וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש ששודרג לטיסה במחלקה ראשונה בשווי 21 אלף דולר

27.9.2016 / 8:51

קייסי נייסטאט הוא בלוגר וידאו ידוע, וזה אולי מה שעזר לו לקבל שדרוג לטיסה של 14 שעות בחברת אמירטס לניו יורק, הנחשבת לאחת הטובות בעולם. הוא תיעד את הטיסה המפנקת בסרטון שזכה ל-20 מיליון צפיות שמוציא לכולם את הלשון מקנאה

טיסה במחלקה הראשונה ב-United Emirates/צילום: מתוך יוטיוב

לכולנו חלום השדרוג למחלקה ראשונה נראה כמעט בלתי אפשרי. אבל כשאתה בלוגר וידאו ידוע, הסיכויים שלך הופכים טובים יותר לגעת בחלום.

קייסי נייסטאט (Casey Neistat), שמוכר בעולם בזכות הסרטונים שלו, כמו לגלוש בסנובורד בסופת השלגים בניו יורק בחודש ינואר האחרון, העלה סרטון חדש לרשת, שבו הוא מפרט את חוויותיו משדרוג למחלקה הראשונה בטיסת אמירטס מדובאי לניו יורק.

הוא חיפש את מחיר הטיסה במחלקה היוקרתית שאורכת כ-14 שעות, ומצא שהוא עומד על 21 אלף דולר. לדבריו, הוא לא נשכר על-ידי חברת התעופה ולא שולם לו כסף כדי לייצר את הוידאו, אבל מאז שהוא "שחרר" את הוידאו הוא הפך ויראלי וזכה למיליוני צפיות.

נוסע קיבל שדרוג למחלקה ראשונה בשווי 21 אלף דולר. youtube, צילום מסך
להעביר 14 שעות טיסה בפינוק מקסימלי. קייסי נייסטאט בתא שלו באמירטס/צילום מסך, youtube

הדיילת מסדרת את המיטה, הנוסע מתפנק במקלחת

בסרטון נראה קייסי מתעד את כל שלבי הטיסה והפינוקים של המחלקה הראשונה באמירטס מאיחוד האמירויות הערביות, שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. החל מהדלתות שסוגרות על החדר הפרטי שלו בטיסה, דרך מסך הטלוויזיה הענק שלו (שהוא גם מסך מגע כמובן) ועד הזמנת קוויאר מהתפריט. אפילו בר קטן משלו במידה ולא מתחשק לו לקרוא לדיילת עבור משקה.

כמובן שהתא המפואר מאובזר גם במושב-כורסא נוח שהופך למיטה, המלווה בפיג'מה ודייל/ת שנמצאים בהישג יד כדי לסדר את המיטה לשינה לנוסעים העייפים. בנוסף, קייסי תיעד את אחד הפינוקים בטיסה בקו זה - מקלחת - בצירוף בקבוקוני שמפו ושאר מוצרי טואלטיקה מפנקים.

הוידאו זכה לכמעט 20 מיליון צפיות של אנשים, שכנראה לא יזכו לשדרוג שכזה, אבל לפחות לדעת מה הם מפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully