וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרחנה וקורונה באוויר: צעירים עישנו, שתו ורקדו במטוס

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 12:31

צעירים שטסו מקנדה למקסיקו, עוררו זעם ציבורי רב כשסרטון שלהם שותים אלכוהול, מעשנים במטוס ורוקדים ללא מסכות, הופץ ברשתות החברתיות. כעת הם תקועים במקסיקו, מאחר שאף חברת תעופה לא מוכנה להחזירם לארצם

קבוצה של צעירים שהיו בדרכם בטיסה ממונטריאול שבקנדה לעיר הנופש קנקון שבמקסיקו, "בילו" בטיסה בשתייה לשכרה, ריקודים סוערים והתפרעות ללא כל מסכות נגד קורונה. לאחר מכן, הם מצאו את עצמם תקועים במקסיקו, לאחר שחברת התעופה שבה טסו, Sunwing Airlines, ביטלה את טיסת החזור שלהם, שתוכננה ל-5 בינואר, וחברות תעופה אחרות סירבו להטיסם.

על פי הדיווח ברשת CNN, הקבוצה טסה למקסיקו ב-30 בדצמבר, כחלק מנופש מאורגן שערכה חברת טיולים בשם 111 Private Club. בסרטון שעלה מאוחר יותר לרשתות החברתיות, נראים המשתתפים בעודם שותים ורוקדים בין מעברי המטוס. הסרטון עורר זעם ציבורי רב בקנדה, ונפתחה חקירה על ידי רשויות התחבורה במדינה כנגד הצעירים. הנוסעים עצמם צפויים להיקנס בסכומים גבוהים למדי, ואולי גם להיענש באופן חמור יותר.

צעירים התפרעו בטיסה למקסיקו. ., צילום מסך
מסכות קורונה לא נראו שם. הצעירים בטיסה למקסיקו/צילום מסך, .

טרודו: "זוהי סטירת לחי"

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הכריז לפני מספר ימים כי הוא "מתוסכל מאוד" מהאירוע. "זו סטירת לחי - לראות את הנוסעים הללו מסכני את עצמם, את הנוסעים האחרים ואת צוות המטוס, וכל זאת - תוך חוסר אחריות מוחלט", אמר טרודו.

מהקבוצה המארגנת נמסר כי הם מבינים את הזעם הציבורי שהתעורר, וכי הם עושים את מירב המאמצים להשיב את הצעירים לביתם.

מחברת התעופה Sunwing Airlines נמסר כי החלטתה לבטל את טיסת חזרה של הצעירים, "מבוססת על סירובה של הקבוצה לקבל את התנאים ועל הערכה של צוות האבטחה שלנו, כי אי ציות לתנאים אלו עלול להיות קשור להתנהגותם הקודמת בטיסה". עם זאת, החברה מסרה כי אינה יכולה למסור פרטים ספציפיים, אך יש לה תוכנית כיצד להחזירם למונטריאול, תוך הבטחת הבריאות והביטחון של הנוסעים האחרים. בין התנאים: עלייה למטוס במצב של פיכחות, אי הגשת אלכוהול במהלך הטיסה ואף אי הגשת ארוחות במהלכה.

עוד נמסר כי חברי הקבוצה עלולים לעמוד בפני קנסות בגובה של 5,000 דולר קנדי (כ-3,900 דולר אמריקני) על כל עבירה.

עוד בוואלה!

אין אוכל במטוס? נוסע חימם שאריות פיצה בצורה מגעילה במיוחד

לכתבה המלאה

האם צריך לקנוס את הנוסעים המתפרעים?

בטח, עברו את הגבול
לא, בסך הכל חגגו קצת
2033 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully