וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשב כי חשף נוסע במטוס צופה בתוכן למבוגרים, אך טעה בגדול

24.12.2020 / 0:13

נוסע העלה לטיקטוק סירטון בו הוא טוען כי תפס על חם נוסע אחר צופה בתוכן למבוגרים בלבד במהלך טיסה. כשהתגובות הגיעו, הוא הבין שמה שהוא חשב שהוא רואה זה בכלל משהו אחר לגמרי

במה צופה הגבר בטיסה?/@54maccafwd

ניסיון של גבר אחד להינות מסדרת טלוויזיה בזמן טיסה קיבל תפנית לא צפויה ועסיסית במיוחד. - נוסע שישב לא רחוק ממנו העלה סירטון לטיקטוק של מה שהוא חושב שהיה רגע מביך במיוחד, וזה גרם להרבה מאוד צחוק ומבוכה לאחר מכן.

הכל החל כשנוסע תמים בטיסה רק רצה להירגע במהלך המסע הארוך ולצפות בסרט שיעביר את זמנו. הנוסע שישב מאחוריו שמע מכיוונו רעשים של אקט מיני החל לצלם אותו אחרי שהיה בטוח שהוא חושף שהוא צופה במשהו שממש לא מתאים לצפייה בטיסה ואכן כשהוא התקרב אל מסך הטלפון ניתן לראות אישה שנראית שנהנית מאקט מיני.

צפו בחשיפה שלו

@54maccafwd

When your sat on your flight and the guy in front is having more fun than you ? ##airoplane ##occupied

♬ original sound - Nathan

כיתוב התמונה שפורסם עם הסירטון היה: "לא ברור מה הבחור שלפניי רואה כרגע...". הבחור שצילם את הסירטון צחק: "כשאתה יושב בטיסה והבחור לפניך נהנה הרבה יותר ממך".

למזלו של הנוסע, היה הסבר מאוד פשוט לכל מה שקרה. המגיבים בטיקטוק הבהירו שהוא בסך צפה לתומו בקומדיה של ערוץ 4, פיפ שואו, בכיכובם של דיוויד מיטשל ורוברט ווב, ששודרה בין השנים 2003 ל-2015. הסדרה הציגה את החברים מארק, שני בחורים רווקים ומתוסכלים מינית בסוף שנות העשרים לחייהם, חולקים דירה בדרום לונדון. בסצינה בה הוא צפה אחד מהם מקיים יחסי מין עם בחורה קולנית במיוחד. אין ספק כי לא מדובר בתוכנית שמתאימה ילדים, אבל לא תוכן למבוגרים בלבד שאתה לא יכול לראות עם אנשים לידך בטיסה.

הסירטון של הרגע המוזר נצפה מעל 100 אלף פעמים בטיקטוק. אחד המגיבים צחק: "כשאתה רוצה להירגע במטוס, וזה הולך מאוד מאוד לא בסדר". אחר הגיב: "פיפ שואו במטוס, הטאבו האולטימטיבי". נוסע מבולבל הוסיף: "בגלל זה אני לא מוציא את הטלפון שלי במטוס".

עוד בוואלה!

נוסעת אולצה לרדת מהמטוס בטענה שהלבוש שלה חושפני מדי - אך לא הורשתה לחזור גם כשהתלבשה

לכתבה המלאה

זו הסצינה שהוא צפה בה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully