וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס החזיר את המטוס לגייט, כדי שנוסעים יוכל להיפרד מנכדם הגוסס

ממש לפני המראה קיבל זוג נוסעים הודעה שנכדם גוסס. טייס של חברת איתיחאד איירווייס החליט לסובב את המטוס ולהוריד אותם בגייט. למחרת הנכד מת ופוסט מרגש על אנושיות הטייס הועלה לפייסבוק. וגם: חברת התעופה שומרת להם את הכרטיסים לעתיד

טייסים בקוקפיט בחברת אתיחד איירווייז/צילום: מערכת וואלה!

לפעמים החלטה של שנייה יכולה לשנות חיים של אנשים. הפעם מדובר בטייס של חברת איתיחאד איירווייס (Etihad Airways) - חברת התעופה הלאומית של הנסיכות אבו דאבי - שבחר להחזיר לגייט את המטוס שכבר היה על מסלול ההמראה, וזכה לתשואות ותשבוחות מצד רבים.

זוג נוסעים שהיה על טיסה מאנגליה לאוסטרליה דרך אבו דאבי, קיבל הודעה מהחתן שלהם, שהנכד שלהם גוסס בבית החולים כתוצאה ממחלה קשה. הזוג העביר את ההודעה לצוות הדיילים שיידע את הטייס שלמרות שכבר היה מוכן להמראה, בחר לשוב לטרמינל ולהוריד את שני הנוסעים כדי שיוכלו להיפרד מנכדם.

סוכנת הנסיעות של הזוג סיפרה, שהם כבר התכוונו לכבות את הטלפון הנייד שלהם, אך הבחינו בשיחה שלא נענתה מהחתן שלהם, ששלח להם הודעה שנכדם בטיפול נמרץ וכדאי שהם יגיעו לבית החולים בהקדם האפשרי.

הטייס כאמור סובב את המטוס, וצוות הקרקע ארגן את הוצאת המזוודות של הזוג ודאג להבאת הרכב שלהם, כדי שהם יוכלו לנסוע הישר לבית החולים.

הנכד מת יום לאחר מכן, ביום שבו הזוג היה אמור לנחות באוסטרליה. זוג הנוסעים היו אסירי תודה על פעולתו של הטייס, שאפשרה את המפגש האחרון עם נכדם האהוב ואילו סוכנת הנסיעות פירסמה על כך פוסט בפייסבוק, שזכה לתגובות ותשבוחות רבות. חברת התעופה מצידה, שומרת את כרטיסי הנסיעה של הזוג לנסיעה עתידית לאוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully