וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחצחו את הדרכונים: היעדים החמים של פסח 2022

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 9:32

רק עוד חודשיים לליל הסדר, וחג החירות מתקרב ומסמל את הקאמבק של החופשות המשפחתיות: בבירות אירופה, ביעדים אקזוטיים וחופשות בטן-גב. בדקנו מהם היעדים החמים של הישראלים לחופשת הפסח הקרובה, כולל מחירים

שקיעה באיי סיישל/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדני עבודי פוקס

המילה "התאוששות" צצה לא פעם במהלך השנה האחרונה בהקשר של מגפת הקורונה העולמית, ובכל פעם נראה כי לנגיף - על הווריאנטים השונים שלו - יש תוכניות משלו. עם זאת, נדמה שהפעם אכן יש מקום לאופטימיות, בעיקר בשל העובדה שאנו לומדים לחיות עם הנגיף לצידנו. כך עולה משיחות עם גורמים שונים בענף התיירות והתעופה. בנוסף, העובדה שניתן כעת להוסיף למחיר החופשה שירות זול יחסית המבטיח את ביטולה ימים ספורים לפני שהיא מתחילה, מספקת שקט נפשי רב.

"בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה בהזמנות לחג הפסח הקרוב, והחיפושים באתר החברה עלו בעשרות אחוזים", אומר ניר מזור סמנכ"ל חברת קשרי תעופה לוואלה! תיירות. "התמהיל הוא לזוגות ומשפחות והיעדים הכי מוזמנים הם דובאי, יוון, פריז, לונדון, תאילנד, איטליה (סיציליה ורומא) וסיישל. ישנה עליה של מעל ל-50 אחוזים בהזמנות - וזה עולה מיום ליום. כרגע, המחירים נמוכים ב-20-15 אחוזים מבשנים קודמות.

גם שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס מציינת כי "פסח השנה הוא בסימן קאמבק של החופשות המשפחתיות, עם הרבה יותר חופשות בחו"ל לעומת השנתיים הקודמות, על רקע היציאה של אירופה מגל התחלואה". לדבריה, ההעדפה בחג הזה היא ליעדים קרובים באירופה המתאימים למשפחות עם מלונות "הכל כלול". כך למשל, אנטליה, מונטנגרו, דובאי, בטומי, לונדון, בודפשט ובורגס.

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
יש מקום לאופטימיות. נוסעים בנתב"ג/אתר רשמי, פלאש 90

את הביקושים רואים היטב גם בחברות התעופה

טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא מציינת כי הביקושים לחופשות לפסח בשיאן. "הלקוחות משריינים חופשות למשפחות, והיעדים המבוקשים הם מצד אחד קרובים (כרתים, רודוס, סנטוריני ופאפוס) ובמקביל - חופשות בבירות אירופיות, לחבילות של 5-4 ימים. מאידך, גם חופשות לתאילנד, ארה"ב וזנזיבר לכל חופשת הפסח".

טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים של חברת ספיריט הפקות, אומרת כי "היעדים הפופולריים והמעניינים ביותר לפסח הם מאוריציוס ואירופה. הטיסה הישירה הראשונה מישראל למאוריציוס, שהייתה אמורה להמריא בחנוכה, נדחתה בגלל הקורונה ותצא בפעם הראשונה בפסח הקרוב. בנוסף, ישראלים רבים מזמינים חופשות לווילות וטירות ברחבי אירופה כדי לערוך סדר פסח משפחתי עם הילדים ועדיין לשמור על בידוד חברתי".

את הביקושים הערים רואים היטב גם בחברות התעופה. הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר אומרת כי "לוח הטיסות שלנו לפסח 2022 עמוס ומגוון מאוד, לאור הביקושים הגבוהים. אנו צופים שהשנה מספר היוצאים לחו"ל יהיה דומה לפסח 2019".

על פי הנתונים שסופקו לנו בידי הגורמים בענף, ליקטנו מספר דוגמאות לדילים אל היעדים הפופולריים ביותר לחג הפסח הקרוב. כל המחירים כוללים טיסות.

עוד בוואלה!

כמה תעלה לכם חופשת פסח באילת השנה? בדקנו

לכתבה המלאה
מגזין מאוריציוס. ShutterStock
טיסה לשם תצא בפעם הראשונה בפסח הקרוב. מאוריציוס/ShutterStock

דובאי

בשתי מילים: מלונות מפוארים, קניונים יוקרתיים המציעים חוויית שופינג ייחודית, מסעדות משובחות ואטרקציות לכל גיל הם רק חלק ממה שמציעה דובאי שבאיחוד האמירויות, האהובה במיוחד על ישראלים בשנתיים האחרונות.

דילים לדוגמה: 18-15 באפריל (3 לילות), כולל לינה וארוחת בוקר: 544 דולר לאדם במלון קראון פלאזה דובאי (5 כוכבים). דיל דומה בתאריכים 23-19 באפריל (4 לילות) במלון הילטון אל הבטור סיטי (5 כוכבים): 748 דולר לאדם בחדר זוגי (קשרי תעופה).

מצב הקורונה השבוע: כ-1,200 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה לישראלים בהצגת תעודה שלילית.

האי המלאכותי פאלם ג'ומיירה בדובאי. ShutterStock
אהובה במיוחד על ישראלים. פאלם ג'ומיירה, דובאי/ShutterStock

בודפשט

בשתי מילים: בירת הונגריה מציעה מוקדי עניין רבים, בהם מוזיאונים, שווקים, מסעדות טובות, ושפע של מבנים היסטוריים שחלקם מצויים ברובע היהודי, המהווה מוקד משיכה לישראלים רבים.

דילים לדוגמה: ב-21-14 באפריל (6 לילות), כולל לינה וארוחת בוקר במלון לאונרדו בודפשט (4 כוכבים): מ-839 דולר לאדם בחדר זוגי (קשרי תעופה). בתאריכים 21-17 באפריל (4 לילות) כולל לינה וארוחת בוקר במלון Lions Garden: החל מ-699 דולר לאדם (איסתא).

מצב הקורונה השבוע: כ-21,000 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה להונגריה לישראלים לא מחוסנים - בהצגת בדיקה שלילית.

בודפשט, הונגריה. GettyImages
מוקדי עניין רבים. בודפשט/GettyImages

בטומי

בשתי מילים: בטומי שבגיאורגיה היא אחד היעדים האהובים על הישראלים בשנים האחרונות. העיר מציעה חוויה אותנטית מקומית לצד קדמה מערבית, ובה בתי ממלון מפוארים, מסעדות משובחות, מועדונים ובתי קזינו, כמו גם טיולי טבע וכפרים סמוכים.

דילים לדוגמה: ב-21-18 באפריל (3 לילות) במלון אופוריה (5 כוכבים) כולל לינה וחצי פנסיון: 495 דולר לאדם בחדר זוגי (קשרי תעופה).

מצב הקורונה השבוע: כ-4,000 מאומתים חדשים ביותר (מגמת ירידה). כניסה לישראלים לא מחוסנים - בהצגת בדיקה שלילית.

טיילת בטומי גיאורגיה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הטיילת בבטומי/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אנטליה

בשתי מילים: ההתחממות ביחסים בין ישראל וטורקיה משפיעה כמובן גם על הביקוש ליעד המוכר אנטליה, הנחשב למעצמת "הכל כלול", ובו ריזורטים מפנקים על חופי הים, ספורט ימי ושפע של פעילויות לכל המשפחה.

דילים לדוגמה: בתאריכים 17-14 באפריל (3 לילות) במלון Eftalia Ocean (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול: 649 דולר לאדם בהרכב זוגי (אשת טורס).

מצב הקורונה השבוע: כ-74,000 מאומתים חדשים ביותר (מגמת ירידה קלה). כניסה לישראלים לא מחוסנים - בהצגת בדיקה שלילית.

מלון אנטליה טורקיה. ShutterStock
מעצמת "הכל כלול". מלון באנטליה/ShutterStock

מונטנגרו

בשתי מילים: גם מונטנגרו הפכה להיות יעד מבוקש על הישראלים בשנים האחרונות. פה תמצאו הן חופשות בטן-גב והן מרחבי טבע מרהיבים, המציעים מסלולים ברמות שונות. המדינה הקונה כוללת יערות סבוכים, חופים נעימים ועיירות נופש.

דילים לדוגמה: בתאריכים 20-15 באפריל (5 לילות) במלוןAVAlA (5 כוכבים) על בסיס פנסיון מלא: החל מ-640 דולר לאדם (ישראייר).

מצב הקורונה השבוע: כ-225 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה לישראלים לא מחוסנים - בהצגת בדיקה שלילית.

אולצין מונטנגרו. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
העיירה אולצין במונטנגרו/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

יוון

בשתי מילים: בזכות קרבתה הגיאוגרפית אלינו ומגוון אפשרויות הטיול בה, אין כמעט מטייל ישראלי שלא פקד את יוון - בין אם בחופשת בטן-גב באיים השונים, בין אם בטיולי ג'יפים בין נהרות והרים בטבע שבצפון המדינה ובין אם בעריה שוקקות החיים של המדינה, בהן אתונה, סלוניקי ואחרות. בנוסף, מהשבוע שעבר - מחוסנים יכולים להיכנס ליוון ללא צורך בבדיקת PCR או אנטיגן.

דילים לדוגמה: כרתים - בתאריכים 20-17 באפריל (3 לילות) במלון פיליון סוויטס ריזורט אנד ספא (5 כוכבים), על בסיס הכל כלול: 619 דולר לאדם בחדר זוגי (קשרי תעופה). סלוניקי - בתאריכים 17-14 באפריל במלון מטרופולין (4 כוכבים) כולל ארוחות בוקר: החל מ-449 דולר לאדם (ישראייר).

מצב הקורונה השבוע: כ-20,000 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה).

כרתים יוון. לשכת התיירות של יוון,
כרתים, יוון/לשכת התיירות של יוון

זנזיבר

בשתי מילים: האי שבטנזניה הוא כל מה שאתם מדמיינים כאשר חושבים על אי אקזוטי: חופים לבנים שנושקים ליערות, חופשות בטן-גב לצד צלילות וגם טיולי בשמורות טבע, למי שיצליחו לעזוב את כל הטוב הזה מול הים.

דילים לדוגמה: בתאריכים 22-15 באפריל (7 לילות) במלון קאראפו ביץ' ריזורט (5 כוכבים), על בסיס ארוחת בוקר: מ-1,263 דולר לאדם (איסתא).

מצב הקורונה השבוע: כ-210 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה קלה). כניסה לישראלים בהצגת בדיקה שלילית.

חוף באי זנזיבר, טנזניה. ShutterStock
זנזיבר/ShutterStock

סיישל

בשתי מילים: האיים באוקיינוס ההודי מציעים חוויה בניחוח טרופי, כאשר מוקדי העניין נעים בין החופים הלבנים לבין יערות הגשם. ככאלו, מציעים איי סיישל מגוון מסלולי טיול בשמורות טבע.

דילים לדוגמה: בתאריכים 19-14 באפריל (5 לילות) במלון בליס בוטיק (4 כוכבים) כולל לינה וארוחת בוקר: 1,756 דולר לאדם בחדר זוגי (קשרי תעופה).

מצב הקורונה: כ-260 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה לישראלים בהצגת בדיקה שלילית.

איי סיישל. זיו ריינשטיין
איי סיישל/זיו ריינשטיין

מאוריציוס

בשתי מילים: האי מציע שילוב אקזוטי בין חופי מרהיבים וים טורקיז שבהם ריזורטים מפנקים, לצד שפע של פעילויות בטבע - ממסלולי הליכה בשמורות הטבע, שחייה עם דולפינים, הפלגות וספורט ימי.

דילים לדוגמה: בתאריכים 18-12 וב-25-19 באפריל (6 לילות), כולל לינה בריזורטים כגון שנגרילה ואחרים - במחיר החל מ-2,450 דולר לאדם (ספיריט הפקות).

מצב הקורונה השבוע: אין מידע על מאומתים חדשים. כניסה לישראלים בהצגת בדיקה שלילית.

האי מאוריציוס. ShutterStock
שילוב אקזוטי בין חופי מרהיבים וים טורקיז. מאוריציוס/ShutterStock

רומא

בשתי מילים: מעבר לאתרי החובה, ובראשם הקולוסיאום והפורום, מספקת בירת איטליה בריחה מצוינת וקרובה יחסית לארץ. העיר משופעת באתרי אמנות, אדריכלות ודת, כיאה להיסטוריה העשירה שלה.

דילים לדוגמה: בתאריכים 18-14 באפריל (4 לילות), במלון רפובליקה (3 כוכבים), על בסיס לינה וארוחת בוקר: 653 דולר לאדם בחדר זוגי (הדקה ה-90).

מצב הקורונה השבוע: כ-28,000 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה לאיטליה - לישראלים מחוסנים או מחלימים.

פיאצה נאבונה רומא באיטליה. Shutterstock, ShutterStock
פיאצה נבונה, רומא/ShutterStock, Shutterstock

פריז

בשתי מילים: האם יש צורך להציג את אחת הערים הרומנטיות בעולם? ובכן, מסתבר שבכל ביקור בפריז ניתן לגלות מקומות, אטרקציות ואתרים חדשים. כל זאת, לצד חוויות קולינריות משובחות.

דילים לדוגמה: בתאריכים 18-14 באפריל (השהייה במלון: 3 לילות) במלון רוצ'סטר שאנז אליזה (4 כוכבים), על בסיס לינה וארוחת בוקר: 883 דולר לאדם (הדקה ה-90).

מצב הקורונה השבוע: כ-23,000 מאומתים חדשים ביום (מגמת ירידה). כניסה לצרפת - רק לישראלים מחוסנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully