וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך אגרסיבי: כך מתייחסים למזוודות שלכם בשדה התעופה. צפו

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 11:18

סרטון שפורסם בטיק-טוק מראה כיצד זרוע רובוטית אדירה "בועטת" במזוודות ומעיפה אותן בכוח. תחשבו פעמיים על מה שאתם אורזים לפני שטסים

מזוודות במסוע מטען בשדה תעופה בלוס אנג'לס/צילום: פליקס פראלס, טיקוטוק

הצצה אל מאחורי הקלעים בתוך אחד משדות התעופה העמוסים בעולם גרם למטיילים לחשוב פעמיים על מה שהם מכניסים לתיקים שלהם. השחקן ויוצר הסרטים פליקס פראלס פרסם סרטון בחשבון בטיק-טוק שלו, בו נראית מכונת-ענק הדוחפת בעוצמה ובאגרסיביות מזוודות בין שני מסועי מטען. "עכשיו אני יודע מה קרה למזוודה שלי בפעם הקודמת", כתב פראלס בחשבונו. בסרטון, שנצפה כבר יותר מ-3 מיליון פעמים, נראות מספר מזוודות הנעות במורד המסוע, כאשר זרוע רובוטית גדולה חובטת בהן לעבר מסוע נוסף. החבטה כה עזה, עד שהמזוודות מוטחות עד לקיר הנגדי.

מתקנים מסוג זה נפוצים בשדות תעופה רבים, ואחד מן המגיבים העלה השערה כי הסרטון צולם בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס. "המכונה התעוררה לחיים ובחרה באלימות", כתב אחד המגיבים לסרטון. "וזו הסיבה שאני משתמש במטען זול ואורז היטב", ציין אחר. "אני פונה לכל מנהלי אזורי מיון המטען של שדות התעופה באשר הם! אנא שקלו מחדש את שיטות הטיפול במטענים", כתב שלישי. "זה לא רעיון טוב!"

מזוודות במסוע מטען בשדה תעופה בלוס אנג'לס. טיקטוק, צילום מסך
זה מה שקורה אחרי הצ'ק אין. מכונת-ענק דוחפת בעוצמה מזוודות התעופה (מתוך הסרטון)/צילום מסך, טיקטוק

עניין נפוץ בשדות תעופה

הסרטון גם גרם לרבים לתהות באיזה סוג של מזוודות עליהם להשתמש. "אוקיי, אני עכשיו צריך מזוודת מתכת," כתב אחד המגיבים, ופארלס עצמו השיב לו "באמת!!! אפילו תיק קשיח אינו בטוח".

באופן טבעי, רבים הביעו דאגה באשר לפריטים השבירים שהם אורזים, העלולים להיפגע מדחיפה כה אגרסיבית. "כשהם מסמנים את החבילה שלך כ'שביר', האם היא מגיעה אל אותו מתקן?" שאל מישהו. "העובדה ששום דבר לא נשבר, נראית לי הזויה", כתב אחר.

באחת ההערות, מגיב שציין כי הוא עובד בתחום זה, כתב כי "אני מטפל בכבודה, ותאמינו לי שפריטים עם מדבקות 'שביר' לא מקבלים יחס שונה. ארזו היטב את החפצים שלכם, במיוחד פריטי זכוכית או דברים שבירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully