וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה מזהיר: כך תזהו מצלמות נסתרות בחדר המלון

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 23:47

גלאי עשן, שעון מעורר ואפילו מטען USB קטן: כל אלו יכולים להיות מכשירים בהם מסתתרות מצלמות זעירות שמתעדות אתכם. איך תגלו אותן? צפו בסרטון ותבינו

אלה המקומות בהם מסתירים מצלמות נסתרות בחדרי מלון/@malwaretech

חשבתם פעם האם בחדר המלון שלכם ממוקמת מצלמה נסתרת? ובכן, מרקוס האצ'ינס, שמתאר את עצמו כ"האקר לשעבר", העלה סרטון לטיקטוק שיגרום לכם לחשוב על זה. בעוד שהרוב המכריע של בתי המלון בטוחים, מדי פעם מתפרסם סיפור על אורח שמגלה שצולם בסתר על ידי מצלמות נסתרות. למרבה המזל, סרטון ויראלי שפורסם לאחרונה מראה לאנשים כיצד ניתן לזהות מכשירי הקלטה וצילום נסתרים.

האצ'ינס מסביר שכשאתם נכנסים לחדר מלון אתם חייבים לחפש אם יש מכשיר או התקן כלשהו שמשצלמים אתכם בלי ידיעתכם. "קחו למשל את אזעקת השריפה שממוקמת ממש מעל המיטה. דרך אחת לראות אם יש בה מצלמה נסתרת היא להאיר עליה באור בהיר. אם האור יתקל בעדשת מצלמה נסתרת הוא יחזיר השתקפות כחלחלה. דרך טובה לבדוק את זה היא באמצעות הטלפון הנייד שלכם. אתם יכולים להאיר איתו ולבדוק אם המצלמה מחזירה השתקפות".

צפו בסרטון שלו

@malwaretech

Reply to @safarijackza How to find hidden cameras in AirBnBs #safety #travel

♬ original sound - Marcus Hutchins

בסרטון שהוא העלה, שצבר כמעט 20 מיליון צפיות, מרקוס הראה כיצד גם שעונים מעוררים יכולים לשמש כמצלמות נסתרות. הוא הסביר: "השעונים המעוררים בדרך כלל שקופים, אם נאיר על הזכוכית עם אור בהיר, נוכל לראות דרכה ואז נראה אם יש מצלמה שם".

בנוסף הוא גם הסביר כיצד אפילו במטעני USB אפשר להסתיר מצלמה מזערית. "המצלמות האלו ממש קטנות כמו שאתם רואים, אפשר להסתיר אותן בכל מקום, אפילו בתוך חור בקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully