וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים התפלחו למחלקת עסקים, נתפסו והתפרעו; המטוס חזר לניו יורק

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 11:43

שני הישראלים החליטו שהם ראויים לפינוק אמיתי, ועברו על דעת עצמם למחלקת הביזנס. כאשר התבקשו לשוב למושביהם, פרצה מהומה. הטייסת החזירה את המטוס לניו יורק, והטיסה בוטלה לחלוטין

בווידאו: נוסע ישראלי לא נשמע להוראות הבטיחות - המטוס נאלץ לנחות ביוון/צילומים: שניאור שיף, מנחם סגל, חב״ד און ליין COL

שדרוג למחלקת העסקים הוא כמובן חלומם של נוסעים רבים, במיוחד בכל הקשור לטיסות ארוכות. אבל בטיסת חברת יונייטד איירליינס מניו יורק לתל אביב, הדברים הביאו למהומה של ממש, לאחר ששני ישראלים גרמו לטייסת המטוס לשוב לניו יורק, בעת שניסו להגשים את חלום מחלקת הביזנס שלהם.

טיסה מספר 90 של חברת התעופה האמריקנית, החלה כמו כל טיסה אחרת. המטוס המריא ביום חמישי שעבר מנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR) בזמן, בשעה 23:05, והחל לעשות את דרכו לנתב"ג. במצד רגיל, הטיסה אורכת כעשר שעות, אבל הטיסה הזו ארכה בסך הכל שעה, בשל החלטת הטייסת להחזיר את המטוס לניו יורק. הסיבה, כאמור, היא שני הנוסעים הישראלים שהחליטו שהם ראויים להרבה יותר מאשר מושבי מחלקת התיירות, במיוחד בטיסה של עשר שעות.

על פי הדיווח, בשלב מסוים, ובשל העובדה שהמטוס היה בתפוסה חלקית, התיישבו השניים במחלקת הביזנס. הדיילות ביקשו מהם לשוב למושביהם, אך אלו סירבו והחל עימות בין הצדדים. על פי עדים לתקרית, המצב החל להסלים כאשר בשלב מסוים השניים התפרעו ויצרו "שיבוש מסיבי" של מהלך הטיסה, כדברי אחד העדים.

מטוס יונייטד איירליינס שדה תעופה ניוארק. יונייטד איירליינס,
המטוס שב לניו יורק עם הישראלים . יונייטד איירליינס/יונייטד איירליינס

בסופו של דבר, בעת שהמטוס עמוד להגיע לאזור גבול ארצות הברית-קנדה, החליטה הטייסת להחזיר את המטוס לנמל הבית בניוארק. באתר התעופה FlightAware ניתן לראות במדויק את נתיב הטיסה, כולל הפנייה החדה לאחור.

עוד בוואלה!

נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים

לכתבה המלאה
שרטוט טיסת יוניטד לאחר ששבה לניו ארק. Flightaware, צילום מסך
שרטוט של מטוס יונייטד מגיע לגבול ארה"ב-קנדה, ואז חוזר חזרה לניו ארק/צילום מסך, Flightaware

הרסו לכולם: הטיסה בוטלה לחלוטין

לאחר פנייה מצד התקשורת, השיבה חברת יונייטד איירליינז בהודעה הבאה: "טיסת יונייטד 90 מניו יורק/ניוארק לתל אביב ב-20 בינואר 2022 שבה אל נמל התעופה ניו יורק/ניוארק עקב הפרעה לנוסעים במטוס. גורמי אכיפת החוק הגיעו למטוס עם הנחיתה. הטיסה בוטלה לאחר מכן. הצוות שלנו בניו יורק/ניוארק סיפק ללקוחותינו שוברי ארוחה ולינה במלון, וביצע את הסידורים עבור הלקוחות, לצורך השלמת נסיעתם".

כאשר עלו השוטרים למטוס, הורחקו בני הזוג ונלקחו ממנו. עם זאת, על פי דיווחים ראשונים, לא הוגשו נגד השניים כתבי אישום. לא נמסר כיצד הגיעו לישראל שאר הנוסעים שהיו על טיסה זו, במיוחד לאור העובדה שהטיסה שבה לניו יורק לאחר חצות. עם זאת, על פי הדיווח, לא מן הנמנע שחלק מהנוסעים שנאלצו לבלות ליל הנוסף בניו יורק, יזכו לקבל שדרוג למחלקת הביזנס עם שובם ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully