וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסה ללונדון: נוסע גילה לטאה יוצאת מהארוחה שלו

נוסע שטס בשבוע שעבר עם אייר אינדיה מדלהי ללונדון, מצא בארוחה שהוגשה לו לטאה שזחלה מתוך לחמניית ההמבורגר. בחברת התעופה טוענים שהמקרה מפוברק ונועד לפגוע בשמה הטוב

לטאה בארוחה בטיסה של אייר אינדיה. Raajeev  Twitter, צילום מסך
האמנם או פברוק? ה"לטאה" בארוחה בטיסה של אייר אינדיה/צילום מסך, Raajeev Twitter

נוסע שטס מדלהי ללונדון ביום חמישי שעבר, מצא לטאה בארוחה שלו, שכנראה יצאה מתוך לחמניית ההמבורגר במגש שהוגש לו.


עוד על טיסות הזויות:
זמן אוויר: המדינה שמכשירה טייסים אחרי 35 דקות טיסה
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
טיסת הטירוף: עירום, וודקה, עישון ומלחמת כריות


הנוסע ההמום שטס בחברת התעופה ההודית, אייר אינדיה, הבחין לפתע שהלטאה זוחלת לה החוצה מתוך הכריך, שהיה עטוף, ושלף מצלמה ותיעד את ה"נוסע הסמוי" על המגש, כך דיווח ה"טיימס אוב אינדיה" ההודי. התמונה עשתה את דרכה לרשתות החברתיות ופורסמה בטוויטר.

לפי אחת העדויות, הנוסע ביקש לקבל את הארוחה המיוחדת שלו, ואחד הדיילים ניגש למטבח והגיש לו אותה. זמן קצר לאחר מכן נשמעו צעקות, טוען המקור של העיתון, שהוסיף שלאחר המקרה סירבו נוסעים אחדים לקבל את הארוחה בעצמם.

כמו כן, דווח שהנוסע הגיש תלונה על המקרה, אולם אייר אינדיה טוענת שכל המקרה מפוברק ונועד לפגוע בשמה הטוב. שר התעופה האזרחית בהודו, אשוק גאג'אפטי ראג'ו (Ashok Gajapathi Raju) אמר: "אנחנו בקשר עם הנהלת אייר אינדיה. מבחינתה, לא היתה כל תלונה או נוסע שטען שצילם את האירוע". לדבריו, מבחינת אייר אינדיה כל העניין הוא מתיחה והחברה חוקרת מי עומד מאחורי התעלול. "עד כה העדויות הראו שאין ממש בסיפור", הוסיף השר.

"האירוע לא קרה מעולם", אמר בכיר באייר אינדיה בניו דלהי. "אין שום תיעוד או תלונה שהוגשה לא בלונדון ולא בניו דלהי או בטיסה עצמה. אף איש צוות או נוסע בטיסה לא היו ערים לתקרית שכזו ואף אחד לא הגיע להתלונן עד כה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully