וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת טריק פשוט שישתיק ילדים רועשים בטיסות

2.7.2022 / 23:51

אין דבר נורא יותר מלשבת בטיסה ליד ילדים שלא מפסיקים לבכות ולהתלונן. דיילת אוויר חושפת את הטריק שיגרום לילדים הרועשים להישתתק - ומה אפשר לעשות אם שום דבר אינו עוזר

ככה הגיב הזוג במטוס לפעוט שישב מאחוריהם והציק להם/tiktok/@kara.bouu

מצרחות ועד בעיטות מעצבנות בגב הכיסא שלך, ילדים רועשים בטיסות יכולים להפוך אפילו טיסה קצרה ליוון למסע ייסורים אמיתי. כדי להרגיע את השובבים הקטנים האלה, דיילת אוויר חושפת טריק שברוב המקרים יעזור - אבל הוא דורש מכם המון אומץ.

חברת צוות הדיילים האנונימית אמרה ל-Travel and Leisure שהדרך הטובה ביותר להרגיע ילדים רועשים במטוס הוא לבקש מהם ישירות לשמור על השקט. לא לפנות להורים ולבקש שיעשו משהו - אלא לפנות בעצמכם אל הילד ולהגיד לו "בבקשה שקט". היא הסבירה: "זה הרבה יותר אמיתי לילד כשאדם זר פונה אליו". כמובן שאתם צריכים להיות נועזים מספיק כדי לעקוף את ההורים ולפנות ישר אל הילד, אבל תוכלו קודם כל לפנות להורים, לבקש את רשותם - ורק אחר כך לפנות אל הילד, כל עוד אתם כמובן לא תוקפים אותו.

ילד בוכה טיסה. ShutterStock
אל תתביישו: פשוט תגידו להם להיות בשקט/ShutterStock

הדיילת אומרת שאם זה לא עוזר, אל תתביישו לפנות לצוות הדיילים שישמחו למצוא לילד תעסוקה. לדבריה, הדיילים מיומנים לעזור ולמצוא הסחות דעת לילד בעזרת פעילויות אותן הם שומרים בדרך כלל במטוסים למקרה הצורך. היא הוסיפה: "בדרך כלל מטוסים מצוידים בחוברות צביעה ודברים לילדים לעשות". בהחלט שווה לבקש.

ב-Sun Online Travel דווח בעבר כי אחת הסיבות הנפוצות לכך שילדים קטנים בוכים בטיסות הוא כאב האוזניים הבלתי נמנע שהם חווים בגלל השינוי בלחצי האוויר במטוס. מאחר שלילדים קשה להסביר שיש לפהק או לנשוף עם אף ופה סגורים כדי להוריד את הלחץ באוזניים, דניה גלובר, מטפלת בילדים בטיסות של חברת התעופה אתיהאד איירווייז, ממליצה להורים שיטה קלה יותר.

היא אמרה ל-Conde Nast Traveller: "בעת ההמראה, ילדים רבים חווים כאבי אוזניים עקב העלייה בלחץ האוויר. רוב ההורים חושבים שאטמי אוזניים יפתרו את הבעיה, אבל אני ממליצה על משהו אחר. בקשו מהדיילת מים חמים (לא חמים מדי, לא קרים מדי), טישו וכוס. הניחו את הטישו הרטוב בכוס ולאחר מכן מעל האוזן. האדים ישחררו את הלחץ וירגיעו את הכאב. ילדים טובים, טיסה טובה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully