וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע אמר לדיילת שעליה להגיש וודקה במקום מים - והורד מהמטוס

לאחר המתנה של שעות על המסלול, התבדח אחד הנוסעים ואמר "במקום מים, היה עדיף שתגישו לנו וודקה". הוא לא תיאר לעצמו מה תהיה תגובת הדיילת

נוסע שותה מים במהלך טיסה. ShutterStock
הוא רק אמר לדיילת שהיה צריך להגיש וודקה/ShutterStock

נוסע בטיסה של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines) נאלץ לרדת מהמטוס, בליווי סגני השריף המקומיים בסן פרנסיסקו. הסיבה: הוא התלוצץ עם הדיילת שהגישה לו מים לאחר עיכוב משמעותי בטיסה, ואמר כי "עדיף שזה היה כוס וודקה".

פיטר אוזלק (Uzelac), אחד הנוסעים שהיה עד למקרה, סיפר לעיתונאים כי המטוס עוכב על המסלול במשך שעות ארוכות, בשל תקלה טכנית, והדיילת פשוט הגיבה בהגזמה להלצה של אותו נוסע. לדבריו, הדיילת היתה עוינת לאותו נוסע ולאשתו. "אני טס באופן תכוף ובמשך שנים רבות, ומעולם לא הייתי עד לתקרית כזו", מספר אוזלק.

לאחר התקרית, שאירעה לפני ימים ספורים, פרסמה חברת התעופה את ההצהרה הבאה: "אנו מצרים על כל חוויה שהיא פחות מחיובית, בעבור הלקוחות שלנו. אנו מקדמים בברכה למעלה מ-100 מיליון לקוחות מדי שנה, ונמשיך לקבל את כולם בסבר פנים יפות".

סאות'ווסט איירליינס

"אני לא אוהבת את הבדיחה שלך"

הדיילי מייל מדווח כי התקרית אירעה במטוס שנועד להמריא מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו אל לוס אנג'לס. התקלה הטכנית במטוס גרמה לעיכובו ולהשארתו על המסלול במשך שעות ארוכות. "כאשר הדיילת העבירה לנו את כוסות המים, לאחר שעות של המתנה, הבדיחה שלו אותו נוסע לא מצאה חן בעיניי צוות האוויר. הוא אמר משהו כמו 'בגלל ההמתנה הזאת, הם צריכים בעצם להגיש לנו וודקה'. את הדיילת הצעירה זה לא הצחיק. היא ענתה לו כי 'אני לא חושבת כך, ואני לא אוהבת את הבדיחה שלך'. אשתי ניסתה להרגיע את הרוחות ואמרה 'אנחנו כבר תקועים פה שעות במטוס'. הדיילת ענתה לה: 'תיאלצו להתרגל לזה'".

מיד לאחר מכן, הדיילת ערכה שיחת טלפון, והמטוס חזר אל הגייט. בשלב הזה, עלו למטוס כמה סגני שריף מתחנת המשטרה המקומית, והודיעו לנוסע שעליו לרדת מהמטוס. "הנוסעים האחרים, בהם גם אני, עמדו על רגליהם וצעקו לעבר השוטרים כי הנוסע הזה לא עשה שום דבר רע", מוסיף אוזלק.

יש לציין כי בסופו של דבר, אותו נוסע לא הואשם בדבר, אלא רק הורחק מהטיסה. כך או אחרת, אוזלק עצמו החליט להגיש תלונה כנגד חברת התעופה. "אני בהלם מהתנהגותה של הדיילת. אני מקווה שהתלונה שאגיש, תמנע מקרים דומים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully