וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אוכל במטוס? נוסע חימם שאריות פיצה בצורה מגעילה במיוחד

14.6.2020 / 0:02

דברים מוזרים קורים לתעשיית התעופה בימי הקורונה. אבל לחמם את שאריות הפיצה שלך באמצעות נורת הקריאה במטוס? כזה עוד לא ראינו

שיימינג לנוסעת בטיסה/וואלה!

בווידאו: הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה

חשבון האינסטגרם של Passenger Shaming ("ביוש נוסעים", בתרגום חופשי), שאת מעלליו כבר פירסמנו בוואלה! תיירות לא פעם, לא מפסיק להפתיע עם התנהגויות ביזאריות של נוסעים, והפעם פרסם תמונה מעט מטרידה, של נוסע המניף משולש פיצה בצורה מוזרה למדי.

במבט ראשון קשה אמנם להבין מה אותו טיפוס מנסה לעשות, וכאשר מבינים - עולה התהייה מהיכן הוא השיג משולש פיצה במהלך טיסה.

מבט מעמיק בתמונה חושף את העובדה שהבחור מנסה לחמם את שארית הפיצה שלו באמצעות נורות הקריאה שמעל לראשו. כעת נותר רק לקוות שלא נוצר כל מגע בין שני האלמנטים הללו...

"יותר גאוני מאשר מגעיל"

ה"דיילי סטאר" מדווח כי חשבון אינסטגרם פופולרי זה לא זוכה בעת האחרונה לעדנה, בשל משבר הקורונה שמשפיע על תנועת הנוסעים בעולם - ומדלדל אותה. עם זאת, פוסט ספציפי זה הביא עמו שפע של תגובות שונות ומשונות.

מבין מאות התגובות, רבים הביעו גועל מהמעשה של הנוסע, בעוד רבים אחרים שיבחו אותו על המקוריות ועל יכולת ההמצאה. "אם הייתם יודעים כמה כפות רגליים הונחו על המשטח הזה", כתב גולש אחד, ואחר הוסיף: "בעיניי זה יותר גאוני מאשר מגעיל".

"אם אני צריך לבחור בין להביט בנוסע שעושה את זה לבין נוסע שמציג לראווה את כפות רגליו במטוס - אני מעדיף את הפיצה", הוסיף מגיב אחר.

אגב, למרבה הצער, שיטת חימום זו לעולם לא תעבוד, מהסיבה הפשוטה שנורות לד פולטות כמות מזערית בלבד של חום, ובוודאי לא ברמה שתאפשר חימום של מזון. "בפעם הבאה שאתה עולה על טיסה, פשוט תבקש מהדיילים שיחממו לך את הפיצה במיקרוגל", הציע אחד המגיבים לפוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully