וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחול הגדול: 10 בריכות שחייה מדהימות ברחבי העולם

29.4.2015 / 8:00

לא כולם אוהבים ים וחול. עבור אלה נבנו בריכות השחייה. עבור המפונקים במיוחד נבנו בריכות מהממות בלב נופים עוצרי נשימה בעולם. אתם מוזמנים לארוז בגד ים ולהזמין כרטיס טיסה

Hacienda Na Xamena Cascadas Suspendidas, youtube

מזג האוויר שמתחמם והטמפרטורות שעולות, גורמות לרצות לעשות רק דבר אחד: להתרענן במים נעימים. אם החול הדביק של החוף והמציל הקולני בים פחות עושים לכם את זה, ודאי תהיו מעוניינים לקפוץ ראש לתוך בריכה.


עוד מקומות ממרהיבים בעולם בוואלה! תיירות:
מקומות מדהימים בעולם שלא תאמינו שקיימים
העצים העתיקים בעולם, כולל אחד מישראל
10 גשרים מדהימים שיצר הטבע בעולם


אז אם כבר צוללים, כדאי שאלו יהיו בריכות מטורפות, גדולות, מעוצבות בטוב טעם ושמשקיפות לנוף מושלם הנראה כמו גלויה. לפניכם עשר בריכות השחייה הכי מדהימות בעולם. אתם מוזמנים לארוז בגד ים ולהזמין כרטיס טיסה.

1. אתר הנופש סאן אלפונסו דל מאר, צ'ילה

באתר הנופש סאן אלפונסו דל מאר (San Alfonso del Mar) הממוקם בצ'ילה, תוכלו להשתכשך בבריכת השחייה ששברה שיא גינס כבריכה הגדולה בעולם. הבריכה בגודל של לא פחות מ-20 בריכות אולימפיות, מכילה 250 מיליון ליטרים של מים ומשתרעת על פני שמונה דונמים.

מדובר בשטח כל כך עצום, עד שבבריכה שטות גם סירות מפרש! מלבד הגודל שלה, הבריכה מתגאה בטרמפרטורה קבועה של 26 מעלות, 9 מעלות יותר מהטמפרטורת הים במקום, ובזכות טכנולוגיה מתקדמת, למים יש צבע טורקיז עז ממש כמו באי טרופי.

בריכת אתר הנופש סאן אלפונסו דל מאר, צ?ילה. פייסבוק, צילום מסך
בריכת אתר הנופש סאן אלפונסו דל מאר, צ?ילה/צילום מסך, פייסבוק

2. מלון הקמבריין, שוויץ

בריכות שחייה מרהיבות אפשר למצוא לא רק בעיירות חוף או באיים אקזוטיים. במלון הקמבריין (The Cambrian) השוכן במרכז אדלבודן (Adelboden) בשוויץ, תמצאו בריכת שחייה חיצונית מחוממת עם נוף מהפנט להרי האלפים המושלגים.

אחרי שתתרשמו מהנוף, תוכלו לקבל מסאז' מפנק מתוך תפריט מגוון של טיפולי גוף, לרחוץ במקלחת גשם ולנוח בסאונה פינית עם אמבט אדים במרכז הספא שנחשב ליוקרתי ביותר במדינה.

עוד באותו נושא

אסקפיזם מהחיים: בריכות מדהימות בעולם שיצר הטבע

לכתבה המלאה
בריכת מלון הקמבריין, שוויץ. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון הקמבריין, שוויץ/צילום מסך, פייסבוק

3. מלון מרינה ביי סנדס ריזורט, סינגפור

במלון מרינה ביי סנדס ריזורט (Marina Bay Sands Resort), שהסלוגן שלו "לעולם אל תתפשר", ישנה בריכת אינסוף הממוקמת בקומה ה-57 וצופה לקו הרקיע של סינגפור. אם יש לכם פחד גבהים מומלץ להתרחק מהבריכה הזאת, אך כל היתר יתפעמו ממנה וייהנו לשחות בה. אם תשאלו אותנו, להתרווח בבריכה עם קוקטייל ביד ולצפות בנוף המטורף של העיר התוססת, זה כל מה שצריך בחיים.

בריכת מלון מרינה ביי סנדס ריזורט, סינגפור. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון מרינה ביי סנדס ריזורט, סינגפור/צילום מסך, פייסבוק

4. אתר הנופש אמיראנדס גריקוטל אקסולסיב ריזורט, יוון

אתר הנופש גריקוטל אמיראנדס (Amirandes, Grecotel Exclusive Resort) מזמין אתכם להרגיש כמו צאצאים למשפחת מלוכה, והכל בזכות עיצוב המזכיר את הארמונות של המלכים הוונצינאניים ששלטו פעם בכריתים.


עוד מקומות שיצננו אתכם:
כדור צינון: 10 מעיינות יפהפיים וללא תשלום
טבילה בעין מבוע: המים הכי קרים בגלקסיה
אסקפיזם מהחיים: בריכות מדהימות שיצר הטבע


אם אתם סולדים ממי כלור, תשמחו לדעת שהבריכה מלאה במי ים, ללא כל כימיקלים. ובמידה והבריכה תעורר בכם דחף רומנטי, דעו שהמלון ישמח לארגן לכם חתונה במקום.

בריכת אתר הנופש אמיראנדס גריקוטל אקסולסיב ריזורט, יוון. פייסבוק, צילום מסך
בריכת אתר הנופש אמיראנדס גריקוטל אקסולסיב ריזורט, יוון/צילום מסך, פייסבוק

5. מלון אסיינדה נא קסאמנה, ספרד

מלון אסיינדה נא קסאמנה (Hotel Hacienda Na Xamena), ממוקם ברצועת החוף הצפונית של האי איביזה המפורסם בזכות חיי הלילה שלו, ומציע בריכת שחייה הבנויה בגובה של 180 מטר על מצוק, בתוך פארק טבעי ומול נוף פנורמי לים. בזמן שתשחו לכם, צוות המלון ישמח להגיש לכם חטיפים ומשקאות מהבר שלצד הבריכה. אם תרצו קצת פרטיות, תוכלו להשתכשך בבריכה הקטנה יותר שבמלון.

בריכת מלון אסיינדה נא קסאמנה, ספרד. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון אסיינדה נא קסאמנה, ספרד/צילום מסך, פייסבוק

6. מלון האנגינג גארדנס אובוד, אינדונזיה

מול נהר האיונג (Ayung River), במלון האנגינג גארדנס אובוד (Hanging Gardens Ubud), ממוקמת לה בריכת אינסוף בעלת שני מפלסים שהוכתרה מספר פעמים על ידי אתרים שונים כבריכת השחייה המוצלחת ביותר בעולם, וזכתה לתצלומים רבים שתעדו את יופיה. היא מתנוססת מעל יער הגשם המרהיב מול הג'ונגל ומקדש עתיק, וכוללת קיר גאומטרי עצום הבנוי מאפר של הר געש ווקלני. הבריכה מספקת את התחושה כאילו אתם שוחים מעל צמרות עצים, כשרק קולות הטבע נשמעים ברקע.

בריכת מלון האנגינג גארדנס אובוד, אינדונזיה. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון האנגינג גארדנס אובוד, אינדונזיה/צילום מסך, פייסבוק

7. אתר הנופש הובאפן פושי, האיים המלדיביים

אתר הנופש הובאפן פושי (Huvafen Fushi) הממוקם בנורת' מאלה אטול שבאיים המלדיביים (North Male; Atoll) כולל בריכת אינסוף יפהפייה. גם אם אתם רגילים לשחות רק ביום, מומלץ לכם להיכנס למי הבריכה כשהשמש שוקעת והערב יורד ולצאת לשחייה לילית, משום שאז הבריכה מוארת בתאורת סיבים אופטיים, שיוצרת מראה קסום מאין כמוהו. גם כאן תוכלו לערוך טקס חתונה, רק היזהרו לא ליפול לתוך המים בזמן שאתם נשבעים אמונים זה לזו.

בריכת אתר הנופש הובאפן פושי, האיים המלדיביים. פייסבוק, צילום מסך
בריכת אתר הנופש הובאפן פושי, האיים המלדיביים/צילום מסך, פייסבוק

8. מלון דה סארוג'ין, תאילנד

במרחק שעת נסיעה מפוקט, באזור קאולאק (Khaolak), שוכן לו מלון דה סארוג'ין (The Sarojin). המלון היוקרתי מציע בריכת אינסוף מפוארת, שכוללת שלושה ביתנים עם שמשיות ומיטות שיזוף, טרקלין וג'קוזי. זאת ההזדמנות שלכם להתפנק ברמה של חמישה כוכבים, בלב פארקים לאומיים ויערות גשם, הרחק מהמולת התיירים שמאפיינת את פוקט.

בריכת מלון דה סארוג’ין, תאילנד. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון דה סארוג’ין, תאילנד/צילום מסך, פייסבוק

9. אתר הנופש אליה וילאס, באלי

אתר נופש אליה וילאס אולוווטו (Alila Villas Uluwatu), הממוקם באי הטרופי באלי שבאינדונזיה, מציע וילות מפוארות במיוחד עם עיצוב מקסים הכוללות בריכות פרטיות, כך שתוכלו לשחות ללא כל הפרעה מצד האורחים. בריכות האינסוף ממוקמות מעל צוקי גיר, מאפשרות לכם להרגיש את הבריזה הנעימה שמגיעה מהים ומשקיפות לנוף דרמטי של האוקיינוס ההודי. תמונות יפות לאינסטגרם מובטחות לכם.

בריכת אתר הנופש אליה וילאס, באלי. פייסבוק, צילום מסך
בריכת אתר הנופש אליה וילאס, באלי/צילום מסך, פייסבוק

10. מלון קרוסו, איטליה

בנקודה הגבוהה ביותר בעיר רוולו (Ravello), שנמצאת בקמפניה, דרום איטליה, ונחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, שוכן לו מלון הפאר קרוסו (Caruso). בריכת המלון, שהיה בעבר ארמון מהמאה ה-11, בנויה בצורת אליפסה וצופה לנוף מקסים של הרים והחוף אמאלפי.

הבריכה משתלבת כל כך טוב עם ים התיכון, שקשה להבחין היכן הבריכה והים נפגשים. לצד הבריכה ממוקמת מסעדה המגישה ארוחת צהריים הכוללת מאכלים איטלקיים מסורתיים וטעימים במיוחד, ואיש צוות המלון יספק לכם אייפוד עם אוזניות במידה ותרצו להאזין למוזיקה כשאתם צפים לכם בבריכה.

בריכת מלון קרוסו, איטליה. פייסבוק, צילום מסך
בריכת מלון קרוסו, איטליה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully