וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך טייס קיים יחסי מין עם תלמידה בתא הטייס כשהם באוויר - והכל צולם

2.6.2022 / 0:01

מדריך טייס רוסי וחניכתו סולקו מבית הספר לטייס לאחר שסרטון סקס שצילמו השניים בתא הטייס במהלך טיסה פורסם ברשת והגיע למנהלים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"הטייס השובב" שהזמין לקוקפיט דוגמנית פלייבוי פוטר מעבודתו/LIVELEAK

אהבה בשחקים? מדריך טייס רוסי וחניכתו סולקו מבית הספר לטייס לאחר שצילמו את עצמם מקיימים יחסי מין בתא הטייס במהלך טיסה. התיעוד פורסם ברשת והגיע למנהלי בית הספר לטיס, שכלל לא היו מרוצים ממה שראו.

על פי הדיווחים, הטייס הנשוי בן ה-28 שכנע את תלמידתו בת ה-21 לקיים עמו יחסי מין בתמורה לשיעורי טיסה נוספים בחינם. השניים שהו בתא הטייס של מטוס ססנה 172 במחוז ריאזאן, כ-200 ק"מ ממוסקבה. על פי אתר החדשות המקומי Gazeta, כשהשניים שהו באוויר הם העבירו את המטוס למצב של "טייס אוטומטי" וצילמו את עצמם מקיימים יחסי מין.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי המדריך ניסה לשכנע את התלמידה לקיים עמו יחסי מין לאחר שהבטיח לתת לה זמן טיסה נוסף. היא ככל הנראה סירבה להצעה מאחר שידעה כי הוא גבר נשוי, אך הסכימה בסוף לאחר שהבטיח גם לשלם את שכר הלימוד הנוסף שלה.

השערורייה התגלתה כשהתלמידה רבה עם אחת מחברותיה הצוערות, שהחליטה בתגובה לפרסם את הסרטון שלה ברשת כנקמה. לבית הספר לטיסה נודע על קיומו של הסרטון רק חודש לאחר התקרית, כאשר הוא הפך לויראלי. מספר עובדים בבית הספר לטיסה צפו בתיעוד ואישרו כי הטייס והצוערת שעל המסך הם עמיתיהם. בית הספר לטיסה Sasovo פיטר את מדריך הטיסה וסילק את התלמידה לאחר שעמיתיהם זיהו אותם בסרט.

לאחר שאושר כי הסרטון האינטימי צולם במהלך טיסה באחד המטוסים שבבעלות בית הספר, הן הטייס והן הצוערת סולקו ממוסד הלימודים, על אף שמספר כלי תקשורת דיווחו כי החניכה עזבה כבר ברגע ששמעה שסרטון הסקס שלה פורסם ברבים. כשנחקרה על התקרית, היא טענה שהטייס האוטומטי אכן פעל ושהם רק התנשקו והתחבקו. מאוחר יותר הוסיפה שזה היה אירוע חד פעמי שלא חזר ולא יחזור על עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully