וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת

זוג גרמני ששכר דירה בקליפורניה דרך אתר השכרת הדירות הפופולרי, גילה שעל מדף הספרים הותקנה מצלמת וידאו נסתרת שהקליטה קול ווידאו ואף נשלטה בשלט רחוק. תביעה על השפלה וחדירה לפרטיות כבר הוגשה כנגד Airbnb

אילוסטרציה. ShutterStock
המצלמה שהותקנה בדירה נשלטה על ידי שלט רחוק/ShutterStock

אתר השכרת הדירות הבינלאומי Airbnb נתבע לאחרונה על ידי זוג ששכר דירה בעיר אירווינג שבקליפורניה, לאחר שגילה שבעל הדירה הסליק מצלמת וידאו עם עדשה רחבה בדירה מאחורי מדף הספרים בסלון. ואם זה לא מספיק מפחיד, בתביעה נטען שמצלמת הווידאו היתה מהסוג המתקדם ביותר : לא רק שהיא הקליטה גם שמע וגם וידאו, היא נשלטה על ידי שלט רחוק, כך לפי אתר BGR, שעוסק בחדשות טכנולוגיה וסלולר.


עוד על Airbnb בוואלה! תיירות:
השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?
האם Airbnb באמת פוגעת בתיירות בישראל?


בתביעה שהוגשה עכשיו נטען, שאיבון שומאכר מגרמניה ובן זוגה, קווין סטוקטון, הזמינו את הדירה בתקופה שבין ה-12 בדצמבר 2013 ל-12 בינואר 2014. מעבר לכך שהיא מצאה את הדירה מזוהמת, לדבריה, והתלוננה על כך ל-Airbnb, שומאכר טוענת בכתב התביעה לחדירה לפרטיות, היות והיא ישנה בעירום וגם התהלכה מעת לעת עירומה בדירה.

בנוסף לכך, לטענת המשכירים בדירה התקיימו שיחות פרטיות ואישיות, כמו בנוגע לטבע יחסיהם האישיים של הזוג ושאר נושאים אינטימיים שעליהם מדברים זוגות ביניהם. עוד טוענת שומאכר, שייתכן והפרטיות שלה ממשיכה להיפגע, כיוון שסרטוני עירום שלה מככבים גם עכשיו באינטרנט מבלי שתדע.

לטענתה, Airbnb לא ניהלה תחקיר עמוק מספיק על-אודות בעל הדירה ועל כן היא אשמה. כתב התביעה דורש פיצוי על נזקים בדמות השפלה, עוגמת נפש, הטלת פחד, גרימת מתח ושאר נזקים שהיא מקווה להוכיח בזמן המשפט.

עם זאת, יש לציין שמרבית שוכרי הדירות ב-Airbnb מרוצים מאוד משכירת הדירות לחופשה שלהם בחו"ל. יתר על כן, היו לא מעט מקרים שבהם דירות הושכרו לדיירים שניצלו את הדירה לעריכת מסיבות, אורגיות ושאר אירועים פסולים.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully