וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 צעירות שחגגו יום הולדת בדירת Airbnb, גילו מצלמה נסתרת באמבטיה

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 7:27

ושוב זה קורה: 15 צעירות שחגגו יום הולדת לאחת מהן, נחרדו לגלות מצלמה נסתרת בחדר הרחצה - אחרי שכבר השתמשו בו ערב קודם לכן

צעירה קנדית החליטה לחגוג את יום הולדתה ה-30 יחד עם 14 חברות נוספות שלה. הן שכרו יחדיו בית באמצעות Airbnb, אך גילו לחרדתן מצלמה נסתרת שהוטמנה בחדר הרחצה.

קנדי קולוול סיפרה כי אחת מחברותיה אמרה כי יש לה תחושה שהן מצולמות, והחלה לחפש אחר מצלמה נסתרת ברחבי הבית, בעוד ששאר חברותיה התייחסו לעניין בביטול וטענו כי היא מעט פרנואידית.

אך לבסוף, הסתבר כי האינטואיציה של אותה חברה היתה נכונה. "בחדר האמבטיה, אחד השקעים פנה ישירות אל המקלחת", אמרה קולוול בסרטון שהעלתה לטיקטוק וכבר נצפה יותר מ-5 מיליון פעמים בתוך פחות משבוע וזכה לעשרות אלפי שיתופים ולאלפי תגובות.

עוד בנושא:
אתם חייבים להכיר: הטריק המדהים לגילוי מצלמה נסתרת במלון עם הסלולר
הפרטים הקטנים: כך תגלו אם מצלמים אתכם בדירת ה-Airbnb
זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת
טיסה חולנית: הטייסים הטמינו מצלמה נסתרת בשירותי המטוס

חוששות שהצילומים יתפרסמו

בסרטון מסבירה קולוול כי השקע שנמצא בחדר הרחצה היה פגום וככל הנראה לא פעל. כאשר היא מקרבת את מצלמתה אל חלקו התחתון של השקע, נראית בו עדשת מצלמה זעירה.

"בשלב הזה התחרפנו", כפי שהיא מתארת זאת. הבנות התקשרו מיד למשטרה, כאשר עיקר החרדה נבעה באופן טבעי מהעובדה כי ערב קודם לכן, כולן התקלחו וכעת הן חוששות כי הצילומים עלולים להתפרסם.

"עזבנו את הבית, השוטרים הגיעו, ערכו בו חיפוש ומצאו את המצלמות. "לא הייתי לגמרי משוכנעת שזה אמיתי, אבל אז השוטרים מצאו את המצלמות", היא אומרת ומציגה את הודעת הטקסט שקיבלה מהשוטרים, ובה נכתב: "תפסנו את המצלמות. נשלח אותן היום לבדיקה". בנוסף, נאמר לה כי בעלי הנכס יוזמנו למשטרה לצורך תשאול.

מאוחר יותר, לאחר שהסרטון שלה כבר עלה, היא עדכנה בפוסט שלה כי "בעלי הבית טענו כי הם אינם יודעים דבר על מצלמות נסתרות, וכי הם עצמם רק משכירים את הנכס למישהו אחר [ שמשכיר אותו הלאה לטובת Airbnb ].

אורחות Airbnb גילו מצלמה נסתרת בשקע חשמל באמבטיה. טיקטוק, צילום מסך
"לא הייתי לגמרי משוכנעת שזה אמיתי, אבל אז השוטרים מצאו את המצלמות"/צילום מסך, טיקטוק

ויש מוסר השכל כפול

את הסרטון שלה מסיימת קולוול במילים: "מוסר ההשכל מהסיפור הזה הוא שתמיד כדאי לכם לבדוק את שקעי החשמל בדירות Airbnb ולוודא שאין בהם מצלמות - ותמיד תקשיבו לחברים הסופר-פרנואידים שלכם".

הניו יורק פוסט מדווח שמחברת Airbnb נמסר כי "אנו אוסרים על מצלמות נסתרות ואנו חוקרים את ההאשמות הללו. האורחת קיבלה החזר מלא על הסכום ששילמה".

באופן טבעי, הסרטון זכה לאלפי תגובות. רבים מהמגיבים טענו כי זוהי למעשה הסיבה שהם אינם משתמשים בשירותי Airbnb. "זה הסיוט הכי גדול שלי", כתבה מגיבה אחת ואחר הוסיף: "האינטואיציה של החברה שלך היתה במקומה! וואו!". מגיבה שלישת ציינה: "עבורי, מוסר ההשכל מהסיפור הזה הוא ש-Airbnb מדרדרת, ופתאום נראה שבתי מלון זה בעצם דבר די נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully