וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריכות בחדרים ומסיבות בסופ"ש: היינו במלון החדש למבוגרים בלבד באילת

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 10:20

בתוך שלל בתי המלון למשפחות באילת, מגיעה בשורה חדשה לעיר בדמות מלון בוטיק בשם Now המיועד בעיקר לגילי 50-25. יש בו בריכות פרטיות בחדרים, מסיבות בסופ"שים ומסעדת שף. והמחיר? גם הוא למבוגרים בלבד

מלון now באילת/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

"זה מאוד שונה מאילת שאתה מכיר, זה מרגיש כמו מיקונוס", סיפרו לי ארבע בנות בזמן שאנחנו טובלים בבריכה העליונה של מלון Now החדש, שנפתח לאחרונה באילת. "הווייב של המלון עם המוזיקה הוא מאוד צעיר ומגניב", הן הוסיפו. אותה רביעיית צעירות מהמרכז תכננה בכלל לחגוג את מסיבת הרווקות של אחת מהן ביוון, אבל אתם יודעים מה קרה עד לפני שבוע עם חו"ל.

וכך הן שמעו על מלון הבוטיק החדש, או כפי שהוא ממותג - Now - Vacation Experience ("חוויית חופשה"), שמקבל אליו מבוגרים בלבד. כמה מבוגרים? מגיל 21. "לא תמצא אצלנו פחיות רד בול, כי אנחנו לא מחזיקים בכוונה", מסביר מנכ"ל המלון קובי בן שבת, וזאת כדי למנוע מראש "שכונה" של צעירים שמגיעים לאילת לשתות ולהחריב. גם מסיבות רווקים לא מתקבלות שם, אלא רק של רווקות. ואם זה לא מספיק, אז המחיר הלא זול ללילה (אליו נגיע בהמשך) בטוח יסנן אותם.

מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
כניסה לאורחי המלון בלבד. הבריכה העליונה במלון Now/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
"להפקיד את העבר ואת העתיד בכספת ולחיות את הרגע"/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
המלון נמצא כ-200 מטרים מחוף הים, ומול מלון דן אילת/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

משב רוח מרענן בנוף המלונות האילתי

מלון Now ("מי שנכנס למלון שלנו צריך להפקיד את העבר ואת העתיד בכספת ולחיות את הרגע", מסביר קובי לפשר שמו של המלון), נפתח לפני כשלושה חודשים בהרצה שקטה ולפני חודש וחצי רשמית, על חורבותיו של בניין נטוש ששימש גם כמועדון הקולוסיאום. מאז החלו לפמפם אותו מעט באינסטגרם כל מיני סלבס שהוזמנו לעשות את הדבר שהם הכי אוהבים (ומצופים) - להעלות צילומים שלהם בבריכה, נהנים במסעדת המלון או מאחד מ-19 החדרים היפים שלו. בר זומר, שלישיית מה קשור, סקאזי ואחרים כבר התארחו בו, וגם סריית סלבס נוספים כבר סגרה את המקום לסופ"ש בשבועות הקרובים.

וסלבס לא היה קשה להביא אליו, שכן שניים מבעליו מזוהים עם תעשיית המוזיקה וחיי הלילה, בעיקר בדרום. אחד מהם הוא אלעד גוזלן, הבעלים של המועדון האילתי הוותיק "סלינה", והשני הוא אסף אטדגי, שמוכר בעיקר כאמרגנו לשעבר של עומר אדם. החיבור ביניהם נעשה לפני 12 שנים. "מאז הפכנו חברים טובים", הם אומרים, "ופתחנו את המקום כי רצינו ליהנות עם אנשים כמונו, שאוהבים מוזיקה ואוכל טוב". לדבריהם, הכוונה היתה להביא משהו שונה לאילת במקום כל אותם מלונות גדולים של רשתות ענק, שמכילים אלפי משפחות על צאצאיהם בכל קיץ או חג.

בעיר שבה כמעט לא השתנה דבר מבחינת אופן הבילוי (משפחות עם עגלות מטיילות בטיילת, פיצוציות עם ברד במגוון צבעים, סודניות ואריתראיות עושות צמות לילדות והרוח החמה תמיד חמה), מלון בוטיק כזה, שרואים בדרך כלל בתל אביב או ירושלים, הוא משב רוח מרענן בנוף המלונות האילתי. גם הרודס ויטאליס שנמצא ממש סמוך אליו, ומתהדר בתואר "מלון למבוגרים בלבד", חסר את האופי העירוני, תוסס ומסיבתי שיש ל-NOW, אבל הוא לא מתיימר להיות כזה.

עוד בוואלה!

תשאירו את הילדים בבית: מלונות הבוטיק הטובים בישראל

לכתבה המלאה
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
שכשוך אישי. בריכה פרטית באחת הסוויטות במלון/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
במלון 5 חדרים עם בריכה פרטית/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
בבריכה העליונה ספות שנפתחות למיטות שיזוף/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

נוף אין, עיצוב יש

20 מיליון שקלים השקיעו הבעלים במלון שנמצא כ-200 מטרים מחוף הים. מיקומו הנוח הוא גם חסרונו, שכן הוא "כלוא" בתוך סדרה של מלונות שמסתירים לו את הנוף: מולו (מדרום) מלון דן, במערבו מלון של ישרוטל, ממזרח הרודס ויטאליס ומצפונו עיר המלכים - הפיל הלבן שנסגר ב-2016 ומעלה אבק.

אבל על החיסרון בנוף מפצים 19 חדרים יפהפיים מסוגים שונים, בהם חדרים עם מרפסת, חדרי גן, ג'וניור סוויט, חדרים עם בריכה פרטית קטנה וסוויטה אחת ויחידה בשם The Only Now, שכשמה כן היא הגדולה ביותר (42 מ"ר) עם בריכה וכמובן הכי יקרה.

העיצוב בחדרים שתוכנן על ידי מיכאל אזולאי, תואם לעיצוב במלונות אורבניים ומשלב מחד צבעים חמים של אדמה ומדבר במיטה, במנורות ובארונות הקיר, ומאידך צבעים קרים של שחור ולבן במכונת האספרסו שבכל חדר, בחדר האמבטיה וגם כחול בבריכות הפרטיות שיש בחמישה מהחדרים ומצפות באבני פסיפס תכולות. על האמנטיז (בקבוקוני השמפו הקטנקטנים) אמונה חברת התמרוקים הבריטית מולטון בראון, וזוג ספוגים לקרצוף הגוף ייחכה לכם במקלחון. בכל חדר טלוויזיה חכמה עם מסך רחב, שירותי צפייה של פרטנר, נטפליקס ויוטיוב. מה שלי היה חסר הוא איזשהו שולחן מעבר לשתי שידות קטנות בצידי המיטה, שעליו אפשר לזרוק תיק, ארנק, מפתח לחדר, טלפון וסתם דברים שיש להם שימוש. מה שנחמד, היא דלת מקשרת שקיימת בחלק מהחדרים ונפתחת במקרה שחבורת אורחים מזמינה כמה חדרים ביחד - פתרון שהיה מצוין לכעשרה איש שבילו במלון בסופ"ש האחרון לכבוד יום הולדת והצעת נישואים לאותה בת מזל - אבל גם לא היו שקטים מדי.

כאן גם המקום להדגיש, שלאורך כל שעות היום (ולעיתים גם בלילה) מתנגנת במלון מוזיקת האוס-טכנו לייט ברחבי שתי הבריכות במלון ובחדרים שבקומה השנייה, אבל זולגת גם לקומה הראשונה שאמורה להיות קומה שקטה, כפי שמציין אתר המלון. בכלל, אם תכננתם חופשה שקטה, רק אתם והבנ/בת זוג, עם ספר ובלי הפרעות - אז אל תבואו ל-NOW בסופ"ש, שבו נערכות מסיבות מהצוהריים, שכוללות בראנצ' מפנק במסעדת Mood שסמוכה לבריכה. באמצ"ש יותר רגוע, אבל קחו בחשבון שהמוזיקה בבריכה קיימת מהזריחה וגם אחרי השקיעה. מנכ"ל המלון מסביר, שהאוכלוסייה שאליה הם מכוונים היא בעיקר לגילי 50-25, כך שכדאי לדעת לאן אתם באים מבעוד מועד.

מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
עיצוב החדרים אורבני ובצבעי אדמה חמים/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
מכונת האספרסו לצד הכיור באמבטיה? דרוש שולחן קטן בחדר/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

להיכנס ל-Mood

הבריכות במלון, ויש שתיים כאלו, מיועדות לאורחים, אולם הבריכה העליונה לאורחי המלון בלבד, שמקבלים מעין צמיד מעבר א-לה קלאב מד. הבריכה התחתונה מיועדת גם לאורחים מבחוץ, שיכולים לבוא ולסעוד במסעדה ועל הדרך להרביץ טבילה. יופי של קונספט.

על מסעדת Mood מנצח השף בר ישראל. "אלעד ואני רצינו לבנות ויז'ן שיתאים גם לאילתים וגם לקהל של התל-אביבים", הוא מסביר על התפריט המעניין של ארוחת הערב. הכל כשר, והמנות הן שילוב של איטלקי (פוקצ'ה איולי חציל, פיצה ביאנקה עם קרם בשמל, ארטישוק ואספרגוס ועלי רוקט), צרפתי (בריוש חמאה שרופה - רמולד וסרדין בכבישה ביתית) וגם ים תיכוני (גבינה יוונית בתוך קישור בלדי, קרם ארטישוק ירושלמי וסלט עלים חרפרפים), אבל מנת הדגל לדידו של בר היא טרטר טונה אדומה, שאכן דווחה כמעדן.

אל כל האוכל הטוב הזה, שהיה באמת טעים ומגוון, מצטרפת ארוחת הבוקר שבניגוד לבופה האילתי המוכר, מוגשת לשולחן על ידי מלצר ומכילה מנות קטנות וטעימות של סלטים ומטבלים - מקרם חציל בטחינה, מוזלי, סלט ירקות, לבנה עם שקדים קלויים, סלסלת לחמים וכמובן ביצים לפי דרישה (כולל בנדיקט). מי שירצה יוכל גם לקבל את ארוחת הבוקר לחדרו וזאת ללא תשלום נוסף - מיתרונותיו של מלון בוטיק עם מעט חדרים. עם זאת, חבל שמנות שמצויות בתפריט הערב, חוזרות על עצמן גם בתפריט הצוהריים (כמו הפיצות, או הסלקים). אפשר לגוון עם עוד 3-2 מנות.

לכל אלו מצטרפת שורה של קוקטיילים (49 שקלים האחד) מעולים שהמציאו במסעדה, ביניהם מוחיטו נהדר שבר שם בו עלים של לואיזה במקום נענע ונותנים טעם מתקתק נהדר, או קוקטייל הבית - Now is Now - שיש לו טעם של עונג מתקתק של קיץ ומכיל וודקה, אבטיח, ליצ'י, מיץ לימון ומיץ חמוציות ואיכשהו יש לו טעם נהדר של מי ורדים. פשוט מושלם!

מסעדת MOOD במלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
יופי של קוקטיילים ומנות. מסעדת Mood/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מסעדת MOOD במלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
בוראטה, סלקים בטאבון ופוקאצ'ה לפתיחה ב-Mood/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

לבלות כמו בתל אביב, אבל באילת

מעבר לכך, שירותי המלון מתבצעים על ידי אדם אחד. תקראו לו פקיד קבלה או קונסיירז' או כל תואר שתרצו, אבל ב-Now מכנים אותו "ג'וקר". למה? "כי זה הקלף הכי חזק", מסביר קובי בחיוך. הג'וקר מסתובב במלון ומטפל בכל מה שדרוש לכם - משמירת חפצים, הזמנת מונית, החלפת מגבות ועד הזמנת מסאז' לחדר.

מחירים:
לילה במלון יעלה לזוג החל מ-1,500 שקלים באמצ"ש בחדר הפשוט ביותר, כולל ארוחת בוקר. מחיר לחדר עם בריכה פרטית יאמיר ל-2,700 שקלים והסוויטה היחידה "The Only Now" תעלה כבר 3,200 שקלים באמצ"ש, ו-4,000 שקלים בסופ"ש, אבל היא תפוסה עד אוקטובר.

מלון now באילת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
הבריכה העליונה. מיועדת לאורחי המלון בלבד/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
seperator

Now הוא לא מלון שמתאים לכולם, בטח לא לכל גיל או למי שמחפש חופשה רגועה ושקטה. עם זאת, בעיר עמוסת מלונות למשפחות, הוא מביא יופי של אפשרות לחבר'ה מבוגרים ומבוגרים פחות שרוצים לבלות ולנפוש בסטייל יוקרתי כמו בתל אביב, אבל לעשות זאת באילת.

הכותב היה אורח של מלון Now באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully