וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחת ב-Airbnb נחרדה לגלות מצלמה בתוך מטען באמבטיה

בריטני וולש, בת 25, הזמינה ביחד עם חברתה והחבר שלה נופש בדירה בטקסס, דרך אתר הזמנת הנכסים הפופולרי, ונדהמה לגלות לאחר מצלמה נסתרת במטען של סלולר שהושאר במקלחת. היא העלתה את חוויותיה לטיקטוק. צפו

@brittany..walsh

Found a hidden camera in our Airbnb bathroom and for some reason it got deleted so here it is again ?

♬ original sound - brittany

בריטני וולש, בת 25, הזמינה נופש ב-Airbnb בעיר אוסטין, טקסס, עם חברתה והחבר שלה. זמן קצר לאחר שהגיעו, הם גילו מצלמה קטנה שהוסתרה במטען טלפון בחדר האמבטיה.

לאחר שמצאה את המצלמה, פרסמה וולש סרטון ב-טיקטוק כדי לחלוק את חוויותיה, כולל הצגה של המצלמה, בנוסף לקטע של שוטר שהוזעק לחקור את התלונה.

"המדיניות של Airbnb לגבי מצלמות בנכסים, גורסת שרק מצלמת פעמון דלת מאושרות בדירות להשכרה, אבל ששום מצלמה אינה מותרת בתוך הנכס", אמרה וולש בסרטון שני שהעלתה לרשת החברתית. "זה אותו דבר כמו להישאר במלון. יש לך ציפייה לפרטיות".

@brittany..walsh

Update on the Airbnb situation!!

♬ original sound - brittany

אולי אורח השאיר את המטען בדירה?

וולש לא האמינה שהמארחת שתלה את המצלמה בנכס, אבל שיערה שזה יכול להיות מישהו שיש לו גישה קבועה לדירה. "אני לא חושבת שזה היה אורח אלא אם כן הם השאירו את זה שם", אמרה. "אבל זה היה חייב להיות מישהו שהיה שם כל הזמן כי זה הקליט רק לכרטיס SD".

Airbnb החזירה לשוכרת את סכום השהייה ששילמה, אך וולש לא אמרה מה העלתה חקירת המשטרה. מצלמות דומות ניתן למצוא ברשת במחיר של יותר מ-30 דולרים.

הסרטון המקורי נצפה יותר מ-7 מיליון פעמים, ומאות עוקבים הגיבו ואמרו שהחוויה של וולש היא "הפחד הגדול ביותר שלהם".

"בגלל המקרה הזה, החלפתי את הבגדים שלי בארון חשוך כשלנתי בנכס של Airbnb", הגיבה אחת העוקבות, והיו גם אחרים שהציעו דרכים לזהות את הבעלים של המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully