וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותר לפנטז: המלונות עם הבריכות היפות בעולם

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 13:18

אם נגזר עלינו להישאר בישראל ולבלות בבריכות העמוסות צרחות וזאטוטים הקיץ - למה לא בכל זאת לצאת לחופשה אסקפיסטית בחו"ל? בואו לטבול איתנו (לפחות כרגע בדימיון) בבריכות המלון היפות בעולם

מלון גרייס, סנטוריני/צילום: אתר המלון

נוף עוצר נשימה, צמחייה פראית, תאורה רומנטית ומיקום יוצא דופן - אם נגזר עלינו להישאר בארץ ולבלות בבריכות העמוסות צרחות וזאטוטים - אז בואו להתנחם איתנו בחופשה אסקפיסטית אל בריכות המלון היפות ביותר בעולם.

עזבו אתכם מאילת: 7 מלונות עם בריכה במחיר שפוי

ביקשנו מאתר הזמנות המלונות העולמי Agoda.com, להמליץ לנו על שש בריכות המלון היפות ביותר ברחבי הגלובוס שכדאי להכיר - החל מאלו שיש להן עיצוב אדריכלי מודרני ועד לאלו שמספקות נופים מטריפים. בואו לטבול איתנו.

קימאלה פוקט ריזורט אנד ספא, פוקט (תאילנד)

אתר הנופש היוקרתי קימאלה בפוקט (Keemala Phuket Resort & Spa) שבו ארכיטקטורה יוצאת דופן שיוצרת תחושה של "ארץ פלאות". 38 הווילות של אתר הנופש מיועדות לאורחים המעוניינים לחוות מפלט כפרי, אך מפואר.

בריזורט ישנן ארבע אפשרויות לינה: קוטג'ים עם בריכת חרס, וילות לבריכת אוהלים, בתי בריכות עץ ווילות בריכת קן הציפור שבתמונה. אלה בהשראת 'ארבעת השבטים' האמיתיים של פוקט העתיקה, כאשר כל וילה מקבלת אופי ייחודי בפרשנות המיתולוגית הזו של ההיסטוריה של פוקט, והבריכה בה מותאמת לעיצוב ולקונספט הזה. למלון זה הסמכת SHA Plus, מה שהופך אותו מתאים לתקופת הקורונה (במסגרת תוכנית "ארגז החול של פוקט").

עוד בוואלה!

כשהמים נוגעים בשמיים: 10 בריכות האינסוף היפות בעולם

לכתבה המלאה
הבריכה במלון קימאלה פוקט ריזורט אנד ספא בפוקט. Agoda,
הבריכה במלון קימאלה פוקט ריזורט אנד ספא בפוקט/Agoda

מלון מרינה ביי סנדס הוטל, סינגפור

במלון מרינה ביי סנדס בסינגפור (Marina Bay Sands Singapore) שלושה מגדלים בני 55 קומות ו-2,560 חדרים וסוויטות יוקרה. בזמנו, כשנפתח ב-2010, הוא נחשב ליקר ביותר שנבנה אי פעם. במלון ממוקמת אחת מבריכות השחייה המהממות בעולם. אורכה האינסופי הוא 150 מטרים. תארו לעצמכם לטבול בבריכת האינסוף הגדולה ביותר בעולם הממוקמת על הגג ולהביט בעיר הפרוסה לרגליה מגובה של 57 קומות מעל. לאחר שתשחו בה, תוכלו לבקר במוזיאון האמנות הסמוך, שהוא כשלעצמו פלא אדריכלי עם צורת כף היד הייחודית שלו, או ליהנות ממגוון רחב של קניות, אוכל ובילויים בלב העיר.

הבריכה במלון מרינה ביי סנדס הוטל, סינגפור. Agoda,
הבריכה במלון מרינה ביי סנדס הוטל, סינגפור/Agoda

מלון גרייס, סנטוריני (יוון)

מלון גרייס (Grace Hotel) סנטוריני, הממוקם גבוה מעל הקלדרה המפורסמת של האי היווני, הוא מלון בוטיק אקסקלוסיבי המציע נופים מדהימים. בריכת האינסוף הגדולה מסוגה נמצאת בכפר אימרוביגלי (Imerovigli), והאורחים יכולים ליהנות מהנוף בנוחות עם קוקטיילים ושירותי אוכל בבר לצד הבריכה. להשלמת החוויה, גרייס סנטוריני מציע מפגשי יוגה בזריחה ובשקיעה, עם נוף לים ללא הפרעה, כמו גם חוויות, כגון פיקניק של גבינות יווניות ומבחר מעדנים בראש סלע סקארוס בסנטוריני.

הבריכה במלון גרייס, סנטוריני. Agoda,
הבריכה במלון גרייס, סנטוריני/Agoda

מלון רוזווד, הונג קונג

מלון רוזווד הונג קונג (Rosewood Hong Kong) הוא לא רק פינוק לחובבי האמנות עם אוספי האמנות המרשימים המוצגים ברחבי המלון, אלא גם למי שרוצה נוף של נמל ויקטוריה בזמן שיזוף בבריכת האינסוף באורך 25 מטרים של המלון. עם שמונה מסעדות קונספט במקום, האורחים יתפנקו בארוחות גורמה, קוקטיילים מיוחדים ונופים נהדרים. המלון ממוקם באיזור Tsim Sha Tsui, מה שהופך אותו לבסיס מצוין לחקור מקומות שחובה לבקר, בהם כמו שדרת הכוכבים ומוזיאון האמנות של הונג קונג.

הבריכה במלון רוזווד, הונג קונג. Agoda,
הבריכה במלון רוזווד, הונג קונג/Agoda

מלון ארבע העונות בבוספורוס, איסטנבל (טורקיה)

מלון פור סיזנס איסטנבול (Four Seasons Hotel Istanbul At the Bosphorus, Istanbul) עומד על חוף הבוספורוס הציורי, ומתגאה בארכיטקטורת העידן העות'מאני המאוחר ובחדרים אלגנטיים דמויי ארמון. תוכלו לבלות אחר צהריים במנוחה באחד החמאמים המסורתיים של המלון (המרחצאות הטורקיים) או להתרווח על הבריכה המקורה המדהימה, בעודכם סופגים את השמש החמימה. יש גם בריכה חיצונית ומסעדה על קו המים שבה תוכלו ליהנות ממטעמים טורקיים ומהנוף. כשאתם שם, אל תוותרו על שיט לאורך הבוספורוס כדי להפליג בין שתי יבשות.

הבריכה במלון ארבע העונות בבוספורוס, איסטנבל. Agoda,
הבריכה במלון ארבע העונות בבוספורוס, איסטנבל/Agoda

מלון ליפיי ריזורט אנד ספא, אגם גארדה (איטליה)

אם אתם מפנטזים על שכיבה בבריכה ממנה נשקף נוף עוצר נשימה של אגם וההרים שמסביבו - בריכת האינסוף במלון ליפיי ריזורט אנד ספא באגם גארדה (Lefay Resort & SPA Lago di Garda), היא פנינה מקסימה ומומלצת. הבריכה היא הדובדבן של המלון המוקף טרסות טבעיות, יערות ומטעי זיתים. המלון מתמזג עם האזור הכפרי האיטלקי המפואר וכולל 93 סוויטות מרווחות, שכולן מציעות נוף מדהים לכיוון אגם גארדה. בריכת האינסוף החיצונית המרהיבה שמוקפת בשורה של עצי דקל, מתמזגת עם האופק ומציעה מקום מושלם להירגע בו. מומלץ גם לצאת לשיט כדי לגלות את הנמל הציורי של Gargnano, לבקר בשווקים המקומיים הסמוכים או לצאת לטיול בלב פארק גארדה העליון.

הבריכה במלון ליפיי ריזורט אנד ספא, אגם גארדה. Agoda,
הבריכה במלון ליפיי ריזורט אנד ספא, אגם גארדה/Agoda

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully