וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף-סוף: המיטות מגיעות גם למחלקת תיירים במטוס

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 0:22

בקרוב אפשר יהיה לישון במטוס כמו במחלקות היוקרה: אייר ניו זילנד משיקה מיטות שטוחות במחלקת התיירים, כולל שקעי USB, וילון לשמירה על פרטיות והחלפת מצעים בין נוסע לנוסע. אבל יש קאץ' קטן

מיטות שכיבה במחלקת התיירים באייר ניו זילנד/צילום: FlyAirNZ

בקרוב צפוי שיפור משמעותי גם במחלקות התיירים שבמטוסי הנוסעים. הסנונית הראשונה שמשיקה מיטות שינה שטוחות במחלקת האקונומי היא חברת התעופה אייר ניו זילנד. למעשה, זוהי חברת התעופה הראשונה בעולם שמבצעת את המהלך, ומציעה את המיטות שזכו לכינוי Skynest pods ("תאי קן-שמים", בתרגום חופשי). המיטות הללו יוצעו גם במחלקת הפרימיום של מטוסי החברה.

אתר ה-SUN מדווח כי מיטות קומתיים אלו יוצעו לנוסעים בעלות נוספת, והן יהיו מיועדות לשינה של ארבע שעות בלבד, וכל נוסע יוכל להזמין סשן שינה אחד בלבד. עם זאת, כדאי לדעת כי כל תא שכזה מגיע עם וילון לשמירה על פרטיות וכן כרית וסדין שיוחלפו לאחר כל מחזור שינה. נוסף על כך, בכל תא יהיו שקעי USB ופתחי אוורור.

המיטות החדשות יהיו זמינות רק בטיסות ארוכות, ויוטמעו במטוסי הבואינג 787-9 דרימליינר של חברת התעופה החל משנת 2024. עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר התענוג הצפוי, ולא נותר אלא להמתין להשקת מערכת ההזמנות הרלוונטית.

מיטות שכיבה במחלקת התיירים באייר ניו זילנד. FlyAirNZ/Twitter, אתר רשמי
המיטות יהיו מיועדות לשינה של ארבע שעות בלבד/אתר רשמי, FlyAirNZ/Twitter
מיטות שכיבה במחלקת התיירים באייר ניו זילנד. FlyAirNZ/Twitter, אתר רשמי
המיטות יהיו זמינות רק בטיסות ארוכות, ויוטמעו במטוסי הבואינג 787-9 דרימליינר/אתר רשמי, FlyAirNZ/Twitter

ויש גם ספות שינה למשפחות

מנכ"ל אייר ניו זילנד, גרג פוראן, כינה את המהלך הצפוי כ"שינוי חוקי המשחק", עבור הנוסעים במחלקת התיירים. "המיקום של ניו זילנד מציב אותנו בעמדה ייחודית שבה נוכל להוביל את כל מה שקשור לחוויית הטיסות הארוכות במיוחד. התרכזנו בנושאי השינה, הנוחות והבריאות, מאחר שאנו יודעים עד כמה חשוב ללקוחות שלנו להגיע ליעדם לאחר מנוחה ראויה. בין אם הם מגיעים ישירות לפגישה או אל יעד החופשה הראשון שלהם, הם רוצים לעשות זאת רעננים".

מיטות שכיבה במחלקת התיירים באייר ניו זילנד. FlyAirNZ/Twitter, אתר רשמי
כל תא מגיע עם וילון לפרטיות וכן כרית וסדין שיוחלפו לאחר כל מחזור שינה/אתר רשמי, FlyAirNZ/Twitter

אייר ניו זילנד הכריזה לראשונה על פרויקט המיטות במחלקת התיירים בשנת 2020. כבר כיום, מציעה החברה מושבים דמויי ספות (הקרויות Skycouch) המיועדים בין השאר למשפחות שהזמינו שורה שלמה. אלו יכולות בקלות להפוך למעיין מיטות. כמובן, גם חברות תעופה נוספות מציעות מערכות דומות. כך למשל, לופטהנזה הגרמנית השיקה מיטות מאולתרות משלהן במחלקת התיירים, כאשר גם במקרה זה הנוסעים יכולים לרכוש שורה שלמה לעצמם כדי ליצור אותן. מחירה של "שורת שינה" מסוג זה מתחיל ב-159 אירו לכל כיוון, כאשר החברה מספקת מזרן, כריות ושמיכה. כל שנדרש הוא להזמין שלושה או ארבעה מושבים בשורה.

פרויקט המיטות של אייר ניו זילנד נחשף בתחרות עיצוב הפנים למטוסים, Crystal Cabin Awards, הנערך מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully