וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא טס לתאילנד עכשיו, אז אל על מציעה לטוס לפוקט ב-450 דולר

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 22:28

תאילנד חווה שיא בחולים מאומתים, כשרק אתמול נדבקו כמעט 12 אלף איש. אבל לאל על יש קו ישיר לפוקט, אז היא יוצאת במבצע לכל הקיץ: טיסת הלוך-חזור בפחות מ-450 דולרים. תסכימו לטוס במחיר הזה?

קופנגן תאילנד/באדיבות משפחת רוזנטל - OLO - Only Live Once

העלייה בתחלואה בקורונה בתאילנד שוברת שיאים, וכפי שפירסמנו אתמול (ראשון) בוואלה! תיירות רק ביום שבת האחרון נרשמו במדינה 10,082 נדבקים חדשים ו-141 מקרי מוות - מספר שיא בתאילנד עד כה. אתמול נשבר השיא שוב, כשנדבקו 11,784 איש.

עקב הביקוש הנמוך בטיסות, יצאה היום אל על במבצע של שלושה ימים, בהם ניתן להזמין טיסות לקו הישיר החדש של החברה לפוקט במחיר של 449 דולרים לטיסת הלוך-חזור. ההזמנה תקפה למה שנשאר מיולי וכל אוגוסט, שהוא החודש החם של השנה, אבל פחות בשנה הזו, במיוחד שהקורונה גואה בעולם ובמיוחד במדינה המזרח-אסייתית.

מבצע אל על לפוקט בקיץ ב-449 דולר. צילום מסך,
האם תטוסו כעת לתאילנד? מבצע אל על לפוקט/צילום מסך

מבצע גם למרוקו

המבצע לפוקט יתקיים עד ליום 21 ביולי (כולל) ויכלול כרטיסים במחלקת תיירים מסוג Lite (בהם בחירת מושב מראש ושליחת מזוודה הם בתשלום נוסף). בנוסף, במחיר זה לא ניתן לשנות את הכרטיס ולא ניתן לקבל החזר.

אל על טסה לפוקט שלוש פעמים בשבוע, בימים ראשון, שלישי וחמישי. הטיסות מפוקט מתבצעות בימים שני, רביעי ושבת. בבדיקה שערכנו באתר החברה, שם ניתן כבר להזמין טיסות במסגרת המבצע, המחירים אכן עומדים על 448.38 דולרים לטיסות.

בתוך כך, אל על יוצאת גם במבצע למרוקו, שאליה תחל לטוס כבר מיום ראשון הקרוב, 25 ביולי. הטיסות יתבצעו שלוש פעמים בשבוע, תחילה למרקש, ולאחר מכן ב-10 באוגוסט גם לקזבלנקה. במסגרת המבצע מציעה החברה לטוס לשני היעדים ב-349 דולרם לטיסת הלוך-חזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully