וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מגיעים לעיר הזו כדי למות - וחברי הכת הזו אוכלים אותם וושותים מהגולגולות שלהם

24.12.2023 / 0:15

אמיתי לגמרי: עשרות אלפי תיירים מבקרים מדי שנה בעיר העתיקה אליה הודים מגיעים כדי למות ולהיאכל ע"י כת קניבלים שמשתמשת בגולגולותיהם כדי להרחיק רוחות רעות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קשה לצפייה: אגהארי הודי אוכל גולגולת אדם/Todd Sampson's Body Hack 2.0

קבוצה קטנה של נזירים קניבלים מושכת תיירים מכל העולם לעיר העתיקה והמקריפה שלהם, בה גופות וגולגולות אנושיות מתגלגלות בכל מקום ואנשים ניזונים מהם או משתמשים בהם כקערות אוכל, בין היתר גם כדי להבריח רוחות רעות וכדי להישאר צעירים לנצח.

הכירו את כת האגורי, או אולי עדיף שלא תכירו. מדובר בכת קניבליסטית שעל אף שהיא ידועה באכילת גופות אדם, אנשיה לא רוצחים בני אדם אלא ניזונים מגופות של אנשים שבחרו לסיים את חייהם עקב מחלה, זקנה או כל סיבה אחרת. קבוצת הנזירים הזאת, שרובה חיים במדינת אוּטַּר פְּרַדֵש שבצפון הודו, ספגה גינויים מהזרם המרכזי של ההינדואיזם בשל השיטות שלהם, לאחר שנתפסו לא פעם אוכלים גופות נרקבות שצפות על פני הנהר. אנשי הכת מסבירים שהם לא נהנים מאכילת בשר אדם, כמו שהם עושים זאת במטרה להישאר צעירים - על פי אמונותיהם. הם גם משתמשים בגולגולות אנושיות כדי להרחיק, לדבריהם, רוחות רעות. הם משתמשים בגולגולות גם בתור קערות לאכילה וגם בתור כוסות לשתיית אלכוהול.

כל מה שהאגורי עושים נועד לקרב אותם לשיווה, האל האחראי על הרס ובריאתו מחדש של העולם., החל מהמנהג המוזר בו הם מכסים את עצמם באפר ועד לתפיסת ראשים זרוקים מנהר הגנגס - כדי להשתמש בהם כ'קפלה' קדושה.

העיר העתיקה והמצמררת היא ורנאסי, שנמצאת בצפון מרכז הודו ובדרך כלל אין הרבה מה לראות או לעשות בה. זה לא מונע מארבעים אלף תיירים זרים לבקר מדי שנה בעיר המונה מיליון איש. מדוע? כי הם באים בשביל המתים.

העיר נחשבת לקדושה ביותר בהינדואיזם ובג'ייניזם, והיוותה חלק חשוב בהתפתחות של הבודהיזם. העיר ממוקמת על גדות נהר הגנגס, כ-320 קילומטר מזרחית-דרומית ללאקנאו, בירתה של מדינת אוטר פרדש. העיר מהווה מוקד תיירותי ועלייה לרגל חשוב עם מיליוני תיירים בכל שנה, הרוב בתיירות פנים. עבור המקומיים, ורנאסי הוא מקום קדוש והם מאמינים ש"מוקשה" מתרחשת שם - מצב טרנסצנדנטי המשחרר את נשמתם מהמעגל האינסופי של מוות ולידה מחדש. אנשים מכל רחבי הודו מגיעים לעיר הזאת כדי למות ולכן ורנאסי מתמלאת בחולים סופניים ועשרות גופות נשרפות שם בפומבי מדי יום.

אנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם שריפה של גופותם מוכנסים לנהר הגנגס לאחר מותם. לכן, לצד צפייה בשריפות פומביות, יש למבקרים הזדמנות לשוט בקאנו ולראות גופות טריות עם עור לבן נרקב בולטות מהמשטח המזוהם והעמוס בערפל של הנהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סיפורו של לוק ויליאמס

"הגעתי לוורנאסי שבאוטר פראדש, נסיעה של 12 שעות ברכבת מערבית לדלהי, כדי לחקור את גבולות התיירות האפלה - ואני חייב להודות, מסיבות שאינני יכול להסביר במלואן, נמשכתי גם אל הספק של לראות בפעם הראשונה גופת אדם", סיפר לוק ויליאמס ל-news.com.au.

"תיירות אפלה" היא ניסיון להשיג את החלקים ההולכים וגדלים של תיירים בינלאומיים המבקרים באתרים ובאנדרטאות הכרוכים במוות, אסון וקטסטרופות. "תיירות אפלה" היא חלק מתעשיית תיירות ההרפתקאות שגדלה ב-65% מדי שנה בארבע השנים האחרונות.

"בוורנאסי, חיפשתי תיירים אוסטרלים כדי לשאול אותם מדוע הם רוצים לראות את טקסי המוות של העיר", סיפר ויליאמס, "אז פניתי אל ה'גאטס' הבוערים של העיר. בוורנאסי, 'גאטס' הם גם המקור לריח הברביקיו המתפשט בחצר האחורית של העיר: המקום בו גופות אדם נשרפות בגלוי על ערימות עצים גדולות. 'זה ממש אכזרי, נכון!', אמר לי תייר אוסטרלי צעיר אחד. הוא עמד מאחורי, נועץ מבט מבועת במחזה שלפנינו: גופתו של קשיש על אלונקת עץ בוערת באש. העור שלו החל להתמוסס כמו פלסטיק וחשף מנה של בשר נא אדום".

עוד כתות קניבליות
הצצה לשבט הקניבלי שנטען כי רצח ואכל את רוקפלר

שבט הקניבלים שאוכל שודדים בתור עונש - מלבד את איבר המין שלהם

משם המשיך ויליאמס למפגש עם אדם מכת האגורי. "הם קניבלים, זה אחד הדברים שבאתי לראות כאן. הם דגים בני אדם מתים מהנהר ואוכלים את בשרם. הם אוכלים גם כלבים מתים לפעמים. בכל מקרה, היה לי קשה לאתר את האגורי. חיפשתי בכל העיר וכל מה ששמעתי שוב ושוב מהמקומיים היה 'תתרחק מהם'. האגורי הם רק בני כמה מאות שנים, סוגדים לאל ההרס ההינדי בשם שיווה והם מאמינים שהפרה על הטאבו ההינדי המקובל מקרבת אותם לאלוהים".

"כשהמפגש שלי עם הקניבל הגיע, אני חייב להודות, הרגשתי עונג צרוף. הוא ישב על המדרגות, דמוי צללית, עם אור הרחוב הקלוש מאחורי ראשו מלא הראסטות מכין איזושהי תערובת בכוס פלדה גדולה. שאלתי אותו מה הוא שותה. התברר שמדובר בתערובת של אלכוהול, חשיש, אפר גופות, 'חומר הזיה, אולי פטריה' ורעל קוברה. כשביקשתי לגימה קטנה, הוא סירב בטענה שהשיקוי עשוי לגרום לפסיכוזה חריפה זמנית. 'השיקוי מעביר אותך לעולמות אחרים, אתה עוזב פיזית את הגוף שלך, אתה מבין? אתה עוזב את עצמך כדי שתוכל לראות את כל ההיבטים הנוראיים של עצמך... אבל אנשים יכולים ללכת לאיבוד בחושך של עצמם', הוא אמר לי".

סיפורו של דקוטה וינט

גם יוצר הסרטים דקוטה וינט תיעד את מפגשו עם אחד מכת האגורי כשיצא למשימה להבין את דרכם המטרידה באחת הערים העתיקות ביותר על פני כדור הארץ. בטיול לאורך גדת נהר הגנגס - גוף המים הקדוש ביותר בהינדואיזם - דקוטה נדהם לראות סוף סוף אגורי הנושא את מה שנראה כזוג גולגולות אנושיות. הוא טען שהוא עושה את זה כדי להדוף רוחות רעות. הנזיר אמר לדקוטה: "מצאתי גופה בגנגס ולקחתי את הגולגולות. הן אומרות הרבה. הן מרחיקות את הרוחות. אם מישהו מבצע טקסים איתם, הרוחות הרעות עוזבות".

זמן קצר לאחר מכן, הוא פגש בנזיר אחר שהרחיק לכת והודה באכילת בן אדם, משהו שהתנסה בו לראשונה כשהיה בן 14. כשהוא מחזיק את ה'קפלה' שלו (גולגולת אדם), הסביר האגורי השני: "זה בשביל לאכול אוכל, לשתות תה, אלכוהול, לעשות הכל".


עוד בנושא:
שבט הקניבלים שאוכל שודדים בתור עונש - מלבד את איבר המין שלהם

חוקר האמזונס ניסה להתיידד עם שבט מבודד וגורלו היה אכזרי במיוחד

בחזרה לצד הנהר במניקארניקה גאט, מדריך בשם קאשי באבא חשף איך זה כשאגורי עוצר ליד המים. הוא אמר: "בעונת האגורי, הם באים לכאן, עושים מדיטציה והם לוקחים חלק מבשר הגוף, אוכלים אותו והולכים. בדרך כלל אנשים לא יכולים לראות את האגורי והוא עומד ליד הגופה. עושה מדיטציה, מדיטציה, מדיטציה והוא שם את היד שלו ככה ולוקח חתיכה מהגוף ופשוט מתרחק והולך לאיזה מקום אחר לאכול אותה. לאחר שנטל מי גנגס שלוש פעמים בשתיה, הוא מתרחק ואז חוזר למדיטציה".

האגורי שואפים לנהל חיים מבלי לבצע עוול. החשק שלהם לבשר אדם נובע מהאמונה שזה לא רק יעזור להם מבחינה רוחנית אלא גם ימנע הזדקנות. צוות טלוויזיה הודי טוען שזיהה התנהגות שסותרת את הנדר של הכת לאכול רק מגופות שניתנו להם מרצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully