וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמים נוגעים בשמיים: 10 בריכות האינסוף היפות בעולם

18.7.2018 / 8:02

מכירים את הצילומים האלה של בריכות שקו המים שלהן נפגש עם הים או השמיים? אז בריכות האינפיניטי (האינסוף) הללו נמצאות בלא מעט יעדים בעולם שכדאי להכיר. קבלו את הבריכות שיהפכו את החופשה הבאה שלכם לחלומית

Hacienda Na Xamena Cascadas Suspendidas, youtube

בווידאו: בריכת אינסוף מדהימה במלון אסיינדה נא קסאמנה, ספרד

כאשר חושבים על חופשה חלומית, אחת המחשבות שעולות כוללת בריכות אינסוף המתמזגות עם האופק. אז בין אם חופשת החלומות שלכם נערכת בחוף הים, בהרים או בלב מרחבי הספארי - דעו כי בריכות האינסוף יכולות להפתיע בכל מקום. ה"דיילי סטאר" ליקט את 10 בריכות האינסוף היפות בעולם. קבלו אותן.

עוד על בריכות בוואלה! תיירות:
הכחול הגדול: 10 בריכות שחייה מדהימות ברחבי העולם
לשחות עם הנוף: הבריכות הכי יפות בישראל
אסקפיזם מהחיים: בריכות מדהימות בעולם שיצר הטבע

1. מלון Grace Santorini, יוון

האי סנטוריני שביוון הפך לאחד היעדים המצולמים ביותר באינסטגרם, בעיקר בזכות הים הכחול-עמוק ובתיו הלבנים-בוהקים. בנוסף, האי הוא ביתם של מלונות יוקרה ברמה עולמית, ומלון "גרייס סנטוריני" הוא אחד מהם. בריכת האינסוף שלו נישאת בראש מצוק ומעוצבת במינימליזם - מקום מצוין לצפות ממנו בשקיעות.
אתר: www.gracehotels.com/santorini

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

2. מלון Caesar Augustus, איטליה

וילה יפהפייה זו, המשמשת כמלון "סיזר אוגוסטוס", נראית כתלויה בין שמים וים. היא ממוקמת באי קפרי ומציעה נוף עוצר נשימה לעבר מפרץ נאפולי ורצועת החוף המפורצת של אמלפי (Amalfi). הבריכה בנויה בשני מפלסים נמצאת בקצה מצוק, כ-300 מטרים מעל הים - מה שמספק זוויות מבט מדהימות על האי.
אתר: www.caesar-augustus.com

3. מלון Cambrian, שוויץ

הבריכה המחוממת שבמלון "קאמבריאן" שבשוויץ, צופה הישר אל הנוף הדרמטי של פסגות האלפים עטורות השלג. אם אתם יותר בעניין של הרים ואגמים מאשר חופי ים, זה יהיה המקום המושלם עבורכם - והוא יפה בקיץ לא פחות מאשר בחורף.
אתר: www.thecambrianadelboden.com/en

4. הבריכות התרמיות Pamukkale, טורקיה

בריכות תרמיות טבעיות קסומות אלו הן חלק ממרחב שהוגדר אתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. מקומיים ותיירים מגיעים לטבול בהן מזה אלפי שנים, ועל פי אמונה עממית, למים אלו סגולות אנטי-אייג'ינג.

5. הגנים התלוים, באלי

בריכות הגנים התלוים בבאלי (Hanging Gardens of Bali) נמצאות בראש הרשימה של תיירים רבים בעולם. בריכת האינסוף המרהיבה מהווה רק חלק מג'ונגל ירוק זה, בעוד שהעיצוב הייחודי בעל הקימורים של הבריכה מתמזג נפלא עם הסביבה הטבעית. ואם כל זה עדיין לא גרם לכם להגיע לכאן, אולי תרצו לדעת שכל סוויטה במלון כוללת בריכת אינסוף משלה.
אתר: hanginggardensofbali.com

6. Paradise Pool, המלדיביים

המלדיביים מציעים חופשה חלומית והיא מהווה יעד לחופשות ירח דבש, אך דמיינו לרגע שאתם נשענים לאחור, עם קוקטייל ביד, בבריכת אינסוף הנושקת לים ואף מתמזגת בו. למעשה, לא באמת תדעו היכן מסתיימת הבריכה והיכן מתחילים הים והשמים. המראה פשוט מהמם.
אתר: www.villahotels.com/en/resort/paradise-island

7. מלון Jade Mountain, סנט לוסיה (הקריביים)

מלון ג'ייד מאונטיין שבמדינת האי הקטנה מוכר כאחד המלונות המציע את תצפיות הנוף מהיפות בעולם. מלון פסטורלי זה צופה הן אל מרחבי האוקיינוס והן לעבר פסגות הרים משוננות. בריכת האינסוף שלו ממוקמת בראש מצוק, והיא נחשבת לאחת היפות בתבל.
אתר: www.jademountain.com

8. אתר הנופש Marina Bay Sands, סינגפור

אם המראה של קו רקיע דרמטי עושה לכם את זה, הרי שבריכת האינסוף הזו, המצויה על גג גבוה באתר מרינה ביי סנדס - היא המקום עבורכם. הבריכה ממוקמת בקומה ה-57, ואינה מיועדת למי שסובלים מפחד גבהים. ככזו, היא תספק לכם את אחת מתצפיות הנוף המשובחות בסינגפור.
אתר: www.marinabaysands.com

9. Molori Safari Lodge, דרום אפריקה

אתר הנופש מאלורי ספארי לודג' נדמה כמו חלום - וזו אחת הסיבות שהוא ידוע בעולם כולו כאתר נופש יוקרתי ומבוקש. בריכות האינסוף כאן הן המקום המושלם להתרגעות לאחר יום שלם של טיול ספארי בשטח ומפגש עם בעלי החיים.
אתר: www.molorisafari.com

10. מלון Huvafen Fushi, המלדיביים

במשך היום, זוהי עוד בריכת אינסוף מול הים, אבל בשעות הלילה, הופך מרחב זה לגן עדן קסום, בעת שתאורה תת-מימית מאירה את המים הכהים. מקום מושלם לסעודת ערב רומנטית.
אתר: www.niyama.com/en

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully