וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקף זעם בצ'ק אין: נוסעת העיפה ושברה מסכי מחשב בשדה"ת

דייל קרקע בשדה התעופה של מקסיקו סיטי לא מצא את כרטיס הטיסה של נוסעת, והיא כלתה במסכי המחשב ושאר ציוד אלקטרוני את זעמה, שכמובן תועד בסרטון. צפו

נוסעת מתפרעת בדלפק שדה התעופה במקסיקו סיטי/צילום: טוויטר

מדי שבוע אנחנו עדים לסיפורים על אנשים ש"איבדו את זה" בתוך המטוס, אבל יש מקרים שהאטרף תוקף עוד לפני שבכלל מגיעים לטיסה. וזה בדיוק מה שקרה לנוסעת שהגיעה אל שדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי. על פי העדויות, הנוסעת הגיעה לדלפק של חברת התעופה המקסיקנית וולאריס (Volaris) אבל דייל הקרקע לא הצליח למצוא את הזמנת הטיסה שלה במחשב.

נוסעת מתפרעת בדלפק בשדה התעופה של מקסיקו סיטי. טוויטר, צילום מסך
לא הצליח ולמצוא את הטיסה שלה במחשב. הנוסעת שוברת מסכי מחשב בשדה"ת/צילום מסך, טוויטר

"אתה תשלם על זה!"

מכאן העניינים הדרדרו במהרה: הנוסעת, שזוהתה כמריה גואדלופה, בת 56, החלה להשתולל ופגעה בציוד המחשוב שבדלפקים. בסרטון שתיעד את התקרית, היא נראית בעודה מטיחה מעיפה כמה מסכי מחשב וסורקים אל הרצפה. מיד לאחר המקרה, הוזעקו למקום שוטרים שעצרו אותה בעת שהיא ניסתה לצאת מתחומי שדה התעופה.

הניו יורק פוסט מדווח כי מריה ביקשה מהעובד שלא מצא את ההזמנה שלה, להחזיר לה את הכסף ששילמה על כרטיס הטיסה. העובד הסביר לה כי מאחר שההזמנה נעשתה דרך סוכנות נסיעות ולא ישירות דרך לחברת התעופה, עליה לפנות אל הסוכנות שממנה הזמינה. וזה היה הרגע שבו הכל השתבש. "אם אתה לא רוצה, אל תחזיר לי את הכסף. אני לא שמה ז-ן, אבל אתה תשלם על זה!, היא צעקה בספרדית לעבר דייל הקרקע כשהיא ניצבת על מתקם השקילה של הכבודה שמועברת למטוסים. "אל תחזיר לי, אבל תשלם על זה!", היא הוסיפה. בכל אותה עת נראה ליד מריה עובד נוסף של חיברת התעופה, ובסוף התקף הזעם הוא ליווה אותה הרחק מאזור הדלפקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מה קורה לאנשים?

ההתפרצות הזו מגיעה זמן קצר לאחר שנוסעת בטיסת של חברת התעופה אמריקן איירליינס גרמה ל"סצנה החודשית" כשדרשה לרדת מהמטוס בשדה התעופה הבינלאומי דאלאס-פורט וורת' בגלל נוסע אחר, שהיה לטענתה "לא אמיתי".

רק לפני קצת יותר מחצי שנה דיווחנו כאן על נוסעת באותו שדה תעופה במקסיקו סיטי, שהגיעה באיחור לצ'ק אין, ניסתה לעלות לטיסה עם דרכון שאינו בתוקף - והשתוללה בלי שליטה. וכן, גם המקרה הזה תועד בסרטון שהפך להיות ויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully