וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה חיובית לקורונה במהלך הטיסה, ובחרה להיכנס לבידוד בתא השירותים

מורה ממישיגן חשה ברע בעת הטיסה, ערכה לעצמה בדיקה מהירה בשירותים, קיבלה תוצאה חיובית והחליטה לבודד עצמה שם במשך חמש שעות עד הנחיתה, כולל כמובן תיעוד בטיקטוק: "חששתי שאדביק מישהו"

עידן הקורונה הביא איתו לא מעט וסיטואציות מוזרות, אבל על בידוד ממושך מרצון בשירותים של המטוס עדיין לא שמענו. זה מה שכפתה על עצמה מריסה פוטיאו, מורה ממישיגן שהעבירה את חמש השעות האחרונות של הטיסה שלה לרייקיאוויק שבאיסלנד, מכווצת בתוך תא השירותים של המטוס.

התיירת תיעדה עצמה בזמן הבידוד בתא הקטן וכתבה לצד סרטון הטיקטוק שפרסמה וצבר מעל 4 מיליון צפיות: "כשאת חיובית לקורונה מעל האוקיינוס האטלנטי". עוד הוסיפה: "כבוד לאיסלנד אייר על אזור בידוד ה-VIP שלי".

פוטיאו סיפרה כי החלה לחוש כאב גרון במהלך הטיסה של חברת איסלנד אייר משיקגו ב-20 בדצמבר. היא ארזה מבעוד מעוד בדיקות מהירות למקרה שתצטרך אותן, וזה מה שקרה ברגע שהגרון החל להציק בטיסה. "עשיתי לעצמי בדיקה מהירה בשירותים ותוך שתי שניות הופיעו שני פסים שמעידים כי התוצאה חיובית", סיפרה. באותו רגע החליטה לבודד עצמה מרצון ולהישאר בתא עד לנחיתה, שלהערכתה הייתה רק חמש שעות לאחר מכן.

"היו 150 אנשים על המטוס והפחד הכי גדול שלי היה שאדביק מישהו מהם", המשיכה וסיפרה ל-NBC על הסיוע שקיבלה מאחת הדיילות האיסלנדיות. "היא דאגה להביא לי אוכל ושתייה בחמש השעות הללו ובדקה את מצבי באופן תדיר".

לאחר הנחיתה נכנסה פוטיאו לבידוד במלון בבירת איסלנד, לשם נשלחו ברכת חג מולד ופרחים מאותה דיילת. "היא שלחה לי גם עץ אשוח קטן עם נורות שאוכל לתלות עליו", סיכמה. "זה היה מחמם לב, היא ממש מלאך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully