וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת חרדים נזרקה מהמטוס בגלל שהתינוק לא חבש מסכה; הדיילים צחקו

"שילמנו עבור כרטיסי הטיסה שלנו ופשוט הטרידו אותנו", מספר אחד מבני המשפחה, בטיסה של חברת Frontier Airlines, שהיתה אמורה להמריא ממיאמי לניו יורק. "אנו רוצים לוודא שזה לא יקרה שוב. זה מזכיר לי את מה שקרה בגרמניה הנאצית לפני 80 שנים"

נוסעת סולקה מטיסות לכל חייה ע"י בריטיש איירווייס/מערכת וואלה! NEWS

אנשי צוות האוויר של חברת הלואו-קוסט האמריקנית Frontier Airlines, הורידה מהמטוס בני משפחת חרדים, רגע לפני המראתה המתוכננת של טיסה ממיאמי לניו יורק. בחברה אומרים כי בני המשפחה סירבו לחבוש מסכות.

עם זאת, בני המשפחה ועדים נוספים שהיו במטוס, טוענים כי צוות האוויר קיבל את החלטתו בעקבות העובדה שפניו של התינוק, שגילו 15 חודשים בלבד, לא היו מכוסות במסכה. זאת למרות שההנחיות הפדרליות אינן מחייבות ילדים מתחת לגיל שנתיים לחבוש מסכה.

נוסף על כך, בני המשפחה ונוסעים נוספים טענו כי לאחר שהורו לנוסעים לרדת מהמטוס, הריעו וצהלו אנשי צוות האוויר, ונתנו זה לזה טפיחות "היי פייב", תוך שהם מכריזים "עשינו את זה!".
מחברת התעופה נמסר כי "אין לנו כל מידע שתומך בטענות הללו".

"בסופו של דבר הטיסה בוטלה"

דוברת החברה, ג'ניפר דה לה קרוז, ציינה כי "לקראת ההמראה של טיסה 2878 ממיאמי לניו יורק, קבוצה גדולה של נוסעים סירבה שוב ושוב להיענות לדרישה המחייבת של ממשלת ארה"ב, באשר לחבישת מסכה במטוסים. רבים מהם, כולל מספר מבוגרים, התבקשו מספר פעמים לחבוש מסכה אך סירבו לעשות זאת. בהתבסס על סירוב זה, כמו גם סירוב לעזוב את המטוס ותוקפנות כלפי אנשי הצוות, נקראו למטוס אנשי אכיפת החוק. בסופו של דבר, הטיסה בוטלה".

עוד הוסיפה הדוברת כי "שיהיה ברור, במקרה זה לא מדובר בנוסעים מתחת לגיל שנתיים". מרטין ג'וזף, בן 51 מברוקלין שבניו יורק, סיפר לכתב "דיילי מייל" כי משפחתו הורדה מהמטוס באופן לא הוגן.

לדבריו, הוא ומשפחתו, המונה 22 איש, בהם 13 מבוגרים ותשעה ילדים שגילם נע מ-15 חודשים ועד לגיל חמש, עלו לטיסה ללא כל בעיה. "הגענו למטוס והכל היה חלק. כולם חבשו מסכות על פי ההנחיות. ישבנו בשורות האחרונות במטוס, ורגע לפני ההמראה, אחת הדיילות ניגשה לבתו וציינה שעל בנה, בן ה-15 חודשים, לחבוש מסכה. כאשר ניסינו להסביר לה שתינוק אינו נדרש לחבוש מסכה, הדיילת חזרה שוב על דרישתה".

לדבריו, כעבור רגעים ספורים, נשמעה כריזה במטוס, שקראה לכל הנוסעים בשתי השורות האחרונות לרדת מהמטוס. למרות שניסה שוב להסביר את עמדתו, הסבריו לא התקבלו. "כאשר הצוות סרב, הילדים התחילו לבכות, ובתו, שנמצאת בחודש השישי להריונה, חשה בצירי לידה".

בסופו של דבר, כאמור, ביטלה חברת התעופה את הטיסה וכל הנוסעים נאלצו לעזוב את המטוס. לדברי ג'וזף, חברת התעופה לא התנצלה ולא הציע לבני המשפחה סידורי לינה, כך שהם נאלצו לשלם על מלון ללילה ולטוס למחרת בבוקר בטיסה של חברת תעופה אחרת.

עוד בוואלה!

עשרות יהודים נזרקו מטיסה של איזיג'ט מספרד לצרפת

לכתבה המלאה

"זו היתה אפיזודה אנטישמית"

"אני רוצה לוודא שאנשים אחרים לא יעברו שאנחנו עברנו," אמר. "שילמנו עבור כרטיסי הטיסה שלנו ופשוט הטרידו אותנו. זו היתה אפיזודה אנטישמית. אנו רוצים לוודא שזה לא יקרה שוב. זה מזכיר לי את מה שקרה בגרמניה הנאצית לפני 80 שנים".

כאמור, מספר עדים הפריכו את טענות חברת התעופה ואישרו את גרסתו של ג'וזף. בנוסף, הועלו לרשתות החברתיות מספר סרטונים שתיעדו את האירוע. לפיכך, ארגון הליגה נגד השמצה דרש מחברת התעופה פרונטיר לפתוח בחקירה האירוע, בשקיפות מלאה. לדברי נציגי הארגון, באחד הסרטונים ניתן לשמוע מחיאות כפיים מצד צוות המטוס, בשעה שבני המשפחה מורדים ממנו.






.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully