וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון נגד הקורונה בשדה התעופה: מכונה שמחטאת את כל הגוף ב-40 שניות

בשדה התעופה בהונג קונג החלו בחיטוי הנוסעים והעובדים שעוברים בו, על ידי הצבת מכונת מיוחדת שמחטאת את כל הגוף ב-40 שניות. וגם: ציפוי אנטי-מיקרוביאלי בדלפקי הצ'ק-אין

מכונת חיטוי בשדה תעופה בהונג קונג. צילום מסך, צילום מסך
מכונת ה-CLeanTech. פחות מדקה ואתם מחוטאים/צילום מסך, צילום מסך

נגיף הקורונה הוא מחלה שהתפשטה בכל העולם בגלל הגלובליזציה והחיבור בין בני אדם, מטוסים ויעדים. עכשיו, במאמץ למנוע התפשטות נוספת של הנגיף, בוחנים בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג מכונה חדשה שתחטא את הנוסעים מכף רגל ועד ראש.

מכונת ה-CLeanTech פועלת כחומר חיטוי בגוף מלא, והורגת חיידקים בגופם של אנשים ובגדים. הניקוי, שנמשך 40 שניות, משתמש בציפוי אנטי-מיקרוביאלי על פני השטח של המכונה כמו גם בחיטוי ריסוס ל"חיטוי מיידי", כך על פי ההודעה לעיתונות ששיתף שדה התעופה.

המכונה מוחזקת ב"לחץ שלילי כדי למנוע זיהום בין הסביבה החיצונית והפנימית". כל נוסע שנכנס לתוך המכונה עובר קודם כל בדיקת טמפרטורה. המכונה משמשת כיום את אנשי שדה התעופה המטפלים באופן ספציפי בנושאי בריאות הציבור עבור הנוסעים המגיעים לשם.

"בטיחות ורווחתם של הנוסעים ועובדינו הם תמיד בראש סדר העדיפויות הראשון שלנו", מסר סטיבן יו, סגן מנהל אספקת השירות של רשות שדות התעופה בהונג קונג. "למרות שהתנועה האווירית הושפעה מהמגיפה, רשות שדה התעופה בהונג קונג לא חוסכת כל מאמץ להבטיח ששדה התעופה יהווה סביבה בטוחה לכל המשתמשים. אנו נמשיך לבחון אמצעים חדשים לשיפור עבודת הניקיון והחיטוי שלנו".

מכונת חיטוי בשדה תעופה בהונג קונג. צילום מסך, צילום מסך
המכונה תשמש את כל העובדים והעוברים בשדה התעופה של הונג קונג/צילום מסך, צילום מסך

ציפוי אנטי-מיקרוביאלי בדלפקי הצ'ק-אין

יותר מאלף מקרים מאושרים של הידבקות בקורונה נרשמו בהונג קונג, על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס העוקבת אחר הנגיף.

בנוסף למכונת חיטוי לכל הגוף, בנמל התעופה בהונג קונג הציגו אמצעי ניקיון אחרים כדי להבטיח את בריאותם של הנוסעים. מרשות שדה התעופה נמסר, כי היא מבצעת ניסוי ראשון לציפוי אנטי-מיקרוביאלי בלתי נראה, שרוסס בכל מתקני הנוסעים, ביניהם משטחים שמצריכים מגע כמו דלפקי צ'ק-אין ועגלות לכבודה.

בנוסף, רובוטי ניקיון המצוידים באור אולטרה סגול ומתקני חיטוי אוויר מוקמו בשטחים ציבוריים. על פי הרשות, הרובוטים יכולים לחטא עד 99.99 אחוז מהחיידקים באוויר ובמשטחים תוך 10 דקות.

מאמצי הניקיון והחיטוי הללו נובעים היות והטיסות במטוסים נפגעו קשות על ידי התפשטות נגיף, וככל הנראה יהיה צורך בעתיד לבצע שינויים בענף התעופה כדי להרגיע את הנוסעים שטסים.

עוד בוואלה!

מעתה והלאה הדיילים במטוס ישרתו אתכם ככה

לכתבה המלאה
מכונת חיטוי בשדה תעופה בהונג קונג. צילום מסך, צילום מסך
המכונה הורגת חיידקים בגופם של אנשים ובגדים/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully