וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: נוסע השתולל, נגע בחזה של דיילות, והודבק למושבו

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 15:48

נוסע בן 22 השתכר, הוריד חולצה, נגע בחזה של דיילות וחבט באגרופו בדייל אחר. לאחר שהסרטון שבו הוא נראה קשור למושב הפך לוויראלי, הוא צייץ: "צוות חברת תעופה האמריקנית Frontier התעלל בי. התייחסו אלי כמו אל בעל חיים. מישהו יכול לומר לי מה מצחיק בזה?"

נוסע הודבק למושב הטיסה כי השתכר ותקף הצוות/צילום: יוטיוב

נוסע, ככל הנראה שיכור, שעלה על טיסה של חברת הלואו-קוסט האמריקנית Frontier מפילדלפיה למיאמי ב-31 ביולי, השתולל במהלך הטיסה, צרח כי הוריו "שווים" שני מיליון דולר, נגע באופן אגרסיבי בשתי דיילות וחבט באגרופו על דייל נוסף. סרטון שצולם בידי אחד הנוסעים מראה את השתלשלות המאורעות, כולל את הרגע שבו הנוסע, מקסוול ברי (22) מוצמד למושבו באמצעות סרט הדבקה. בסרטון נוסף, נראה הצעיר בעודו קשור למושב. הוא מתפתל בכוח וצורח "הצילו! הצילו!".

לעוד סרטונים מוטרפים - עקבו אחרי הפייס של וואלה! תיירות

הדיילי מייל מדווח כי לאחר התקרית הוחלט להאשים את ברי בשלושה סעיפי אישום. על פי הדיווח, הצעיר, תושב אוהיו, שתה מספר משקאות אלכוהוליים במהלך הטיסה. לאחר מכן, הזמין משקה נוסף, שנשפך על חולצתו. ברי פנה אל תא השירותים, אך יצא ממנו ללא חולצתו. אנשי הצוות נאלצו למצוא לו חולצה אחרת, נקייה.

בהמשך שוטט ברי ברחבי תא הנוסעים, נגע בחזה של שתי דיילות וניסע לחבקן. לאחר מכן, חבט כאמור באגרופו בפניו של אחד הדיילים.

נוסע הודבק למושב הטיסה כי השתכר ותקף הצוות. צילום מסך, צילום מסך
"הוא התחיל להיות אגרסיבי, ותקף את הדייל". מקסוול במושבו החדש/צילום מסך, צילום מסך

"היה צורך לרסן את הנוסע עד לנחיתה"

אלפרדו ריברה, נוסע שישב במושב שמאחורי ברי, תפס בחוזקה את הצעיר, בעודו מתקוטט עם הדייל, וניסה להכניע אותו. "הוא התחיל להיות אגרסיבי, ותקף את הדייל", אמרה ריברה לכתבים. לאחר נחיתת המטוס, הועבר ברי למעצר בעיר מיאמי. חברת התעופה אישרה את פרטי האירוע, והצהירה כי הדיילים המעורבים בו לא יטוסו עד לבירור נסיבות המקרה.

"במהלך טיסה מפילדלפיה למיאמי ב-31 ביולי, נוסע יצר קשר פיזי בלתי הולם עם דיילת, ולאחר מכן תקף פיזית דייל אחר", נמסר בהודעת חברת התעופה. "כתוצאה מכך, היה צורך לרסן את הנוסע עד לנחיתה במיאמי והגעת אנשי אכיפת החוק".

עוד בוואלה!

הגניב לטיסה את החתול הענקי שלו, וזה העונש שקיבל מחברת התעופה

לכתבה המלאה

וכך זה נראה מקדימה

"החוויה הכי לא אנושית שעברתי"

מאוחר יותר, צייץ ברי ברשתות החברתיות והתייחס לסרטונים שהופצו: לנצח, תהיה זו החוויה הכי לא אנושית שחוויתי בחיי. אנשים רבים צחקו עלי ולעגו לי, לאחר שאנשי צוות של חברת תעופה התעללו בי. התייחסו אלי כמו אל בעל חיים. מישהו יכול לומר לי מה מצחיק בזה?" עוד הוסיף ברי: "חיי ישתנו - הסרטונים הפכו להיות ויראליים ולא ייעלמו לעולם".

ברי אף יצר את ההאשטג JusticeForMaxwellBerry# ("צדק למקסוול ברי") וציין כי "אני בטוח לא אטוס יותר בחברת Frontier. אני בוודאי לא נגעתי באף אחד, זה רק הסיפור המטופש שהתקשורת מפיצה". מאוחר יותר, התפאר ברי בכך שהוא עצמו יכול לרכוש את חברת התעופה.

נוסע הודבק למושב הטיסה כי השתכר ותקף הצוות. צילום מסך, צילום מסך
"חיי ישתנו - הסרטונים הפכו להיות ויראליים ולא ייעלמו לעולם". ברי במטוס/צילום מסך, צילום מסך

ויותר מקרי אלימות בטיסות

בעת האחרונה, נרשמים יותר ויותר מקרי אלימות בטיסות, בדומה למקרה זה. בחודש יוני האחרון הודיע מינהל התעופה הפדרלי (FAA) כי מאז חודש ינואר 2021, חברות התעופה דיווחו על יותר מ-3,000 תקריות שבהן היו מעורבים נוסעים שהשתוללו או עברו על חוקי התעופה. כמעט 76 אחוזים מהתקריות היו קשורות לאי חבישת מסכה במהלך הטיסה.

בחודש ינואר השנה אף הכריז מינהל התעופה על מדיניות "אפס סובלנות" כלפי מקרי אלימות או הפרת סדר מצד נוסעים. נוסעים רבים אף נקנסו בסכומים גבוהים, לשעתים אף הגיעו לכ-30,000 דולר. עוד נמסר כי מספר התקריות עומד על פי שלושה מהתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully