וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליר סנס: היינו במלון למבוגרים בלבד, רק חצי שעה מתל אביב

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 8:33

כנראה שרובכם לא ידעתם, אבל יש מלון בוטיק למבוגרים בלבד בגדרה. כן, אפילו תושבי מושבת הביל"ויים לא ממש מכירים, וזה בדיוק מה שהופך את ליר סנס לממתק נהדר לחורף, עם בריכה מחוממת, ספא, חמאם מפנק וגם מסעדה מצוינת. בקיצור, אין מה לנסוע עד לגליל

מלון ליר סנס בגדרה/צילום: זיו ריינשטיין

"סליחה, אתה יודע איפה פה המלון?" שאלתי בחור ליד הכביש במרכז המסחרי של גדרה. "לא, אין לי מושג", ענה. המשכתי עוד כמה סיבובים בין הכיכרות כדי לאתר מישהו ולשאול אותו ביום שישי הסגרירי שעבר, אבל לא היה קל למצוא. בסלולר שלי נגמרה הסוללה ובנוסף הוא נרטב מהגשם בטיול שעשיתי שעה קודם לכן. בסוף מצאתי אישה שטיילה עם כלבה וכיוונה אותי פחות או יותר לרחוב פינס. משם כבר הסתדרתי.

וזה בדיוק הסוד של מלון ליר סנס בגדרה - הוא לא ממש מוכר לתושבי המושבה הוותיקה שמציינת בחודש הבא 137 שנים להיווסדה, אז למה שהוא יהיה מוכר לכם? ועוד דבר שאתם בטח שואלים את עצמכם - למה לנפוש במלון בגדרה?

מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
קרנף ורוד בגודל אמיתי בחצר המלון, אבל הוא לא עושה כלום/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון ליר סנס בגדרה. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
הרבה ירוק בעיניים וגם כתום של רעפים. הנוף ממלון ליר סנס/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

השראה פריזאית

אז התשובה מתחלקת לשניים: ראשית, כי יש פה מלון בוטיק למבוגרים בלבד שמספק יופי של פינוק קרוב למרכז, מבלי לנסוע שעות לצימר בצוקים או למלון בוטיק בגולן. שנית, הוא מציע את אותם פינוקים איכותיים שרווחים כיום בכל מלונות הבוטיק למבוגרים, אבל במחיר יותר נעים לכיס. על כך בהמשך.

אבל קודם, מה הקטע של מלון בגדרה?! אז המלון שהיה בעבר בית אבות ישן, שופץ על ידי היזם צחי צוק ונפתח לפני כשלוש שנים. השם "ליר" ניתן למלון על שמה של בתו של צוק, שהיתה בת חודש ימים כשהחליט לרכוש את המקום. ו"סנס" הוא חוויית החושים שמעניק המקום, לדברי הבעלים. המלון עוצב על ידי האדריכל שי דוד, שקיבל את השראתו מבתים ישנים בפריז ששופצו והשתמש בריצוף של צפחה (סלע שעבר התמרה) בצבע אפרפר בשטחי המלון.

במלון 24 חדרים די מרווחים, עם מרפסת לרחוב (פחות כדאי) או לחצר שבה פאטיו יפה עם סוכת גפנים רחבה וירוקה, כסאות ומיטות אפיריון לסתלבט, פסל של קרנף ורוד בגודל אמיתי וגם שני זוגות אופניים קלאסיות לטובת האורחים. סך הכל ויז'ואל יפה וציורי הנשקף מהמרפסת בחדר, כשדקלי וושינגטוניה נישאים לגובה מעל גגות הרעפים של מושבת הביל"ויים הישנה.

עוד בוואלה!

בריכות בחדרים ומסיבות בסופ"ש: היינו במלון החדש למבוגרים בלבד באילת

לכתבה המלאה
מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
עיצוב אורבני כמו בתל אביב, אבל חמים. חדר במלון/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
ג'ונגל עירוני. הנוף מהמרפסת בחדר/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

אווירה של צימר בגליל

בתוך החדר מכונת נספרסו (איך לא), שהפכה מזמן לאקססורי שכל מלון מתהדר בה. לצידה תלויה על הקיר טלוויזיה עם yes, רמקול שמתחבר ל-Bluetooth ולמוזיקה שלכם וגם פריט עיצובי חביב בדמות זכוכית מגדלת גדולה. אהילים, נברשת מנורות ושטיח ירוק בהחלט עשו רושם של חדר אורבני, כזה שאתם ודאי מכירים במלונות תל אביביים, אבל עם אווירה חמימה וביתית של צימר בגליל.

בחדר האמבטיה מקלחון מרווח ומוצרי "מולטון בראון" הנחשבים לטיפוח הראש והגוף כאחד. על השידה מונחים להם שני חלוקים לבנים ונעלי בית שלעולם לא יהיו במידה גדולה יותר מ-45. למה???

החלוקים הללו לא הונחו סתם. במלון פועל ספא "שייה", שמה של בתו השנייה של צוק, כי בעל המאה הוא בעל הדעה, אז למה לא, בעצם. הספא לא גדול ממדים אבל יש בו בדיוק מה שצריך: ארבעה חדרי טיפולים, אחד מהם זוגי, וחדר התרגעות לאחר העיסוי עם תה צמחים, עוגיות ותפוחים, ומיטות לשכיבה מול חלון ענק אל המושבה. גם מחיר העיסויים לא בשמיים - 360 שקלים ל-50 דקות (10 אחוזים הנחה לאורחי המלון).

עוד בגזרת הפינוקים, בריכה מחוממת בחורף, שבחלט נעימה לטבילה לילית או ביום קר. הבריכה שוכנת בקומה הרביעית ב"Roof top" נחמד, שבו גם בר 360 מעלות עם נוף נאה למרחבי השפלה. רק אולי כדאי להדליק בבר תאורת לילה סבירה שתאיר גם את הבריכה. בשעה 17:00 הכל חשוך ולמרות שהיו ארבעה זוגות במתחם, זה הרגיש כאילו הוא סגור ושכולם התפלחו לבריכה.

ספא שייה מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
ספא שייה. קטן אבל יש בו בדיוק מה שצריך/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
סבונים של מולטון בראון מצפים לרוחצים/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

שדרוג קולינרי לאזור

וכמו כל מלון בוטיק שמחשיב את עצמו ופותח מסעדת שף, גם ליר סנס מציע קולינריה משודרגת לאורחים ולתושבי האזור - גדרה, מזכרת בתיה, רחובות וכדומה. עם זאת, כאן המסעדה קדמה לפתיחתו של המלון בשנה. על ניצוחה של מסעדת "אברטו" (Aberto) הופקד השף אסף שטרן, הסו-שף של מאיר אדוני, אבל הוא והמסעדה כבר לא.

כיום אברטו, שמעוצבת כחלל גדול בצבעים שחורים ועשרות מנורות מאירות, מציעה מנות בשר כמו המבורגר מנתח קצבים (75 שקלים), וכמה דגים (146-125 שקלים), אבל גם פינה איטלקית בדמות ניוקי עבודת יד עם שלושה סוגי פטריות וחמאת כמהין (86 שקלים) שהיה נהדר ואפילו מנה עיקרית טבעונית בשם "אודון הטבעוני" (82 שקלים, שנסובה כמובן על אטריות אודון). לקינוח, אם יש לכם מקום רק לדיזרט אחד, לכו על הברד פודינג קרואסון, בליווי גלידת וניל צרפתית ורוטב טופי כרמל (56 שקלים) - יכולתי לאכול את זה שעות.

ארוחת הבוקר במסעדה היא בעצם בופה, שמעבר לו מזמינים שקשוקה או ביצים לסוגיהן, שכולל פלטת גבינות, 3-2 סלטים וכמה ממרחים. בגזרת השתייה, מיץ טבעי של גזר (רק חבל שלא של תפוזים כפי שכתוב), קפה וגם קאווה (120 שקלים למי שאינו אורח המלון).

מסעדת אברטו במלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
עיצוב יפה ואוכל טעים. מסעדת אברטו/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון ליר סנס. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
מפיצי ריח עם מיתוג של המלון עצמו. הלובי/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

אין צורך לצאת מהמלון

סופ"ש במלון ליר סנס בגדרה בהחלט עלול להרים גבה אצל אנשים ששומעים על הלוקיישן שלו. מאידך, הוא בהחלט "מייק סנס" כשחושבים על מה מקבלים במחיר שבגליל או בצימר בצוקים תשלמו לפחות 50 אחוזים יותר. לילה + ארוחת בוקר בסופ"ש מתחיל באלף שקלים לזוג.

בליר סנס מבינים שגדרה היא אולי לא היעד הכי סקסי בארץ ולכן דואגים להשאיר אתכם במלון עם הספא, הבריכה, המסעדה ובעיקר החדר הנעים שבו לא תשמעו צווחות ילדים במסדרון. ואם גם נפלתם על סופ"ש גשום - אז הרווחתם חופשה רומנטית גלילית, רק 25 דקות מתל אביב.


הכותב היה אורח של מלון ליר סנס.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully