וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את זה לגמרי: נוסעת צעקה על נוסע דמיוני במטוס. צפו

הנוסעים לא ידעו מאיפה זה בא להם: נוסעת בטיסת אמריקן איירליינס התפרצה על נוסע דמיוני, קיללה ויצרה מהומה אמיתית. "אתה יכול לשבת במטוס הזה ואתה יכול למות איתם או לא", היא צועקת לעבר... אף אחד

נוסעת בטיסה של חברת התעופה אמריקן איירליינס יצרה מהומה לא קטנה בעת שתועדה כשהיא "מאבדת את זה" ופונה בכעס אל נוסע לכאורה, שלדבריה הוא "לא אמיתי". הניו יורק פוסט מדווח כי ההתמוטטות המוזרה הזו, שהפכה להיות ויראלית ברשת, התרחשה ביום שני השבוע, בעת ההכנות להמראת המטוס משדה התעופה הבינלאומי דאלאס-פורט וורת' (Dallas-Fort Worth) בארצות הברית.

"המאת'ר פא-ר הזה שם לא אמיתי!"

"אני אומרת לך, אני פא--נג יורדת (מהמטוס), ויש סיבה למה אני פא--נג יורדת וכולם יכולים להאמין לזה או שלא להאמין לזה", היא נראית צועקת בעודה צועדת ברחבי המטוס. "אני אומרת לכם כבר עכשיו, המאת'ר פא-ר הזה שם לא אמיתי". בעודה אומרת זאת, היא מצביעה על חלקו האחורי של המטוס, מה שגורם גם לנוסעים להביט אחורה ולחפש על מי היא מדברת. "אתה יכול לשבת במטוס הזה ואתה יכול למות איתם או לא", היא מוסיפה ואז נעלמת אל קדמת המטוס.

הסרטון פורסם לראשונה בטיקטוק על ידי המשתמש @texaskansasnnn אך מאוחר יותר הוסר מהפלטפורמה. עם זאת, ניתן לצפות בו בטוויטר. כך או אחרת, ההתמוטטות הנפשית של הנוסעת גרמה לעיכוב הטיסה למשך כשלוש שעות, מאחר שכל הנוסעים נאלצו לרדת מהמטוס ורק לאחר מכן עלו אליו שוב. עוד נמסר כי האדם שפרסם לראשונה של הסרטון טען כי הנוסעת לא נעצרה בעקבות ההתפרצות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully