וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסה לאנטליה: הרימו את השמיכות וגילו קיא במושבי המטוס

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 7:25

בני משפחה מבריטניה ציפו בהתרגשות לחופשה באנטליה, רק כדי לגלות קיא על מושבי המטוס. אף אחד לא טרח לנקות את המפגע - והם אולצו לשבת שם בחלק מזמן הטיסה, כשאחת הדיילות אמרה: "נראה שאתם בעניין של להתלונן ללא סיבה"

מאבטח ירדני שלף אקדח מול נוסעים בטיסה/צילום: טוויטר

בני משפחה בריטים מלונדון, זועמים עם חברת התעופה שעמה טסו, לאחר שבטיסה שלהם לאנטליה, שהמריאה משדה התעופה סטנסטד (Stansted) שבלונדון, הם קיבלו צמד מושבים שבהם קיא שנותר מנוסע קודם. בני המשפחה טוענים שהקיא כלל לא נוקה אלא היה מכוסה על ידי שמיכה, ונדרש מהם לשבת במושבים אלו בלי קשר לזוהמה שנותרה עליהם.

הבנים התיישבו ואמרו "אוי"

אתר Mirror מציין כי ג'סטין נגואר בת ה-52, טסה לאנטליה שבטורקיה עם קורנדון איירליינס
(Corendon Airlines), חברת תעופה טורקית והולנדית שבסיסה הראשי ממוקם באנטליה. היא עלתה לטיסה ב-11 באוגוסט עם בעלה מייקל בן ה-63 ושני בניהם, זאכרי בן ה-20 וג'ושוע בן ה-16. לדבריה, הם התרגשו במיוחד לקראת טיסה זו, מאחר שהיה מדובר בחופשה הראשונה שלהם בחו"ל מזה כשלוש שנים. גם הם, כמו רבים אחרים, נאלצו לוותר על חופשות בתקופת הקורונה.

הטיסות עלו להם 2,500 ליש"ט (כ-9,700 שקלים), אך כאמור, תחילת הטיול נהרסה להם כאשר שני הבנים גילו מה ממתין להם על מושבי המטוס.

ג'סטין סיפרה לתקשורת המקומית בלונדון כי "כולנו נדחקנו בניסיון למצוא את המושב שלנו ולהרים את התיקים שלנו. אני לא שמתי לב לזה מיד כשהבנים התיישבו, פנו הצדה ואמרו 'אוי'". לדבריה, בתחילה אחד מבניה לא הצליח לזהות את ה"מפגע" כקיא, במיוחד בשל העובדה שהוא כוסה עם שמיכה שהונחה על המושב. לאחר שהרים אותה, גילה שמושב רטוב ומכוסה בקיא.

ג'סטין סיפרה כי פנתה מיד לצוות האוויר וסיפרה על התגלית המבחילה, אל לדבריה, הם השיבו בגסות רוח. "יותר מזה - הדיילות היו בגישה של "למה בכלל אתם רוצים לעבור למושב אחר?" דיילת אחרת אמרה לה: "נראה שאת בעניין של להתלונן ללא שום סיבה". ובכל מקרה, בני המשפחה תהו מדוע אף אחד לא ניקה את המושבים בין הטיסות. "הם אמרו שהם ידעו על כך, אבל הם לא מתכוונים לעצור את המטוס בגלל הקיא, ועל-פי מדיניות החברה שלהם אין להם כלל חוזה עם אנשי ניקיון כך שהמטוסים כלל אינם מנוקים".

עוד בוואלה!

נוסעת התפשטה, צעקה "אללה אכבר יש לי פצצה" ורצה לתא הטייס

לכתבה המלאה
שאריות קיא בטיסת קורנדון איירליינס לטורקיה. ג'סטין נגואר, צילום מסך
המפגע לא נוקה, אלא כוסה בשמיכה. שאריות הקיא בטיסת קורנדון איירליינס/צילום מסך, ג'סטין נגואר
משפחת נגואר מבריטניה. ג'סטין נגואר, צילום מסך
הטיול נהרס כששני הבנים גילו מה ממתין להם על המושבים. משפחת נגואר/צילום מסך, ג'סטין נגואר

הדיילים לא הסכימו להעביר מקום

"זה היה ממש פיאסקו. העובדה הזו כשאתה מרגיש שאתה חלק מסיטואציה סוריאליסטית. שקורה משהו שגורם לך לתגובה קיצונית, אבל האנשים שאתה אמור לסמוך עליהם ולתת בהם אמון, אינם רק גסי רוח אלא גם אדישים לחלוטין לגבי הסיטואציה כולה", אמרה ג'סטין, והוסיפה כי "אתה מתחיל לחשוב 'אולי זו אני? אולי אני טרחנית מדי?' ואז אני מתעשתת וחושבת 'לא, זה ממש-ממש מגעיל'".
לדבריה, חלפה בראשה המחשבה כי לאחר כל מגבלות הקורונה החמורות בזמן המגפה, היא פשוט יושבת במטוס עם קיא. "אפילו לפני המגפה אף אחד לא היה מצפה למצב כזה. הרעיון הוא לנקות את המטוס בין הטיסות".

כך או אחרת, הדיילים לא הסכימו להושיב את הבנים במושבים אחרים, בטיסה שנמשכת כארבע שעות. לדבריה, בניה נאלצו לשבת עם רגליהם מעלה כדי לא לגעת ברצפה. רק בהמשך הטיסה, עברו בסופו של דבר למושבים אחרים.

ג'סטין אמרה כי היא אינה כועסת רק את הימצאות הקיא, אלא גם על מה שהיא מכנה "שירות חצוף" והיעדר כל התנצלות בנושא. "זה לא אמיתי. מעולם לא חוויתי שירות כה גס רוח".

נכון לעכשיו, המשפחה עדיין תיאלץ לטוס בחזרה מחופשתם לבריטניה עם אותה חברת תעופה, שלדבריה ג'סטין הותירה אותה "מעט חרדה". אתר ה-Mirror פנה לקבלת תגובה מחברת התעופה, אך זו עדיין לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully