וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 מהמלונות הכי חדשים ויפים שנפתחו השנה בעולם

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 9:39

המלון החדש והמרגש ביותר בלונדון; יצירת המופת של זאהה חדיד שנפתחה; המקום שבו העיצוב נע בין שנות ה-30 שנות ה-70 ועוד כמה מלונות מרהיבים ומיוחדים שנפתחו השנה בעולם. וגם: המלון המפואר שלילה בו עולה פחות ממאה דולר

מלון פרא ברמת הגולן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

למרות שעולם הנסיעות היה על "הולד" במשך תקופה ארוכה בשנה שחלפה, עדיין נפתחו מלונות חדשים ברחבי העולם. פלטפורמת הנסיעות הדיגיטלית העולמית Agoda.com ממליצה על שישה מלונות חדשים ומיוחדים, שכדאי לשמור מתחת לרדאר כשחושבים על הטיול הבא.

מרחף מעל פני הקרקע: ME Dubai, דובאי

ה-ME שהושק בדובאי הוא יצירת מופת של האדריכלית הידועה זאהה חדיד, שניתקה את החלק הפנימי והחיצוני של המלון העתידני הזה. המלון, הממוקם ברובע בורג' ח'ליפה הנוצץ של דובאי, נחשב למלון היוקרה הנדיר ביותר בנסיכות, כיוון שהוא המלון הראשון והאחרון אשר תוכנן על ידי האדריכלית הידועה שהלכה לעולמה, מה שהופך אותו לפרויקט המורשת שלה.

חדיד התפרסמה בזכות האדריכלות העתידנית שלה, המאופיינת בעקומות, בזוויות חדות ובחומרים נועזים ומלון ME Dubai אינו יוצא מן הכלל. העיצוב של חדיד ממציא מחדש את האיזון בין מוצק וריק, אטום ושקוף, פנים וחוץ והוא מורכב משני מגדלים נפרדים המתחברים בצורה של קובייה וכוללים חלל מרכזי 'מגולף', שנראה מרחף מעל פני הקרקע.

ברחבי המלון מוצגות מערכות ריהוט ייחודיות, שכולן עוצבו או נבחרו באופן אישי על ידי חדיד. במלון שלוש מסעדות, אם כי האורחים יכולים לסעוד גם ב-15 המלונות האחרים של הרשת המופיעים ברחבי העיר. במלון בריכה עם נוף לעיר וספא יוקרתי, המציע מגוון טיפולי ספא מפוארים ליחידים או לזוגות.

המלון היצע מרשים של מתקנים גם לחובבי הבריאות והכושר. האורחים יכולים לנצל את חדר הכושר החדשני ביותר בדובאי, המשתרע על פני 2000 מ"ר ומכיל את מיטב ציוד הכושר והמתקנים באזור, כולל המעגל האולטרה-מודרני הראשון במזרח התיכון Technogym Bio-Circuit. המלון נמצא במרחק שני ק"מ מקניון דובאי ו-14 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי וניתן להזמין אליו הסעה מהמלון.

מחירים: החל מ-453 דולר ללילה לזוג.

מלון ME Dubai, דובאי. Agoda,
פרויקט המורשת של זאהה חדיד: מלון ME Dubai, דובאי/Agoda

וילות בהשראת האוקיינוס: Hyatt Regency Koh Samui, קו-סמוי, תאילנד

ממוקם בצפון צ'אוונג, "הייאט ריג'נסי קו סאמוי" הוא יצירה עיצובית משותפת של שלוש מחברות עיצוב המלונות המובילות בתאילנד. מדובר במלון הראשון של הרשת באי והוא כולל 140 החדרים ושוכן על פני שמונה דונמים של חוף פרטי מצפון -מזרח האי, ומוקף בעצי קוקוס מוגנים. המלון כולל סוויטות ווילות בהשראת האוקיינוס עם נוף לים. במלון ארבע מסעדות וברים המגישים מגוון מאכלים, החל מתאילנדי ועד מטבח ים תיכוני ובינלאומי.

לאורחים מצפות אטרקציות רבות ופעילויות באזור, החל משופינג, סיורים וכלה בספורט ימי. אורחים צעירים ישמחו מהריגוש של גלישה במגלשה לתוך בריכת הילדים, והורים יוכלו להשאיר את ילדיהם במועדון למשחקים בפיקוח, הכולל פעילויות כגון הפעלות אמנות, יצירה וסרטים. הספא נגיש באמצעות גרם מדרגות מפואר, וכולל חמישה חדרי טיפולים, כולל שתי סוויטות זוגיות עם מרפסת פרטית ואמבט חיצוני.

עבור חובבי האינסטגרם, מציע המקום את גלריית השמונה - אוסף של שמונה מקומות פוטוגניים הפזורים ברחבי המלון בהשראת ציוני הדרך ואורח החיים הנינוח של האי. מי שמחפש לבלות יותר בחיק הטבע מוזמן לבחור מרכיבים טריים בגינה של אתר הנופש לשיעור בישול, או לצפות בזריחה מכמה נקודות מבט גבוהות בשטח. המלון ממוקם במרחק של פחות מעשר דקות נסיעה משדה התעופה.

מחירים: החל מ-130 דולר ללילה לזוג.

מלון הייאט ריג'נסי קו סאמוי. Agoda,
יצירתן של 3 חברות העיצוב המובילות בתאילנד. מלון הייאט ריג'נסי קו סאמוי/Agoda

גישה למועדון חברים פרטי: The Londoner, לונדון, אנגליה

מלון יוקרתי בוטיק זה ממוקם בפינה הדרומית-מערבית של כיכר לסטר, בלב רובע התיאטרון של ווסט אנד. הוא נחשב למלון החדש והמרגש ביותר בלונדון! המלון עוצב בשיתוף פעולה עם משרד האדריכלים הבינלאומי הידוע יאבו פושלברג, והשקתו סימנה עבור האנגלים רגע מרכזי בפתיחתה של העיר לתיירים מכל העולם.

הן בחדרי האירוח והן בשטחים הציבוריים של המלון מוצגות יצירות אמנות שמוסיפות אופי ייחודי למלון. אוסף האמנות כולו הוא תערובת של ז'אנרים, כולל יצירות קלאסיות ועכשוויות וכאלה של אמנים חדשים.

במלון 16 קומות, 350 חדרים, שש מסעדות קונספט וברים נפרדים, כולל בר ים תיכוני עכשווי וטרקלין המגיש צלחות יפניות קטנות. זאת, בנוסף לקולנוע וקומת ספא.

המלון מציע באופן ייחודי לאורחיו גישה למועדון החברים הפרטי שלו Residence. המועדון הפתוח בכל שעות היממה, כולל אוסף ייחודי ושקט של חללים נפרדים למנוחה, עבודה ופגישות.

בבר ה-Y מציעים תפריט א-לה קארט ותפריט יינות עשיר, בתוספת קוקטיילים ייחודיים לבית. האורחים יוכלו גם לחוות את חדר הוויסקי במלון, שבו סלון אינטימי שמאפשר לאורחים ליהנות משתיית וויסקי, כולל סוגים נדירים.
‏‏
מחירים: החל מ-606 דולר ללילה לזוג.

מלון The Londoner, לונדון. Agoda,
שש מסעדות קונספט וברים נפרדים. מלון The Londoner, לונדון/Agoda

גנים בהשראת ונציה: One&Only Portonovi, מונטנגרו

ממזרח לקרואטיה, הושק אתר הנופש הראשון באירופה של מותג היוקרה One & Only.

המלון כולל שש בריכות ייחודיות המשקיפות על הים האדריאטי, חוף פרטי, גנים בהשראת ונציה, וספא. במלון 140 חדרים, וילות וסוויטות משפחתיות, כולן עם חלונות מהרצפה עד התקרה לנופים הפנורמיים של העיר והמפרץ.

במלון מסעדת שף שמציעה תפריט של ג'ורג'יו לוקאטלי, השף האיטלקי עטור כוכב מישלן שנחשב לאחד השפים האיטלקים הטובים בעולם. בנוסף, למלון שותפות בלעדית עם אנרי Chenot, מומחה עולמי לניקוי רעלים. שותפות זו מאפשרת לספא במלון להתאים לאורחים תוכניות אישיות הכוללות תפריטים תזונתיים מותאמים, לוחות זמנים לכושר, טיפולי ספא ופעילויות להפגת מתחים. את הספא תכננה חברה טורקית ובו חמאם, מתקני הידרותרפיה, סאונה, חדר אדים ובריכה מקורה, לצד אזורי מנוחה מפנקים. בנוסף, המלון מציע פעילויות לאורחים מכל הגילים, ביניהן מועדון טניס, מועדוני ילדים ובני נוער ומגוון של פעילויות משתנות.

מחירים: החל מ-537 דולר ללילה לזוג.

מלון One&Only Portonovi, מונטנגרו. Agoda,
שש בריכות המשקיפות על הים האדריאטי. מלון One&Only Portonovi, מונטנגרו/Agoda

מפואר אך במחיר סביר: Hilton Garden Inn, איי פארו

איי פארו הוא ארכיפלג של 18 איים הרריים בצפון האוקיינוס האטלנטי. קבוצת האיים, שצבעם ירוק אזמרגד ושוכנים בין סקוטלנד, נורווגיה ואיסלנד, נחשבים למקום ייחודי בזכות נופים מדהימים ומטבח יצירתי.

מלון הילטון גארדן אין פארו איילנדס (Hilton Garden Inn Faroe Islands) ממוקם בעיר הבירה של טורשאבן (Tórshavn), במרחק דקות ספורות בלבד ממפלי Svartafoss ומהמוזיאון הלאומי. הוא מפואר אך במחיר סביר.

במלון יש גם את אחד ממתקני הבריאות הראשונים של האיים, כגון סאונה וג'קוזי חיצוני, המושלם לטיול מרגיע. המלון נבנה על בסיס תפיסת קיימות ותשומת לב לסביבה, והוא מתגאה בתיירות בת קיימא עם אחריות סביבתית וחברתית. ברוח זו, מערכת החימום למשל, משתמשת באנרגיה מתחנת כוח מקומית, אשר "לוכדת" שאריות אנרגיה ממגוון תעשיות, כולל הפיכת פסולת מתעשיית דייגי הסלמון המשגשגת באיים לאנרגיה. הבשר, הדגים והירקות שמוגשים לאורחי המלון כולם מגיעים מספקים מקומיים, ולמרות שהאקלים והאדמה של איי פארו אינם מתאימים לחקלאות, גידולים רבים גדלים מקומית באמצעות חממות ומשמשים את השפים של המלון ליצור מנות עונתיות.

מחירים: החל מ-94 דולר ללילה לזוג.

מלון Hilton Garden Inn, איי פארו. Agoda,
נבנה על בסיס תפיסת קיימות ותשומת לב לסביבה. מלון Hilton Garden Inn, איי פארו/Agoda

Cheval Blanc Paris, פריז, צרפת

בשולי הנהר ובסמוך ללובר, מלון "שבל בלאן" מתגאה בקומץ המלונות ואתרי הנופש היוקרתיים ביותר בעולם, אבל המלון המהמם החדש הזה בעיר האורות מעלה את המותג לרמה אחרת. המלון שינה את יצירת המופת הארט דקו שהייתה חנות הכלבו סמאריטיין, וכולל 72 חדרים וסוויטות החל מ-485 מטרים רבועים - שהם הרבה בסטנדרטים פריזאיים.

כל אחד מהחדרים מתהדר בנופים של פריז, וכולל גם חדרי רחצה עצומים עם סוויטות מקלחת בסגנון חמאם. העיצוב הייחודי במלון מעניק תחושה של שנות השלושים פוגשים את שנות השבעים, עם אלגנטיות מגניבה. הריהוט, התאורה והתפאורה הם שילוב של אמנים צרפתים ויוצרים בינלאומיים.

מלון שבל בלאן בפריז. Agoda,
מלון שבל בלאן בפריז/Agoda

בלובי, תלויים שני צילומים ענקיים וצבעוניים של האמן הברזילאי-אמריקאי ויק מוניז שהוזמנו במיוחד. על קיר אחר מוצג בד מופשט בכחול גדול של האמן הצרפתי ז'ורז' מתיו, משנת 1978, בעוד ליטוגרפיות צבעוניות של סוניה דלאוניי מוצגות במסדרונות הקומות העליונות. בראש המלון נמצאת "סוויטת קווינטנסנס" הדו-קומתית - ארמון אישי בגודל 7,000 רגל מרובע המגיע עם בריכת שחייה משלו. במרתף הבניין שוכן ספא דיור Cheval Blanc. מדובר בספא ראשון מסוגו, המציע טיפולי גוף ופנים של דיור וגישה בלעדית לבריכה המקורה הגדולה ביותר במלון בפריז - בריכה עוצרת נשימה באורך 30 מטרים עם מים כחולים כהים ומסכים המדמים נוף חיצוני נהדר.

מומלץ להזמין ארוחת ערב ב-Le Tour-Paris, מסעדת ביסטרו-שיק במלון של השף וויליאם בקווין. היא ממוקמת בקומה 7 עם נוף של 180 מעלות על פריז.

מחירים: החל מ-1,426 דולר ללילה לזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully