וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירייטס מציגה: מחלקת פרימיום אקונומי שהיא חלום

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 12:40

חברת התעופה מדובאי שהחלה לטוס לישראל לאחרונה, הציגה את מחלקת הפרימיום אקונומי - שמציעה פינוקים לאורך כל הטיסה, והמון מקום לרגליים במחיר נמוך מהביזנס. ניתן כבר להזמין כרטיסים למחלקה המפנקת של אמירייטס, אבל רק ל-3 יעדים כרגע

אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של דובאי ומי שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, השיקה ביום שני באופן רשמי את מחלקת הפרימיום אקונומי (Premium Economy) שלה במטוס האיירבוס A380 הגדול בעולם. כעת היא מציעה לנוסעים מרחב גדול יותר, יחד עם חוויית אוכל יוקרתית. אתר Khaleej Times מדווח כי החברה השיקה את השירות, שרבים ציפו לו, בטיסות אל יעדים נבחרים בעולם - לעת עתה רק שלושה - פריז, לונדון וסידני. נכון לעכשיו, ישראל עדיין לא נכללת ברשימה.

לעומת זאת:
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. אמירייטס, אתר רשמי
מרחב גדול יותר וחוויית אוכל יוקרתית. מחלקת הפרימיום אקונומי של אמירייטס/אתר רשמי, אמירייטס
מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. אמירייטס, אתר רשמי
לנוסעים בפרימיום אקונומי יוצע תפריט משלהם, שממנו יוכלו לבחור מנות/אתר רשמי, אמירייטס

תפריט מיוחד ושולחן מיוחד לקוקטיילים

מושבי המחלקה מוצעים בריפודי עור ומשולבים בהם פאנלים מעץ. על מושב מציע משענות לרגליים ומשענת ראש עם כוונון לשישה מצבים שונים. האורך הכולל לכל נוסע במושבים החדשים עומד על כ-102 ס"מ, כאשר רוחבו של כל מושב הוא כ-49 ס"מ. ניתן להשעין את המושב לאחור בכ-20 ס"מ, מה שהופך אותו לנוח יחסית לשינה.

לידיעת הנוסעים: באיזו חברת תעופה יש יותר מקום לרגליים?

עוד מציעה המחלקה החדשה נקודות הטענה בכל מושב, מגש אוכל רחב ושולחן צדדי נוסף לקוקטיילים שיוגשו בטיסה. לנוסעים במחלקת הפרימיום אקונומי יוצע תפריט משלהם, שממנו יוכלו לבחור מבין המנות. הארוחות עצמן יוגשו עם כלי חרסינה וסכו"ם נירוסטה. בכל עת במהלך הטיסה, יוכלו הנוסעים לבקש ולקבל מבחר משקאות קלים ומיצים טבעיים.

ההשקה של מושבי הפרימיום אקונומי, שנערכה בתחילה ללא פרסום מאסיבי, זכתה להיענות חיובית עצומה ממצד הלקוחות. בכירים בענף הנסיעות מסבירים כי השירות, שהוא יחסית חדש באזור זה, צפוי להצליח במידה רבה מאחר שהוא למעשה מגשר על הפער בין מחלקת התיירים לבין מחלקת הביזנס.
אבינאש עדנאני, מנכ"ל חברת הנסיעות Pluto Travels, אומר כי מחלקת הפרימיום אקונומי של אמירייטס זכתה לתגובה חיובית מאוד, מאחר שמטיילים ששואפים לטוס במחלקת העסקים אך אינם יכולים להרשות זאת לעצמם, יכולים לבחור כעת במוצר חדש זה, במחיר סביר. "החוויה שונה מאוד ממחלקת תיירים", הוא אומר. "למעשה, אנשים ביקשו מוצר דומה המציע שירות קרוב למחלקת העסקים, במחיר יותר נמוך. זהו יתרון במיוחד בטיסות ארוכות, בעיקר בזכות המרחב הגדול לרגליים".

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. אמירייטס, אתר רשמי
מושבי המחלקה מוצעים בריפודי עור ומשולבים בהם פאנלים מעץ/אתר רשמי, אמירייטס
מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. אמירייטס, אתר רשמי
מוצר דומה למחלקת העסקים, במחיר יותר נמוך. צ'ק אין לנוסעי פרימיום אקונומי/אתר רשמי, אמירייטס

התאמת 105 מטוסים ב-18 חודשים

לדבריו, כרטיס טיסה שבמחלקת התיירים עולה בסביבות 3,500-3,000 דירהם (3,150-2,700 שקלים) בעוד שכרטיס במחלקת הביזנס עולה 15,000-12,000 דירהם (13,500-10,800 שקלים). "לכן, רבים מביעים שמחה על מחלקה חדשה זו. כולנו יודעים שאמירייטיס מציגה תמיד מוצרים ברמה עולמית".

ויתרון נוסף: מושבי הפרימיום אקונומי ממוקמים בקדמת המטוס, מה שמעניק לנוסעים עדיפות גבוהה בירידה מהמטוס לאחר הנחיתה. עוד נמסר כי לצד כל זאת, שודרגו מערכות הבידור, וכעת הן מציעות אלפי סרטים, סדרות טלוויזיה ועוד. ניתן להשתמש באוזניות שמביאים מהבית, בזכות הבלוטות' שמוטמע במערכות אלו, וכן ליהנות מרשת וויי-פיי מהירה יותר.

בתערוכה האווירית של דובאי, שהתקיימה בחודש נובמבר 2021, הודיעה אמירייטס על התאמה מחדש של 105 מטוסים רחבי גוף למחלקת הפרימיום אקונומי שלה. המהלך כולו ייארך 18 חודשים, והוא כולל 52 מטוסי איירבוס A380 ו-53 מטוסי בואינג 777.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully