וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יכלה להתאפק: הדיילת בלום סיפרה "סודות" מעבודתה - ופוטרה

בין השאר, סיפרה ארינה בלום כי יונייטד איירליינס, חברת התעופה שבה עבדה, לא טרחה לנקות את המטוסים בין טיסה לטיסה. "אני מבטיחה שלעולם לא אעשה זאת שוב", אמרה, וכבר קבעה ראיונות עבודה בחברות אחרות

דיילת חושפת סודות - זה מה שאסור להזמין במטוס/@katkamalani

דיילת אמריקנית פוטרה מאחר שפרסמה סרטונים ברשתות החברתיות, שבהם שיתפה את צופיה בסודות מקצועיים מעבודתה בחברת התעופה יונייטד איירליינס. על פי הדיווח באתר ה-Sun, העלתה הדיילת, ארינה בלום, כ-20 סרטונים רבים לרשת טיקטוק, שבהם לבשה את מדי חברת התעופה.

במהלך הסרטונים שיתפה מידע רגיש. כך למשל, באחת הפעמים סיפרה כי חברת התעופה לא טורחת לנקות את מטוסי הנוסעים בין טיסה לטיסה.

עם זאת, באחד מהסרטונים האחרונים שהעלתה בלום, היא שיתפה את החדשות האחרונות, לפיהן פוטרה מעבודתה. זאת לאחר שלדבריה הוגשה כנגדה תלונה אנונימית. בהמשך, העלתה סרטון נוסף באותו נושא, ובו סיפרה כי הפיטורין נעשו באופן מידי, ללא אזהרה מראש. "לאחרונה נאלצתי להתפטר מעבודתי בגלל דף הטיקטוק הזה", אמרה בסרטון.

@arina.bloom Just another Flight Attendant got in trouble. #cabincrew #flightattendant ♬ original sound - Arina Bloom

"שימשתי פרסומת חינמית לחברת התעופה"

עוד הוסיפה בלום כי "חברת התעופה שלי הייתה די מודעת לפלטפורמת המדיה החברתית שלי. הם אפילו הגיבו על סרטון שלי בחודש אוגוסט, כך שלא קרה שהסתרתי משהו. אבל לפתע, בדצמבר, העניין הפך לבעיה: הסתבכתי בעקבות כל סרטון שבו הופעתי במדים שלי. כעת אני מבינה כי לכל חברת תעופה יש את החוקים שלה".

בהמשך הסרטון, מציינת בלום כי "למרות שאני חשה אשמה על חלק מהתכנים שלי, אני מבטיחה כי לעולם לא אעשה זאת שוב. אני באמת חושבת שבסך הכל העמוד שלי היה חיובי, ובסך הכל הראיתי עד כמה אני שמחה להיות חלק מחברת התעופה הזו. באופן אישי אני סבורה ששימשתי כפרסומת חינמית נהדרת (לחברת התעופה). באמת שניסיתי לגרום לאנשים להצטרף (לתעשיית) התעופה".

עד כה, שני הסרטונים הללו נצפו יותר מ-200,000 פעמים, וזכו לאלפי תגובות שתמכו בדיילת. כך למשל, אחד מהם כתב: "יונייטד איירליינס, באמת שעשיתם פה טעות! היא באמת הראתה להמון אנשים את נפלאות העבודה בתחום התעופה". גולש אחר כתב: "העמוד הזה היה הסיבה שבזכותה הגשתי מועמדות למשרה הזו. היא 'פרסומת' מדהימה וטובה עבור החברה. זוהי החלטה ממש גרועה לבטל אותה".

עוד בוואלה!

נבחרו הדיילים והדיילות הסקסיים בעולם; יש נציג מאל על

לכתבה המלאה
@arina.bloom

Thank you to everybody who messaged me and tried to help. I'm reading everything and I take your advice!!! Sometimes ?

♬ original sound - Arina Bloom

"היא היתה טיפשה"

סיפורה של ארינה בלום שותף גם ברשת החברתית Reddit, אם כי בפלטפורמה זו המשתמשים היו קצת פחות מתחשבים. אחד המגיבים ציין "לדעתי, יש צורך להשתמש בהגיון בריא. אם מישהו מתכוון ליצור סרטונים מכל סיבה שהיא, תשאיר בחוץ את ענייני העבודה שלך." מישהו אחר כתב: "האם מי שגרם לפיטוריה הוא בזוי? כן. האם היא היתה טיפשה כאשר לבשה את מדי החברה בסרטוני הטיקטוק שלה? גם כן". מגיב אחר פשוט ציין: "אין לי שום אהדה כלפיה".

למרבה המזל של ארינה, היא חשפה כי כבר קבעה ראיונות עבודה בחברות תעופה אחרות, ואף שיתפה סרטונים שבהם נתנה של טיפים ועצות לראיונות מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully