וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להוריד ולאוורר תחתונים": דיילת לשעבר חושפת את הדברים המחרידים ביותר שנוסעים עושים בטיסות

9.6.2022 / 23:35

הדיילת לשעבר שון קת'לין יצרה עמוד אינסטגרם החושף את הדברים הנוראיים ביותר שנוסעים תועדו עושים במהלך טיסה - מעישון ועד איוורור תחתונים במזגן

נוסעת מייבשת את התחתונים במטוס/INSTGRAM

אם גם לכם יצא להיתקל בנוסע שברוב חוצפתו מניח את רגליו על המשענת של הנוסע מלפנים (ואנחנו מקווים שזה לא אתם!), תופתעו לגלות שזה הדבר הכי פחות נורא שדיילים נחשפים לו באופן קבוע במהלך טיסות. הדיילת לשעבר שון קת'לין פתחה עמוד אינסטגרם שצבר כמעט מיליון וחצי עוקבים - ובו היא מציגה את הדברים המחרידים ביותר שנוסעים תועדו עושים בטיסות.

שון הגתה את הרעיון כשעבדה כדיילת בארה"ב. זה פגע בעצב כל כך חזק בציבור, שמאז שפתחה את העמוד היא מקבלת יותר מ-50 דיווחים ביום מנוסעים שהיו עדים להתנהגויות בלתי הולמות של נוסעים אחרים.

למשל

בין אם זה השעמום שבטיסות הארוכות או האלכוהול החופשי שגורם לאנשים להתפרע בטיסות, סקירה מהירה בעמוד שלה תציג כמה אנשים חסרי כל גבול שמזלזלים בנוסעים שלצידם, החל מנוסעים שמחליפים בגדים בלי להתבייש, כאלה שמרימים רגליים יחפות על המרווח שבין הכיסאות, אלו המעשנים במושב שלהם, נוסעת אחת שהחליטה שזה הזמן להוריד לק עם אציטון ונוסע אחר שהחליט שאין זמן מושלם מזה לתספורת. העמוד מציג גם חוויות קשות מאלו, כמו אדם שנצפה עם פצע ברגל שמדמם לו בחופשיות על רצפת המטוס או נוסע שנרדם מתחת לשמיכה כשאיבר המין שלו חשוף לכל.

שון קת'לין מדברת על העמוד שלה:

שון סיפרה שהאירוע הטראומתי ביותר שאירע לה היה כשבמהלך טיסה שיערו של אחד הנוסעים עלה באש בזמן שעישן סמים בשירותים - מה שהפעיל את גלאי העשן במטוס. הנה כמה מהדברים המזוויעים ביותר שפורסמו בעמוד של שון:

יש לכם טיסה בקרוב? הקפידו להישאר בלבוש מלא, להשתמש באוזניות כשצריך, לא להרים רגליים על המושב, לא ללחוץ בחוזקה על מסך המגע, לא ללכת ברגליים יחפות, לא להשתכר, לא להתפרע, לא ללכלך ולחשוב תמיד האם המעשה שלכם עלול לפגוע באנשים סביבכם? אם יש ספק - אין ספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully