וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חשפה: אלה הסיבות בגללן לא כדאי לכם לצאת עם דיילות

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 15:12

דיילת בשם אשלי שיתפה שגברים רבים מתלהבים מהרעיון לצאת איתה - עד שהם מבינים מהו באמת אורח החיים שלה - ואז הם משנים את דעתם ונוטשים את ה"חלום לצאת עם דיילת"

הסיבות בגללן לא כדאי לכם לצאת עם דיילת/@ashleysledzi

דיילת חשפה בטיקטוק שלוש סיבות מדוע העבודה שלה הופכת את הסיכוי שלה לזוגיות מוצלחת עם גבר לקשה מאוד. הדיילת אשלי (שנקראת בטיקטוק @ashleysledzi) סיפרה בסרטון שנצפה כבר מעל למיליון פעמים, שגברים רבים מתלהבים מהמחשבה של "לצאת עם דיילת", אבל משנים את דעתם די מהר כשהמציאות טופחת על פניהם.

ראשית היא מספרת, שעות העבודה הן קשות מאוד והמשמרות הן לא קבועות - מה שאומר שלא בכל סוף שבוע אפשר להיפגש. היא מספרת שהיא יכולה לעיתים להיות בטיסות במשך 16 שעות ביום, וזה אומר שבמשך הרבה מאוד זמן היא לא זמינה.

צפו בהסבר שלה

ככה נראים החיים שלה כדיילת

סיבה נוספת היא הקנאות הגברית, שמקשה עליהם להבין מדוע דיילות מסתובבות כל כך הרבה זמן עם הטייסים, וכמו כן עסוקות במינגלינג ופלירטוטים עם סלבריטאים. הסיבה השלישית היא שדיילות לנות במשך לילות רבים במלונות, מה שאומר הרבה מאוד זמן מחוץ לבית.

בסירטון שלה, שגרף 13 אלף לייקים עד כה, היא אמרה: "גברים רוצים לצאת עם דיילות - עד שהם מבינים שאנחנו טסות 16 שעות ביום. מסתובבות עם טייסים, פוגשות ספורטאים, סלבריטאים, שחקנים וכו' ואפילו יש לנו חדר מלון משלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully