וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb: נקמו במארח והשאירו את המים, החשמל והגז פתוחים במשך חודש

בני זוג מסין כעסו על מדיניות הביטולים של בעל נכס Airbnb בדרום קוריאה, ונקמו בו באופן כואב. בין השאר, הם בזבזו 120 אלף ליטר מים והשאירו חובות גדולים על חשמל וגז

בעל בית שנוהג להשכיר את הנכס שלו לטובת אורחי Airbnb נותר עם חובות בסכום כולל של 1,570 דולר, לאחר שבני זוג שהתארחו אצלו נקמו בו. זאת, לאחר שלא הצליחו לבטל את ההזמנה שלהם.

על פי דיווח באתר Independent, בני הזוג הם תיירים מסין שיצאו לחופשה בת 25 ימים ובה הגיעו אל הווילה בסיאול, בירת דרום קוריאה. לא נמסר היכן הם שהו לאחר הביטול, אבל ידוע כי הם הגיעו אל הווילה והשאירו את ברז הגז ואת ברזי המים פתוחים ללא הפסק לתקופה של שלושה שבועות וחצי.

עוד סיפורי נקמה בחופשה:
הנקמה של התיירת בגבר שהתיישב קרוב מדי אליה בחוף
הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה
האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת

צפו במצלמות האבטחה קולטות את הזוג נכנס לנכס

פתחו את הברזים והמשיכו לטייל

מסתבר כי כעסם של בני הזוג התעורר לאחר שכבר הזמינו את הווילה, אך בהמשך גילו כי הבית אמנם נמצא מבחינה רשמית בעיר סיאול, אך בפועל הוא ממוקם באחד הפרברים המרוחקים ממרכז העיר. כאשר הם קלטו את העובדה הזו, הם ניסו לבטל את ההזמנה - שעליה שילמו מראש. המארח סירב, ובמקום להישאר צמודים לתוכנית המקורית ולהפיק ממנה את המיטב, או לפחות להציף את המחלוקת מול Airbnb עצמה, הם פשוט החליטו לקחת את העניינים לידיים.

לדברי המארח, שזוהה רק כ"מר לי", הם יצרו איתו קשר ושאלו אם יש מצלמות מעקב בנכס. ברגע שהוא השיב להם בשלילה הם נכנסו אל הבית, הדליקו את כל מתגי התאורה, הפעילו את כל מכשירי החשמל וכאמור, גם את ברזי המים וברז הגז. לאחר מכן הם כמובן לא נותרו במקום אלא המשיכו בחופשתם ונסעו ברחבי דרום קוריאה. אל הבית הם חזרו חמש פעמים במהלך חופשתם, ושהו בו דקות ספורות בלבד בכל פעם (בשלב זה הסיבה לכך אינה ידועה).

זוג נקם בבעל Airbnb והשאיר מים, חשמל וגז פתוחים. יוטיוב, צילום מסך
החליטו לקחת את העניינים לידיים. הזוג נכנס לנכס Airbnb בדרום קוריאה/צילום מסך, יוטיוב
זוג נקם בבעל Airbnb והשאיר מים, חשמל וגז פתוחים. יוטיוב, צילום מסך
הזוג הפעיל את כל מכשירי החשמל ואת ברזי המים וברז הגז/צילום מסך, יוטיוב

לא יקבל פיצוי מ-Airbnb

רק לאחר שבני הזוג ביצעו צ'ק אאוט, גילה לתדהמתו מר לי כי הוא ניצב בפני בעיה אמיתית. זה קרה לאחר שחברת הגז המקומית יצרה עמו קשר כדי לברר את הסיבה לזינוק החריג בצריכת הגז בבית. החשש היה כי מדובר בדליפה. כאשר הוא נסע אל הווילה הוא מצא אותה ריקה, כאשר כל החלונות פתוחים לרווחה.

בהמשך, הוא נותר עם חשבון מים וחשמל של 116 דולר, חשבון גז של 730 דולר וכן 728 דולר נוספים עבור נזקים נוספים שלא פורטו. עוד הסתבר לו שכמות המים שבזבזו האורחים הנקמנים היתה 120 אלף ליטר. האיש פנה אל Airbnb בבקשה להשתתף בהוצאות, אך נמסר לו כי לא ניתן לסייע לו בפיצוי. מסתבר כי החברה מגנה על המארחים בכל מה שקשור לכיסוי על נזקי רכוש, אך היא אינה מכסה חשבונות חשמל. כמו כן, נאמר לו כי עליו לפתור את הסכסוך ישירות מול בני הזוג. אך אלו כאמור כבר עזבו את המידה ושבו לסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully