וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל העשור: לגור שנה בספינת קרוזים מפנקת ב-30 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 9:05

חברת ספנות מציעה לכם לגור שנה שלמה (ואפשר גם יותר) על ספינת תענוגות מפנקת שמקיפה את העולם. המחיר 30,000 לאדם וכמעט הכל כלול

קרוז של Life at Sea Cruises/צילום: אתר רשמי, יוטיוב

בין אם אתם חובבי הרפתקאות שרוצים לברוח מהשגרה, חובבי סתלבט מתמשך, מצויים בשנת שבתון רגועה או נוודים דיגיטליים שיכולים לעבוד מכל מקום - יש לנו חדשות מדהימות עבורכם: אתם יכולים לגור על אוניית קרוז במשך שנה שלמה ולהקיף את העולם. וכל הטוב הזה מוצע במחיר של 30,000 דולרים לאדם שנה שלמה. המחיר, אגב, כולל כמעט את כל השירותים הנלווים - מהופעות בידור ו-Wi-Fi חופשי ועד ארוחות לאורך כל היום ושירותי מרפאה שנמצאת על הספינה. השירותים שכן מוצעים בתשלום הם טיפולי ספא, סיורי חוף ביעדים שבהם הספינה עוגנת, אלכוהול שלא במסגרת ארוחת הערב וטיפולים רפואיים מורכבים יותר.

עלינו על סיפון ה-EPIC להפלגה בין חופי איטליה לברצלונה
עלינו על ספינת הדגל: 19 קומות, ספא ענק, קזינו ופארק מים

הרגע בו עובד קרוז נתפס על חם מצלם בשירותי נשים

ספינת קרוז. Life at Sea Cruises, אתר רשמי
להקיף את העולם ב-30,000 דולרים. הדמיה של ספינת Life at Sea Cruises/אתר רשמי, Life at Sea Cruises

קרוז ראשון מסוגו בעולם

אתר Unilad מדווח כי זוהי החבילה הראשונה מסוגה בעולם, והיא מוצעת על ידי חברת Life at Sea Cruises ("חיים בים", בתרגום חופשי). אם אתם בעניין, כדי לדעת שלא צריך לנסוע רחוק כדי להתחיל בשיט - מאחר שהוא יוצא לדרך מטורקיה. זה יקרה ב-1 בנובמבר 2023, ועל פי אתר החברה השיט כולו יימשך שלוש שנים (ניתן כמובן לקצר לשנה אחת או פחות). מי שירצה לצאת למסע של כל שלוש השנים, ישלם 180,000 דולרים לזוג.

הקרוז יעבור 209,000 ק"מ ויבקר ב-375 נמלים ב-135 מדינות. נכון לעכשיו, תוכנית הקרוז לא פורסמה במלואה, כך שלא ניתן לדעת עדיין אם ישראל תהיה אחת מהנקודות הללו.

כך או אחרת, בימים אלו כבר ניתן להירשם לקרוז הבלתי שגרתי הזה, שמכונה בידי החברה "טיול של פעם בחיים" וייערך בספינה MV Gemini שחודשה לאחרונה, ומסוגלת לשאת עד 1,074 נוסעים. "החברה דוגלת ברעיון של מימוש הרפתקאות ומותרות, והיא מציעה לכם לשבור את השגרה, להכניס חידושים לחייכם ולחקור אופקים חדשים, מצהירה חברת הספנות.

עוד בוואלה!

הקרוזים חוזרים: מומחים מזהירים מהמקום המסוכן ביותר בספינה

לכתבה המלאה
ספינת קרוז. Life at Sea Cruises, אתר רשמי
החבילה הראשונה מסוגה בעולם. ספינה של Life at Sea Cruises/אתר רשמי, Life at Sea Cruises

אינטרנט לוויני מהיר - ובחינם

וכפי שכבר נרמז, זוהי גם פלטפורמה ראויה המתאימה בהחלט למי שיכולים לעבוד ממרחק, מאחר שהספינה מצוידת בכל מה שדרוש לך, כולל משרדים להשכרה ורשת Wi-Fi מהירה במיוחד של מיזם Starlink, העושה שימוש בלוויינים. "פיתחנו מרכז עסקים ראשון מסוגו בים עם שני חדרי ישיבות, 14 משרדים, ספרייה עסקית, טרקלין מרגיע ובית קפה", נכתב באתר החברה. עוד מוסיפים בחברה כי מרכז העסקים כולל גם מסכים, ציוד לביצוע ועידות, מדפסות וצוות אנשי תמיכה וסיוע. וכך מבטיח אתר החברה: "מעולם לא היה קל יותר להרוויח כסף בים, ועם הטבות המס של מגורים בינלאומיים, אתם עשויים להרוויח - וגם לחסוך כסף!"

העגינות ביעדים השונים כוללים עצירות בשבע יבשות וכוללות ביקור ב-13 מתוך 14 פלאי תבל, וכמובן - חופים אקזוטיים, ערים שוקקות, הרפתקאות שונות וגם מנוחה הכרחית.

כעת נשאלת השאלה - מה עושים שנה שלמה על ספינה? על פי החברה, מוצעות פעילויות רבות ומגוונות, בהן סימולטור של מגרש גולף, הרצאות העשרה בנושאים שונים, מכון כושר, ספא מפנק, הופעות בידור, בריכת שחייה, מתחמי שיזוף, אודיטוריום, טרקלינים ועוד. מסעדות הספינה מציעות מנות בהשראה בינלאומית. נראה כי החברה לקחו את המושג "הכל כלול" לרמה חדשה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully