וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סבלים בשדה התעופה תועדו "מתעללים" במזוודות

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 8:40

שלושה סבלים של חברת קוואנטס בשדה תעופה של מלבורן באוסטרליה צולמו כשהם חובטים, מעיפים ומשליכים בעוצמה מזוודות אל המסוע (וגם מעבר לו). זה אפילו די הצחיק אותם

סבלים אוסטרליים משליכים בכוח מזוודות נוסעים/צילום: rexross79

סבלים אוסטרלים קיבלו אזהרה חמורה ממנכ"ל חברת שירותי הקרקע שבה הם מועסקים, לאחר שסרטון שצולם בעת עבודתם מתעד אותם משליכים בכוח ו"מתעללים" במזוודות של נוסעים.

לאחר הפצת הסרטון, פתחו חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס, יחד עם חברת שירותי הקרקע הגדולה במדינה, Swissport, במה שהוגדר "חקירה דחופה" של הנושא.

הסרטון, שככל הנראה צולם בשדה התעופה של העיר מלבורן והופץ בטיקטוק, מציג שלושה סבלים בעת שהם זורקים, בועטים, חובטים ומטיחים את המזוודות של הנוסעים על מסוע. חלק מהתיקים הושלכו בעוצמה כה רבה, עד שנפלו אל צדו הנגדי של המסוע. אחד מהם אף נראה צוחק, בעוד שעמיתו מרים מזוודה מעל לראשו, ומטיח אותה מטה בכוח רב. במקרה אחר, נראה אחד משלושת הסבלים זורק תיק למרחק ניכר לאורך המסוע, למרות שרצועת המסוע נמצאת ממש מולו.

סבלים אוסטרליים משליכים מזוודות. טיקטוק, צילום מסך
בועטים, חובטים ומטיחים את המזוודות של הנוסעים על מסוע. הסבלים האוסטרלים/צילום מסך, טיקטוק

פוטרו באופן מיידי

דובר חברת התעופה קוואנטס אמר כי התקרית "לחלוטין אינה מקובלת", ואישר שחקירה דחופה מתבצעת בעניין. חברת התעופה משתמשת בשירותי הקרקע של חברת Swissport בשדה התעופה של מלבורן. בינתיים, שלושת העובדים שצולמו פוטרו באופן מיידי, למרות שהחקירה בעניין עדיין בעיצומה.

"נראה שהפעולות של חברי הצוות (שנראו) בסרטון מנוגדות לתקני רמת השירות שלנו. כתוצאה מכך, הצוות המדובר פוטר", אמר מנכ"ל Swissport, בראד מור. "3,000 העובדים שלו עובדים קשה כדי להבטיח שהסטנדרטים הללו יישמרו. כאשר סטנדרטים אלו מופרים על ידי קבוצה קטנה של אנשים, ננקוט פעולה. ההתנהגויות בסרטון אכזבו את כולנו".

סבלים אוסטרליים משליכים מזוודות. טיקטוק, צילום מסך
"הפעולות של חברי הצוות בסרטון מנוגדות לתקני רמת השירות שלנו, והוא פוטר"/צילום מסך, טיקטוק

השנה הקשה של חברת התעופה האוסטרלית

הניו יורק פוסט מדווח כי הסרטון שהופץ ברחבי הרשת מגיע על רקע העובדה שהיתה זו שנה סוערת ומאתגרת עבור חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה, שחוותה עיכובים בטיסות, ביטולי טיסות ואירועים מתוקשרים אחרים של אובדן מטענים של נוסעים. חלק מהמקרים אף הופיעו בתחקיר של חברת חדשות אוסטרלית. באופן טבעי, גם ברשתות החברתיות רבים הביעו זעזוע מהמקרה. "זה עצוב, אבל אני לא באמת מצפה מקוואנטס למשהו יותר טוב מזה", כתב מגיב אחד. "האם זו תחרות של מי יכול להרוס מזוודות הכי מהר?" הרהר אחר.

רבים טענו כי יש לפטר את המעורבים באופן מיידי, בשל הזלזול ברכושם של נוסעים. "עבדתי בעבר בסבלות של מטענים כאלו ומעולם לא צפיתי בדבר כזה. ואם הייתי רואה - לא הייתי מהס ופונה מיד למפקח העבודה", הגיב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully