וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה לישון במלון היקר בעולם במחיר של 240 אלף דולר ללילה

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 7:49

במחיר המטורף הזה תקבלו מיטה עם נוף למעמקים ושאר פינוקים כיד המלך. המשרת הפרטי והשף האישי כוללים במחיר. רוצים מספר טלפון או לינק להזמנת מקום? אין מצב שתצליחו למצוא, פשוט כי אתם לא קהל היעד

מלון קמפינסקי בירדן/צילום: נדב פרץ

אם יש לכם כיסים עמוקים, אתם מוזמנים לבלות לילה במעמקים. ואנחנו לא מדברים על מלונות תת-ימיים "צנועים", כמו למשל The Muraka שבאיים המלדיביים, בו מחיר ללילה עומד על 30,000 דולר "בלבד". אנחנו מדברים על לינה תת-ימית במחיר של - תחזיקו חזק - 240 אלף דולרים ללילה.

במחיר הזה אתם לא מקבלים חדר תת-ימי במלון שקוע בים אלא צוללת שלמה לשירותכם הבלעדי, עם נוף עוצר נשימה אל מעמקי הים, וגם משרת פרטי ושף אישי.

מרכיבים מעוררי תשוקה

ואם כבר מדברים על אוכל, כאן מציעים, בין השאר, סעודות מיוחדות לירח דבש, הכוללות מרכיבים מעוררי תשוקה, בהם מנת צדפות, קוויאר ופונדו שוקולד משובח בשילוב רימונים. בקיצור, אתם יכולים לשכוח מצ'יפס.

הצוללת, שקהל היעד שלה הוא כמובן מיליארדרים, מציעה מספר פינוקים נוספים, בהם העובדה שההגעה אליה מתבצעת באמצעות סירת מרוץ מהירה או מסוק. עוד בצוללת: מקלחת המיועדת לשני רוחצים בו-זמנית, סיורי חוף בהתאמה אישית וארוחת בוקר הכוללת שמפניה, המוגשת אליכם למיטה. בנוסף, בצוללת ישנם מספר חללי פנים, מיני בר, מיטה זוגית עם נוף למעמקים ועוד.

מהקריביים לים האדום?

במלון-צוללת הייחודי, הקרוי בשם Lovers Deep, מציעים ללקוחות לרדת למעמקים אל מול חופי סנט לוסיה, מדינת אי קטנה השוכנת במזרח הים הקאריבי. באזור זה, הנוף הניבט מבעד לחלונות הצוללת נדמה כסרט טבע מרהיב, המאוכלס בשפע מרהיב של מיני דגים ויצורים ימיים נוספים.

אתר The Travel מספר כי על פי דיווחים שונים, אתר צלילה נוסף מצוי בים האדום, לצד ספינת קרב טבועה, אך מידע זה לא אומת עדיין.

מלון הצוללת היוקרתי הושק על ידי חברת התיירות הבריטית Oliver's Travels, אך גם באתר האינטרנט של החברה, תתקשו למצוא פרטים שיובילו אתכם להזמין מקום. אפילו מספר טלפון להזמנות לא תמצאו. זאת מאחר שמדובר באפשרות לינה כה בלעדית ויוקרתית, כך שמי שאמור לדעת - יודע.

מה שמוביל אותנו לחשוב: אילו עוד אתרי לינה אקסקלוסיביים נחשבים כה סודיים באופן כזה שהקהל הרחב כלל אינו מודע לקיומם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully