וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מציעה שירות "חדש" לנוסעים, שכבר קיים 10 שנים

דני שדה

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 16:35

אל על הודיעה היום על שירות "חדש" לנוסעיה: מכרז שבו הם יקבעו כמה לשלם עבור שדרוג למחלקת פרימיום או ביזנס. העניין הוא, שהשירות כבר בן 10 שנים. אז האם זה קשור למנכ"ל שעוזב?

מטוס איירבוס A350-1000 של בריטיש איירווייס/יח"צ בריטיש איירווייס

חברת אל על הודיעה היום (שלישי) כי היא מציגה שירות חדש לנוסעיה: "מהיום, הלקוחות מחליטים כמה לשלם עבור שדרוג!" נכתב בהודעה, או במלים אחרות - החברה מאפשרת ללקוחות להשתתף במכרז שבו הם יכולים לבחור כמה הם מוכנים לשלם עבור שדרוג ממחלקת תיירים למחלקת פרימיום, או למחלקת עסקים. אם יזכו, הם יוכלו ליהנות מחוויית טיסה במחלקות היוקרה של החברה.

כן. ממש ככה. החברה גם מציינת את הדרך שבה ניתן לבצע את השדרוג. "לקוחות שרכשו כרטיס טיסה לאחד מיעדי אל על הישירים, יקבלו בטיסות נבחרות אפשרות להגיש הצעה בסיום ההזמנה. בכל הטיסות ניתן להגיש הצעה לשדרוג למחלקת עסקים, ובטיסות המופעלות במטוסי הדרימליינר 787 ניתן להגיש הצעה לשדרוג גם למחלקות הפרמיום והעסקים".

הסכום המוצע לשדרוג, כך בהודעה של החברה, הוא לפי בחירת הלקוחות המשתתפים במכרז, ממחיר סף מינימלי שאותו קבעה החברה ובטווח מחירים המשתנה בהתאם ליעד הטיסה ולזמינות המושבים. הגשת ההצעה תתאפשר בסיום תהליך רכישת כרטיס הטיסה ועד 36 שעות לפני מועד ההמראה ב"ניהול הזמנה" בעמוד הבית. כ-30 שעות לפני הטיסה, הלקוח יקבל הודעה האם ההצעה התקבלה והוא שודרג, או שמא הצעתו נדחתה. החיוב על הסכום שהוצע יתבצע רק במקרה שבו ההצעה לשדרוג התקבלה.

מטוס אל על מחלקת תיירים פלוס. סיון פרג',
לשדרג לפי מכרז? אנחנו כבר מכירים את זה מזמן. מחלקת תיירים פרימיום באל על/סיון פרג'

צפו בשירות ה"חדש" של אל על מ-2012

שירות ישן, יח"צ חדש?

מעבר לעובדה שבחברות תעופה רבות בעולם יש שדרוג כזה, וזה גם עובד, הרי שהשירות הזה קיים גם באל על כבר עשר שנים. הנה, אם תיכנסו ל-YouTube, תוכלו לראות סרטון של חברת אל על מלפני תשע שנים. כן ת ש ע שנים!!! שבו החברה מציעה את שירות השדרוג למחלקת יוקרה עם הסבר מלא איך בדיוק לעשות זאת.

אז נכון, מלפני תשע שנים התחלפו כמה מנכ"לים בחברת אל על. גם המנכ"ל הנוכחי כבר נמצא בדרך החוצה לאחר שנה ושלושה חודשים, ובנוסף התחלפו כמה כמה מנהלים מסחריים ומנהלי שיווק ושירות. אבל מה בדיוק חדש בשירות השדרוג של החברה? לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully