וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילת שתסכים לשדרג אתכם רק במקרה אחד

30.10.2022 / 8:26

דונטה ולנטינאטה מליטא מספרת באיזה מצב יהיה לכם קל מאוד לקבל שדרוג למחלקת הביזנס, וזה בהחלט לא פשוט כמו שאתם חושבים. הדיילת היפהפייה, שלה אלפי עוקבים באינסטגרם, גם חושפת מה היא חושבת על מי שמקיימים יחסים אינטימיים בזמן הטיסה

דיילת חושפת - ככה תשיגו שידרוג במטוס למחלקה ראשונה/@Cierra_mistt,

הכירו את הדיילת שטוענת כי ניסיון לזכות בשדרוג למחלקת הביזנס בטיסה לא יעבוד על רוב הדיילות - אלא אם כן אתם קולגות, דיילים או דיילות בחברת תעופה אחרת. דונטה ולנטינאטה מליטא עובדת מזה כמש שנים כדיילת, כך שהיא יודעת דבר או שניים על ענף התעופה.

למעשה, לא מזמן היא חשפה את העובדה שהיא מאפשרת לנוסעים לממש את הצטרפותם למה שקרוי "מועדון ההיי-מייל" - קבוצה לא רשמית של מי שהתנסו ביחסי מין במטוס בזמן הטיסה. זאת, בתנאי שהם אינם מפריעים בכך לנוסעים האחרים או מרעישים.

אוהבת לקבל טיפים, שוקולדים ומתנות

דונטה, שיש לה כבר 9,293 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה @travelblogdona, חושפת כעת את הסודות שיאפשרו לכם לקבל שדרוג בטיסה, כך שלא תצטרכו להתחנן יותר מדי.

בכתבה שפורסמה באתר הבריטי דיילי סטאר, היא הודתה כי היא אוהבת שלקוחות מעניקים לה טיפים, שוקולדים או גיפט קארדים. לדבריה, תשורות כאלו יגרמו לה לתת לכם יותר תשומת לב במהלך הטיסה, אבל לא בהכרח יביאו לכם את השדרוג המיוחל. "הנוסעים משלמים כסף עבור המושבים הללו, כך שזה לא יהיה הוגן ולא מקצועי לעשות זאת. אך כמובן, אם מדובר בקולגות שלנו שטסים איתנו, אנחנו מתייחסים אליהם כאל משפחה. גם חברת התעופה מתייחסת לעובדים שלה באופן דומה. אז אנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו במקרה שבו קולגות שלנו טסים איתנו. אבל אם אתה לקוח שמעוניין בכך, עליך לבצע את השדרוג שלך בזמן הצ'ק אין".

במילים פשוטות, דונטה אומרת כי הסיכוי הכי טוב שלכם הוא להיות דייל או דיילת מחברת תעופה אחרת, או עובדי אותה חברת תעופה.

"אני אוהבת נוסעים מנומסים וחייכניים"

ולמרות כל זאת, דונטה מציינת כי תמיד תשמח לסייע לנוסעים ולגרום להם לחייך. "אני אוהבת להיות מסוגלת להעניק את מלוא תשומת הלב שלי לבני אדם. אני אוהבת נוסעים מנומסים וחייכניים. אנשים שמחים מביאים אל הטיסה שמחה".

עוד היא מספרת כי ישנן הטבות רבות במקצוע שלה, אם כי ההכשרה ארוכה ומורכבת. "החלק האהוב עליי בעבודה הזו הוא ההזדמנות לטייל ברחבי העולם ולקבל על כך תשלום. זה כמו חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully