וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו עובד קרוז נתפס על חם מצלם בשירותי נשים

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 23:54

עובד ספינת התענוגות פוטר לאחר שנתפס לכאורה כשהוא מצלם נוסעת בשירותים. סרטון שצבר יותר מ-10 מיליון צפיות בטיקטוק מציג את הרגע בו המטרידן נתפס על חם

עובד קרוז נתפס מצלם בשירותי נשים/TikTok/sajac4

עובד קרוז נתפס על חם כשהוא מצלם בשירותי נשים ופוטר מתפקידו. האישה אותה הוא צילם לכאורה תיעדה במצלמתה את הרגע שבו היא קולטת שמצלמים אותה - ומדווחת על זה לאחד מעובדי הניקיון בספינה. הסרטון של רגע התפיסה פורסם בטיקטוק וצבר יותר מ-10 מיליון צפיות.

"האיש הזה היה בשירותי הנשים שנמצאים במועדון הילדים", כתבה הקורבן שזוהתה בשם סאג'ה. על פי הדיווחים, התקרית התרחשה על סיפון ה-MSC Meraviglia - ספינת תענוגות השייכת לצי "MSC הפלגות" הצרפתית שהייתה אז בז'נבה, שוויץ. הנוסעת הנחרדת טענה כי האיש הסתגר בתא השירותים הסמוך וכיוון לעברה מצלמה.

בסרטון ניתן לראות את סאג'ה המבוהלת יוצאת מתא השירותים, פונה לאיש הניקיון ואומרת לו: "יש מישהו שמסתתר שם ומצלם אותי". "גבר?" שואל העובד - והנוסעת עונה לו: "כן, זה גבר!". כשהוא פונה לבדוק את התלונה, הוא נראה דופק על דלת השירותים ולא זוכה לתגובה. לאחר מכן הוא מציץ מתחת לדלת, שם הוא מבחין בבירור בשתי רגליים.

צפו בתיעוד המטריד:

@sajac4 This man was in the women's restroom located at the kids club. Please don't leave your children unattended on any vacation & be aware of your surroundings at all times. #cruise #cruiseshipcrew ♬ original sound - Saja ??

שניות לאחר מכן מגיעה עובדת אחרת של הספינה, דופקת בדלת השירותים בחוזקה ומורה למטריד לפתוח את הדלת, כשהיא מנסה לפתוח אותה בעצמה. זה כנראה כבר הפחיד אותו מספיק, והבחור הלבוש במדי MSC נראה פותח את הדלת ומודה בבושה: "טעיתי". "צריך להתקשר לאבטחה, כי הוא עובד של המקום", אמרה האישה לעובד הניקיון.

חברת MSC Cruises מסרה כי מאז פיטרו את הסטוקר: "צוות האבטחה שלנו אכן שיתף פעולה באופן מלא עם הרשויות בחקירה הזו", אמר דובר חברת השייט ל-News.com.au, "נקטנו פעולה מיידית להפסקת העסקתו של איש הצוות המעורב בתקרית וסיפקנו תמיכה לאורחים שנפגעו". הנציגים הוסיפו: "הבטיחות והנוחות של האורחים והצוות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו - ויש לנו מדיניות של אפס סובלנות לכל התנהגות בלתי הולמת על סיפון הספינות שלנו".

בפוסט המשך, טענה סאג'ה שיצרו איתה קשר מהרשויות והודיעו לה שמציצן מההפלגה פוטר. סאג'ה הדגישה כי מטרתה לא הייתה להאשים את חברת השייט, אלא לשפוך אור על התופעה המטרידה, שלטענתה "אינה ייחודית ל-MSC". "אני רוצה שכל הנשים יהיו מודעות לסביבתן בכל עת, כולל בחופשות", אמרה, "הישארו ערניים ובטוחים שם בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עובד קרוז מצלם בשירותי נשים. TikTok/sajac4, צילום מסך
עובד קרוז נתפס מצלם בשירותי נשים/צילום מסך, TikTok/sajac4

רק קצה הקרחון: תקיפות מיניות ואונס בקרוזים

זה לא המקרה הראשון של התנהגות בלתי הולמת לכאורה על ספינות תענוגות שמעוררת גלים בזמן האחרון. בינואר האחרון אישה בת 27 מקליפורניה הגישה תביעה נגד Princess Cruises בטענה שמארגן מכירות פומביות על סיפון הספינה אנס אותה - ושהיא נדבקה ב-HIV במהלך התקיפה. שלוש תקריות נוספות לכאורה של תקיפה מינית בספינות "פרינסס קרוז" דווחו למשרד התחבורה האמריקני מה-1 באפריל עד ה-30 ביוני 2022, לפי ה-Daily Beast.

"המקרה הזה הוא רק קצה הקרחון בכל הנוגע לאונס ותקיפות מיניות על ספינות תענוגות", אמר ל-Post מוקדם יותר השנה עורך הדין מייקל וינקלמן, "ישנן מגוון סיבות שהובילו למשבר הזה, כולל היעדר רשויות אכיפת חוק עצמאיות והשירות המוגזם של אלכוהול. אבל ללא ספק החלק המסוכן ביותר הוא עד כמה הציבור הכללי אינו מודע לסיכונים המשמעותיים העומדים בפניהם בים הפתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully