וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע התבקש לשלם 775 מיליון דולר (!) על מושב עם מרווח לרגליים

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 9:52

המחיר התמוה נבע מתקלה במערכת ההזמנות של חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס, אבל בחברה לא ידעו על מי הם נפלו: סטנדאפיסט אוסטרלי שעשה מטעמים מהטעות המביכה. "רגע, בחרת לקנות מושב מרווח או את המטוס כולו?" שאל אחד המגיבים בטוויטר

מטוס אל על מחלקת תיירים פלוס. סיון פרג',
לשלם יותר על מרווח לרגליים זה בסדר, אבל מיליוני דולרים???/סיון פרג'

האם זהו מחיר השיא הגבוה בכל הזמנים עבור מושב מטוס עם מרווח לרגליים? הנוסע המתמיד דייב אוניל, שהזמין כרטיס טיסה בחברת התעופה האוסטרלית קוואנטס (Qantas) בטיסה פנימית בין מלבורן לפרת', ניסה לשדרג את המושב שלו - וביקש לעצמו מושב עם מרווח גדול יותר לרגליים.

אוניל הופתע במהרה לגלות, כי מערכת ההזמנות באתר החברה דרשה ממנו סכום של כמיליארד דולר אוסטרלי (כ-775 מיליון דולר אמריקני). וכל זאת, בעבור הזכות למתוח את רגליו בנוחות בטיסה שנמשכת כארבע שעות.

אוניל, סטנדאפיסט תושב מלבורן, פרסם צילום מסך של הצעת המחיר המפתיעה, כפי שהופיעה באתר חברת התעופה, תחת הלשונית "נהל את ההזמנה שלי".

הציוץ שפרסם אוניל על המחיר שקוואנטס דרשה ממנו

"אולי הם רוצים לסגור את המינוס שלהם?"

בתגובה, ענה לו בשלווה נציג החברה בערוץ הטוויטר הרשמי של קוואנטס: "המממ... זה אכן נראה מעט מעל המחיר הרגיל". בהמשך הציע הנציג לבדוק את העניין בהודעה פרטית.

סביר להניח שהצעת המחיר נבעה מתקלה במערכת ההזמנות הממוחשבת, אבל אוניל, כמו גם עוקביו בטוויטר, לא ויתרו על ההזדמנות להתל בחברת התעופה ופצחו בסדרת בדיחות על המקרה. אחד המשתמשים הציע את הסברה שזוהי דרכה של חברת התעופה לסגור את המינוס הגדול שבו היא שרויה. משתמש אחר כתב "אני מצטער אדוני. האם לחצת בטעות על האפשרות לרכוש את המטוס במקום את המושב המרווח? אה, נראה שבחרת באפשרות לקנות את המטוס כולו. כמה וכמה פעמים. האם תרצה לעשות זאת במזומן או בכרטיס אשראי?"

"במחיר הזה, תוכל לקנות את 20-10 מטוסים כאלו", הגיב משתמש אחר.

עוד בוואלה!

איזו חברת תעופה מציעה הכי הרבה מקום לרגליים במטוס?

לכתבה המלאה
חברת תעופה קוואנטס האוסטרלית. Qantas, אתר רשמי
"המממ... זה אכן נראה מעט מעל המחיר הרגיל". קוואנטס/אתר רשמי, Qantas

ממיליארד ל-70 דולר בלבד

דובר חברת קוואנטס הבהיר כי בסופו של דבר, חויב אוניל בסכום של 70 דולר אוסטרלי בלבד (55 דולר אמריקני), עבור הטיסה. כולל שדרוג המושב כמובן. "על אף שאנו יודעים כי הלקוחות אכן מעריכים מרווח רגליים נוסף, המחיר שהוצג במקרה זה, מקורו בטעות", הגיב דובר חברת התעופה. "אנו בודקים מה גרם להצגת הסכום השגוי".

המקרה אירע באותו היום שבו נפתחה "בועת הנסיעות" המיוחלת בין אוסטרליה לניו זילנד - מה שאיפשר לרבים לנוע בחופשיות בין המדינות, לאחר תקופת סגר ממושכת בעקבות מגפת הקורונה. לקראת פתיחת ההסכם בין המדינות, אחד מאתרי הזמנת הטיסות המקומי דיווח על עלייה של 1,570 אחוזים בחיפושים אחר טיסות מאוסטרליה לניו זילנד.

בזכות ההסכמים הללו, יותר מ-630 מעובדי חברות התעופה האוסטרלית קוואנטס וג'ט-סטאר (Jetstar), חזרו לעבודתם, וכבר בימים הראשונים להסכם, נרשמו עשרות אלפי הזמנות לכרטיסי טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully