וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה חולנית: הטייסים הטמינו מצלמה נסתרת בשירותי המטוס

29.10.2019 / 6:38

שני טייסים אמריקנים יצרו לעצמם "מערכת בידור" משלהם במטוס: צפייה בשידור חי בנוסעים ובצוות הדיילות, בעת שהיו בשירותים. אבל אז דיילת אחת תפסה אותם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Riyadh

בווידאו: דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל מאוד לעשות סקס במטוס

שני טייסים של חברת התעופה האמריקנית Southwest עומדים בימים אלו בפני תביעה לאחר שנחשדו בהטמנת מצלמת וידאו בשירותי המטוס.

אתר AZ Central מדווח כי הכל החל בעת שהדיילת רנה סטיינקר, נקראה אל תא הטייס, בטיסה WN1088 מפיטסבורג לפיניקס שבאריזונה. היא נקראה לקוקפיט בשל הנוהל לפיו בעת טיסה, על תא הטייס להיות מאויש בשני אנשי צוות בכל זמן נתון. וכך, כאשר הקברניט, טרי גרהם, נאלץ לגשת לשירותים, נקראה הדיילת לשהות לצד טייס המשנה.

מרגע זה הדברים הפכו להיות מוזרים למדי: כאשר נכנסה פנימה, הבחינה על שמשת החלון ב-IPad פועל, המציג וידאו בזמן אמת של מה שמתרחש בשירותי המטוס. במילים פשוטות: מסתבר שגם לטייסים היתה מערכת בידור משלהם במטוס. ובה הם צפו הן בנוסעים והן בצוות הדיילות, בעת שהיו בשירותים, ובשידור חי. הטעות שלהם היתה כי הם שכחו לכבות את הטאבלט בעת שקראו לדיילת לקוקפיט.

טייסים קוקפיט טיסה. ShutterStock
הטייסים צפו דרך טאבלט בנעשה בשירותים/ShutterStock

התירוץ: "מערכת טכנולוגית סודית ביותר"

כאשר הבחין בכך טייס המשנה, ריאן ראסל, הוא "נכנס לפאניקה", לדבריה. אך מיד התעשת וסיפק לה תירוץ מוזר. לדבריו, מדובר במערכת טכנולוגית סודית ביותר, המותקנת במטוסי החברה. הדיילת הבינה מיד כי טייס המשנה משקר, שלפה את הטלפון הנייד וצילמה את המתרחש.

המקרה אירע אמנם בפברואר 2017, אך רק עתה הוא מתפרסם ברבים, בשל תביעה של הדיילת כנגד הטייסים וחברת התעופה. עורך הדין ששכרו הטייסים טוען כי בסך הכל מדובר במתיחה שערכו השניים לדיילת. בתגובה לדברים אלו, טוען נציג התביעה כי גם אם הדבר נכון, הרי שמדובר בהטרדה מינית וביצירת סביבת עבודה עוינת מצד בעלי תפקידים בכירים.

עוד נמסר כי הדיילת תובעת את חברת התעופה על פגיעה בפרטיותה, הטרדה מינית וגרימת מתח נפשי.

על אף המשפט המתנהל נגדם, שני הטייסים ממשיכים עדיין לעבוד בחברה בתפקידם.

המקרה עצמו מעלה תהיות נוספות מתחום הפרטיות. כך למשל, מה עוד תיעדו הטייסים, מה עשו עם החומרים המצולמים וכמה זמן הם עשו זאת עד שנתפסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully