וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה הילדים רק יפריעו: חופשה במלון בצלאל בירושלים

מלון בצלאל שממוקם במרכז ירושלים לא מתאים למשפחות וילדים שמחפשים בריכה, אבל אם אתם זוג, משפחה עם ילדים בוגרים או חבורה - מדובר באופציה מצוינת למי שרוצה לנוח עם כוס יין אחרי שעות של שיטוטים בבירה וליהנות מאמנות טובה, אפילו במעלית ובשירותים

ספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה בירושלים/צילום: זיו ריינשטיין

כשרומא, פריז או ניו יורק נראות כמו חלום רחוק, חצי שעה ברכבת המהירה מתל אביב, ירושלים היא סוג של חו"ל בארץ. יש בה את כל מה שצריך בחופשה עירונית: שווקים ססגוניים כמו בברצלונה, מבנים עתיקים ומלאי היסטוריה כמו ברומא, מוזיאונים וברים שלא נופלים מברלין ואווירה ואוויר שיש רק בירושלים. כל מה שצריך זה לעבור את גשר המיתרים ואתם נזרקים למציאות לגמרי אחרת.

מלון בצלאל של רשת אטלס, שממוקם במרכז העיר הוא בדיוק המקום שצריך לחופשה: מוקפד, אינטימי ונגיש. היתרון הגדול של המלון הוא המיקום: ירושלים היא עיר שקשה לנהוג בה, פקוקה וסבוכה, והמיקום של המלון מאפשר להגיע ברגל כמעט לכל מקום. לרדת מרחוב הלל עד לעיר העתיקה, לראות הופעה ב"נקוטרנו", או לבלות ב"מחנה יהודה" שהוא כבר מזמן לא רק שוק. אם מתחשק לכם להרחיק ממרכז העיר, הרכבת הקלה תביא אתכם כמעט לכל אטרקציה בבירה.

מלון בצלאל בירושלים. סיון אסקיו,
מוקפד, אינטימי ונגיש. הלובי במלון בצלאל/סיון אסקיו
מלון בצלאל בירושלים. סיון אסקיו,
ב-37 חדריו מוצגות יצירות ישראליות מקוריות. חדר במלון/סיון אסקיו

שמחה והתרגשות של חזרה לשגרה

המלון, רק בן חמש שנים, סמוך למשכנו ההיסטורי של בית הספר בצלאל מוקדש לעיצוב ולאומנות ישראלית. בכל 6 קומותיו של המלון ו-37 חדריו מוצגות יצירות ישראליות מקוריות, אפילו במעלית ובחדרי השירותים.

המלון נראה מבחוץ כמו בניין מגורים עשוי אבן ירושלמית טיפוסית, ובתוכו משלב ישן וחדש - את פניכם יקבל קיר אריחי קרמיקה ארמנית מסטודיו בליאן שנוסד בירושלים ב-1922, לצידו תצלום משנת 1984 בשחור של לבן שצילם הצלם אברהם חי, את הצייר והפסל מנשה קדישמן.

כמו כל מוסדות התיירות בארץ, גם מלון בצלאל היה סגור יותר משנה ורק באמצע אפריל נפתח שוב, ויש שם שמחה והתרגשות של חזרה לשגרה. כל אורחי המלון מתקבלים בחיוך, אספרסו ושוקולד משובח.

מלון בצלאל בירושלים. סיון אסקיו,
המלון משלב עיצוב ישן וחדש/סיון אסקיו
מלון בצלאל בירושלים. סיגל סיריוס,
בחללים הציבוריים יציעו לכם Happy Hour אחרי הצהריים/סיגל סיריוס

יש לה קסם משלה

אם אתם מחפשים בריכה, חדר כושר או הרי אוכל - זה לא המקום. לא מדובר במלון שמיועד לזוג+2 ילדים קטנים שרוצים "הכל כלול" ובריכה. אבל אם אתם זוג, משפחה עם ילדים בוגרים או חבורה - המלון הזה הוא אופציה טובה למי שרוצה לנוח עם כוס יין טוב אחרי שעות של שיטוטים בבירה.

מחיר ללילה במלון יעלה לכם 1,400-900 שקלים לזוג בחדר עם טרסה ונוף לשכונת נחלאות. בכל חדר יש מיטה מפנקת ומעליה יצירת אומנות, מכונת אספרסו וערכה לאורח בקורונה עם מסיכה ומגבונים בקטריאליים. בחללים הציבוריים יציעו לכם Happy Hour אחרי הצהריים וארוחת בוקר צנועה שבה יפנקו אתכם באופן אישי ב"הפוך".

ירושלים של אחרי הקורונה, עוד לא לגמרי חזרה לעצמה - לא מעט חנויות, מסעדות ובתי קפה בעיר עדיין סגורים. אלא שמשבר התיירים מחו"ל הוא הזדמנות לתיירות מקומית: סוף-סוף אפשר לראות מקרוב את האתרים, להסתובב ברחובות בלי עומס וחוסר סבלנות בכל מקום. ירושלים היא עיר של קרבות, מסוכסכת, רוויית פוליטיקה ועוני, אבל יש לה קסם משלה. אז עכשיו כהשרוחות בעיר נרגעו, זה בדיוק הזמן לחופשה בבירה.

הכותבת היתה אורחת מלון בצלאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully