדינה סורבה. הוא ניסה לעצור את הרחקתו והשבתו לניגריה באמצעות שיבוש הטיסה בדרך מקורית למדי. אחד מהנוסעים של אותה טיסה תיאר כי "במהלך העלייה למטוס פשט נוסע את מכנסיו מהמותניים ומטה ועשה את צרכיו על רצפת המטבח. הוא ישב ושפשף את צרכיו על רצפת המטבח ושטיחי המעבר. לאחר מכן הוא מרח את זרועותיו, עד למרפק, בצואה, וכן את המושבים ליד הדלת. הווילונות והשטיחים היו מזוהמים באופן קשה".

באשר לתקרית הנוכחית, עד כה לא הגיבה חברת דלתא איירליינס לבקשה לתגובה, שהופנתה אליה על ידי כלי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully